Spelrum
| Giraffen | 36 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 29 |
| Inloggade | 65 |
Mobilspel
| Pågående | 19 430 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| hetsaren | 2009-04-13 09:45 | |
![]() | * Är du kär ? Oh ja!!! * Är du singel/sambo/särbo/gift eller annat ? Sambo med Niklas (rimani här) * Hur möttes du och din senaste kärlek ? Vi träffades på Blip *S* 2004 * Hur länge varade det ? Det började påsken 2004, och håller på än, förhoppningsvis livet ut * Vad är romantiskt ? Hans blick, hans present förra året (måste jag nog skriva i fall han läser *S*) * Har du varit otrogen ? Aldrig * Blivit utsatt för otrohet ? Ja, fy tusan * Tittar du på hos kille/tjej ? Ögonen * Hur får din partner inte vara ? Skitgris, snål, | |
| LiiiLooo | 2009-04-13 10:00 | |
![]() | * Är du kär ? Ja, jag är kär * Är du singel/sambo/särbo/gift eller annat ? Jag är sambo * Hur möttes du och din senaste kärlek ? Vi möttes på krogen, sen dess har vi inte varit utan varandra en dag... * Hur länge varade det ? vi har varit tillsammans 1,5 år * Vad är romantiskt ? Spontanitet * Har du varit otrogen ? Inte mot honom * Blivit utsatt för otrohet ? nej.. * Tittar du på hos kille/tjej ? Självsäkerhet e sexig * Hur får din partner inte vara? En översittare | |
| Doris no 1 - Ej medlem längre | 2009-04-13 11:06 | |
![]() | * Är du kär? Tyvärr inte det minsta * Är du singel/sambo/särbo/gift eller annat? Sambo * Hur möttes du och din senaste kärlek? Han var kompis med brorsan * Hur länge varade det? 22 år hittills. Helt galet... * Vad är romantiskt? Komplimanger, spontanitet, överraskningar * Har du varit otrogen? Nej. I tanken kanske... * Blivit utsatt för otrohet? Inte vad jag vet * Tittar du på hos kille/tjej? Händerna, munnen, håret mm * Hur får din partner inte vara? En toffel, snusare, ofräsch, obildad | |
| ankijoh | 2009-04-13 11:15 | |
![]() | * Är du kär? Till och från * Är du singel/sambo/särbo/gift eller annat? Gift * Hur möttes du och din senaste kärlek? På krogen * Hur länge varade det? Varar än...fyra år nu * Vad är romantiskt? Små vardagliga saker kan vara romantiska * Har du varit otrogen? Nix * Blivit utsatt för otrohet? Eventuellt. * Tittar du på hos kille/tjej? Händer, blicken, rumpan * Hur får din partner inte vara? Någon annan än sig själv | |
| Amiable | 2009-04-13 12:52 | |
![]() | * Är du kär ? - ja men :) * Är du singel/sambo/särbo/gift eller annat ? - särbo, sambo inom det snaraste(hoppas) * Hur möttes du och din senaste kärlek ? - via nätet(passagen) * Hur länge varade det ? - vi 'är' fortfarande, ser inte att det tenderar att bli annat heller :) * Vad är romantiskt ? - omtanke utan innehållande krav, som t ex att frukosten är färdig/dukat, middag ihop, hålla handen, fiska ihop med tillhörande grillning...mm mm * Har du varit otrogen ? - aldrig * Blivit utsatt för otrohet ? - nej * Tittar du på hos kille/tjej ? - ögonen först, sen helhetsintrycket. * Hur får din partner inte vara ? - som han är nu, underbar! Annat om kärlek.......... ? - Att det är den bästa känslan som finns/att det kan vara den värsta känslan som finns. | |
| sussieloo | 2009-04-14 12:11 | |
![]() | Kärleksenkät... * Är du kär ? för det mesta iaf * Är du singel/sambo/särbo/gift eller annat ?sambo * Hur möttes du och din senaste kärlek ? på msn chatten för typ 6 år sen * Hur länge varade det ? det varar än * Vad är romantiskt ?romantik e överskattat ..kalla mig nåt rart så e jag nöjd * Har du varit otrogen ?förr ja * Blivit utsatt för otrohet ?förr ja * Tittar du på hos kille/tjej ?personligheten * Hur får din partner inte vara ? Oj det e många får inte ... men inte inskränkt kriminell översittartyp | |
| Suovasbit | 2009-04-14 13:11 | |
![]() | * Är du kär? Ja. * Är du singel/sambo/särbo/gift eller annat? Sambo. * Hur möttes du och din senaste kärlek? Under Norrskenet. * Hur länge varade det? Fortfarande. * Vad är romantiskt? Allt med känsla. * Har du varit otrogen? Nej. * Blivit utsatt för otrohet? Nej. * Tittar du på hos kille/tjej? Helhet. Varken någon kroppsdel eller annat i och med att det inte är Det som får mig. * Hur får din partner inte vara? Överdrivet uppvaktande och smörig, korkad, gjuten i formen av hur kille/tjej skall vara. | |
| milly25 | 2009-04-14 13:46 | |
![]() | Kär: Ja Singel/SAmbo/särbo/gift/a nnat: Sambo och förlovad Hur vi möttes: Han kom in på mitt då varande jobb och det sa Klick:) Hur länge det varade: Håller än Romantisk: Överraskningar och det mysiga komplemanger jag får av han! Otrogen: Nej Utsatt för otrohet: Ja Vad jag tittar på: Först lägger jag märke till ögonen, sen personlihgeten, humorn. värderingar jo helheten i sig Partner inte får vara: Toffel, mansgris, tråkig, elak, för självisk, mytoman, otrogen, mamasboy, mesig, det finns mkt mer... | |