Spelrum
Giraffen27
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
25
Inloggade52
Mobilspel
Pågående19 643

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Lilltrollet2008-08-16 16:58
Antal inlägg: 10

Håller med om att det vore en riktig skräll med Sunderland på 8:e plats, före bl.a. Everton, och det var kanske att ta i... Men blir det en skräll så tror jag att Sunderland står för den.

Malbranque var en av de bästa i Spurs förra säsongen (såldes eftersom dos Santos köptes på hans position) och Diouf kan vara den kreativa krydda som behövs för att få en bra helhet. Men framöför allt tror jag på Keanes coachförmåga (trots att han köpte Rade Prica!!)

grisseknorr2008-08-17 00:06
Antal inlägg: 241

Tror Man U vinner men hoppas att Arsenals ynglingar kan ta hem bucklan..

Visst Arsenal har tappat Hleb (tillförde egentligen inte så mycket)
Silva (finns bättre spelare på hans position)
Flamini (den enda som jag tycker är riktigt synd att dom tappar)

Sen har dom värvat Nasri som är ruskigt lovande och som han började idag så lovar det gott..

Go Gunners!!

Jarnis862008-08-19 10:41
Antal inlägg: 1663

Sedär ja=) blir CFC i topp från första till sista omgången, gött.... farligt dålig förstamatch av spurs, knepigt, annars riktigt skönt att man utd tappa poäng samt kul för agbonlahor med hattrick på 8(!) minuter....

Matten - Ej medlem längre2008-08-19 11:16
Antal inlägg: 113

Man United kommer att börja knackigt, Rooney skadad, Carrick skadad, Ronaldo har varit på gång till Real M. Men i slutänden kommer Man United att vinna premier league. Chelsea kommer dock att hota hela säsongen, gjort bra värvningar, Deco bla. Detta är mitt tips=)

Lilltrollet2008-08-19 11:20

Jepp, kul att Man U öppnar lika svagt som förra året. Om inte annat för att det ska bli en spännande serie - jag tror som sagt att de tar hem allt tillslut ändå.

Villa fick en bra säsongsinledning och City en dålig. Jag har ingen anledning att ändra mitt tips än så länge med andra ord.

Goast av allt för undertecknad var dock ändå att Torres avgjorde en typisk likamatch för LFC. Gladast av alla: Gerrard. Tiden är förbi när han är den ende som avgör den typen av matcher.. Men hur länge ska man få vänta på att en kantspelare träder fram som matchvinnare?

jeppie2008-08-19 11:42
Antal inlägg: 115

Riktigt starkt av blackburn också måste man säga, everton borta e en tuff nöt att knäcka.

Lilltrollet2008-09-02 18:25

Någon annan som blev förvånad över Man Citys tokvärvning av Robinho...

Med Robinho och Shaun Wright-Philips som sena augustivärvningar ser det ut som att Thaksin och Hughes kan klara sig från det fiasko jag tippade före säsongen.

Eller?

Tobbelille2008-09-02 19:16
Antal inlägg: 496

haha va fort Robinho ändra sig då, han som gnällde o sa att det enda han tänkte på och enda klubben han ville spela för va Chelsea

skogstorparn2008-09-02 19:22
Antal inlägg: 2287

du hänger inte med i svängarna,lilltroll..thil ändarn är ute ur bilden tydligen..

www.aftonbladet.se/s...32 26896.ab

king_karhu2008-09-02 19:32
Antal inlägg: 38

Korrekta tabellen för Barclays Premier League 08/09 =)

1. Manchester United
2. Chelsea
3. Arsenal
4. Liverpool
5. Aston Villa
6. Tottenham
7. Portsmouth
8. Manchester City
9. Newcastle
10. Everton
11. Blackburn
12. Middlesbrough
13. Sunderland
14. West Ham
15. Fulham
16. Wigan
17. Bolton
18. Hull
19. Stoke
20. West Bromwich

king_karhu2008-09-02 19:33
Antal inlägg: 38

fantasy.premierleague.com /

Där är länken till Premier Leagues motsvarighet till Drömelvan, gratis och otroligt kul =)

Lilltrollet2008-09-05 14:56

Nepp, jag har inte hängt med i svängarna!

