Spelrum
| Giraffen | 3 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 4 |
Mobilspel
| Pågående | 19 493 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| emmylish | 2009-06-21 19:16 | |
![]() | Jag har redan ett jättetunt lakan på, men jag ska testa det där med kuddar. | |
| Maja G | 2009-06-21 20:18 | |
![]() | Tror att spikmattan inte passar alla, som allt annat som finns ute på marknaden... | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2009-06-27 17:03 | |
![]() | Firman Vattumannen, som har butik i Stockholm och postorderförsäljning, har nu lanserat Spikmattan Light, som ska vara mindre intensiv för känsligare personer. Här finns mycket annat också, som kan vara bra för både kropp och själ. www.vattumannen.se/P...No =TESH-07 | |
| wildcard | 2009-06-27 17:30 | |
![]() | En bekant till mig som har värk både här och där pga fall från en hög stege funderade på att skaffa sig en spikmatta men blev avrådd då han har pacemaker. Det kan tydligen vara farligt för folk som har hjärtproblem, jag vet inte varför eller hur men hans läkare tyckte inte att detta var något för riskgrupper inom hjärtsjukdomar. Kolla gärna detta innan ni använder er spikmatta om ni tror er om att finnas i en sådan riskgrupp. | |
| apbur | 2009-10-30 21:39 | |
![]() | Har köpt en spikmatta till min mor. Eftersom hon inte är hemma tjuvlånade jag den lite. Totalsåld. En härlig värmekänsla som sprider sig i kroppen, man känner sig tung men svävande på samma gång. För mig funkar den alldeles utmärkt som hjälpmedel vid avslappning. Ska köpa en egen imorgon :) | |
| sorryme1 - Ej medlem längre | 2009-10-30 21:41 | |
![]() | Kan bara hålla med apbur. Den är superskön, jag vill inte vara utan den. | |
| Ässät | 2009-10-30 21:46 | |
![]() | Håller som vanligt med :) | |
| Bitte - Administratör | 2009-10-30 22:06 | |
![]() | Har själv pace maker och inte är det nått problem med spikmattan,, förstår inte ens varför det skulle vara det Bitte | |