Spelrum
| Giraffen | 16 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 3 |
| Grisen Böjningslistan | 10 |
| Inloggade | 29 |
Mobilspel
| Pågående | 19 504 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| sjutusan | 2008-09-01 12:45 | |
![]() | Tror du inte han känner igen sej trash? =P | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-09-01 12:46 | |
![]() | *nickar vilt* | |
| sjutusan | 2008-09-01 12:48 | |
![]() | Akta huvet lossnar, du kan sluta nicka nu. Börja nominera dej själv istället, för du är väl inte så dålig heller....? | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-09-01 12:49 | |
![]() | Jag raggar, det är väl inte samma sak. Flört är ju av vänlighet, ragg av rent kroppsliga lustar. | |
| sjutusan | 2008-09-01 12:51 | |
![]() | Ahaaa, kan nån tala om det för Rob, snälla. (Jösses, analsex av vänlighet.!?! Mamma mia, hundar tala mat!?!) | |
| le-lou | 2008-09-01 12:52 | |
![]() | trashone - är det skillnaden? fasen jag vete tusan om jag ser en skillnad mellan ragg och flirt, för mig är det nog samma sak. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-09-01 12:55 | |
![]() | Jag kan ha fel och blandat ihop det :S Så får väl maila om alla som skickat gullepm. | |
| Little_Red - Ej medlem längre | 2008-09-01 12:56 | |
![]() | Le-lou, hoppas verkligen att skillnaden ligger där med tanke på att jag i min naivitet tydligen sprider flörtande smileysar (inte zmileysar :-) ) runt mig och vill verkligen inte att folk tror att jag raggar... | |
| Pottränad - Ej medlem längre | 2008-09-01 12:56 | |
![]() | När man raggar har man väl (?) intentionerna att få detta sitt ragg rumlandes ner i ens bädd, medan en flirt är lite "oskyldigare" och främst en "gullighetsgrej" för att muntra både sitt vardagsjag och förhoppningsvis även den man (försöker) flörta med. Ungefär så upplever jag ragg/flirt, iaf. | |
| Mange0 | 2008-09-01 12:58 | |
![]() | hur som helst är det alleles för dåligt med raggande kvinnor här... Som jag efterlyste häromdagen i ena spelrummet.. Det borde finnas ett spelrum för oss Singlar, där vi får ragga å flirta ostört.. för nu får man bara klagomål när man slänger ur sig några ord på "chatten i rummen" | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-09-01 12:59 | |
![]() | kvinns behöver sällan ragga. Det räcker med att hosta fram ett -jag är singel och har puls- | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-09-01 13:00 | |
![]() | :D | |
| tilduskan - Ej medlem längre | 2008-09-01 13:01 | |
![]() | ehum...jag är singel och jag har puls.. attans funkar inte här heller va?... | |
| Mange0 | 2008-09-01 13:04 | |
![]() | -hon har puls dadadidadida- (nynnar ngn gessle låt) Är kvinnan trevlig å lite öppen å rolig.. då är man igång. =D | |
| Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-09-01 13:06 | |
![]() | Vilken spännande tråd :D | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-09-01 13:08 | |
![]() | Nynna gesslelåt.. :( | |
| Pottränad - Ej medlem längre | 2008-09-01 13:16 | |
![]() | Le-lou säger: "I Italien tex "ser" alla det, de har lärt sig att tolka en flirt, där är det vanligare att verkligen visa sin uppskattning inför någon. När jag var där höll jag på att sätta i halsen, det jag nu satt å tuggade på, vilket var det mesta. Kände mig lite jagad och närapå lite trakasserad , när det i själva verket faktiskt flirtades med mig. (Inuti var jag självklart smickrad men som den svenska tjej jag är med jämställdhetshjärtat hårt slående i kroppen, så satte jag näsan i vädret och tyckte det nästan var lite... ehum..kränkande?)." Tänk så olika man kan uppleva liknande typer av situationer. Jag blir inte alls smickrad av "sydländsk uppvaktning". Och inte heller tror jag det bottnar i någon slags svensk itutad jämställdhetsiver, heller. Jag vill helt enkelt känna mig en smula utvald, innan jag blir smickrad och det gör jag inte när dessa/den här typen män flörtar med mig. | |
| grönöga - Ej medlem längre | 2008-09-01 13:24 | |
![]() | Le-lou: "fasen jag vete tusan om jag ser en skillnad mellan ragg och flirt, för mig är det nog samma sak." Isf ligger jag risigt till.... *fast, du vet ju att jag inte är inne på tjejer så det är lugnt va...? ;)* | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-09-01 13:28 | |
![]() | Kanske även en genomgång av användandet av * vore på sin plats. | |
| grönöga - Ej medlem längre | 2008-09-01 13:31 | |
![]() | ok | |