Var borta några dagar och möttes av Robinho-chocken när jag kom hem, men den gick ju tydligen att förklara med att några glada araber köpt klubben. Att det redan händer saker är det slutgiltiga beviset på att thailändaren var en tokbluff.

jeppie2008-09-05 14:59
Antal inlägg: 115

Robinho i city tycker jag det skriker flopp om, men vi får se :)

NightRanger - Ej medlem längre2008-09-05 15:14
Antal inlägg: 1630

Sinawatra har sålt City till Abu Dhabi

men Kompany , SWP , Robinho , Ben Haim , Zabaleta , JO . är inga dåliga värvningar av city

SirMattBusby2008-09-05 20:16
Antal inlägg: 1813

"Picture this: Tevez, Rooney, Ronaldo and Berbatov all heading at you. God have mercy on our opponents."

kockelikocke2008-09-05 21:55
Antal inlägg: 204

Liverpool!
Liverpool!
Liverpool!

ManU och chelski ska vi bara hata bort i år.... Arsenal fixar bort sig själv....

NightRanger - Ej medlem längre2008-09-05 22:04
Antal inlägg: 1630

Jimmy Bullard i landslaget för England så gött Fulham mest älskade lirare

anneli72 - Ej medlem längre2008-09-05 22:10
Antal inlägg: 11612

Jag chansar på Arsenal.

Cano Derm - Ej medlem längre2008-09-05 22:16
Antal inlägg: 1

Satt som klistrad sista veckan, jag hade klockan inställd på tre olika tider för att följa fönstret på slutet - eftersom vi var hetaste potatisen.

Sammanfattningsvis är jag jävligt...fundersam. Vi sålde den bulgariska "(¤)"=%#" till Man Utd för en summa som vi troligen ansåg som rimlig, allt beroendes på hur Cambpell-dealen egentligen såg ut. Som jag förstått så ingick han i den bulgariska zigenarens deal som lån men vi har en köpoption på få loss Campbell om vi vill, och han accepterar. Om båda partner säger nej hamnar han på free transfer. Välkommen till den mest skruvade dealen någonsin.

Sammanfattningsvis, de tre största händelserna i årets prem l.

* City blir ett nytt chelscum, en korrupt diktator från thailand avgår och araber köper upp och matar in i en klubb..hurra

* Bulgaräcklet kysser ett nytt klubbmärke och förklarar sin oändliga kärlek till en ny klubb (brinn i helvetet)

* Återigen City, som snor Robinho framför ögonon på Chelscum.

MYCKET underhållande början på prem l. Underbart att vi knep poäng borta mot scum. COYS

Jarnis862008-10-05 22:44
Antal inlägg: 1663

Chelsea i topp efter 7 omgångar ja, gött! föga oväntat iofs ;) Big four ligger topp5 tillsammans med Hull (!), om nu Utd vinner sin hängmatch. Mycket stark start av Hull och West Brom och vice versa av Spurs, Newcastle och i viss mån även Everton, jag såg sista halvleken i Everton-Newcastle å det känns som två klubbar med ganska stora problem för tillfället.

Jag avslutade förövrigt kvällen med att se Cagliari-Milan, jag brukar se MAX 1-2 matcher per säsong i Serie A då jag verkligen hatar italiensk fotboll och självklart så var även denna match TOTALT VÄRDELÖS, bara massa j*vla divor som sprang runt i Milan (sorken, kaka, sheva, pato ,inzaghi, maldini m.fl.) dem skapade ingenting på hela matchen mot ett Cagliari som för övrigt hade skrapat ihop 0 poäng samt gjort 0 mål på senaste 10 timmarna i Serie A, matchen slutade såklart 0-0 och 90 minuter åt helvete. Tråkigaste matchen jag sett sen Spanien-Italien i EM.

Visar sida: 1 2 3 4 5 6 7
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?