Spelrum
| Giraffen | 0 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 1 |
Mobilspel
| Pågående | 19 550 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| nollan464 - Ej medlem längre | 2008-08-28 13:02 | |
![]() | Fick aldrig svar på min ju :-( | |
| Skötaren - Ej medlem längre | 2008-08-28 21:55 | |
![]() | Övervakarna tror inte på mitt hjärtas renhet, de tror att jag sysslar med själens koppleri här och lurar av mjölkbönderna deras statsbidrag. När allt jag vill är att hjälpa. Därför måste jag upphöra med min ideella terapiverksamhet. Men ge inte upp, det går att vara lycklig även i blåställ har jag hört. Lyckönskningar till alla underutvecklade och medelmåttiga, skål på er. Stäng tråden tack. | |
| Sotfinger | 2008-08-29 10:37 | |
![]() | Skötaren, jag misstänker att du helt enkelt tröttnat på dina trista patienter och vill hänga med dina polare på barer i stället. | |
| Femme_Fatale | 2008-08-29 12:33 | |
![]() | Men hallå skötaren, vi börjar att bli desperata här. Vi har hunnit skapa ytterligare 33 betapetkonton sedan vår vädjan om hjälp. Pleasssssssssssssssssssss ssse! | |
| Nortonav | 2008-08-29 18:04 | |
![]() | Hej Skötaren... Mitt problem är att jag har så otroligt dåligt närminne så att allt jag gör är som bortblåst så fort jag är klar | |
![]() | Hej Skötaren... Mitt problem är att jag har så otroligt dåligt närminne så att allt jag gör är som bortblåst så fort jag är klar | |