Spelrum
Giraffen | 2 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 1 |
Inloggade | 3 |
Mobilspel
Pågående | 19 819 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
fashionbaby - Ej medlem längre | 2008-09-24 18:50 | |
![]() | hemliga anna du särskriver själv "åxå" haha :( . | |
DennisPlz | 2008-09-24 18:52 | |
![]() | Budalv: Det kallas FGA alternativt FGAS. | |
trashone - Ej medlem längre | 2008-09-24 18:53 | |
![]() | Roligaste just med avatarbild är att det verkligen får folk att klaga. hur du än har tagit den, från vilken vinkel mm. Och sen klagar de mer då man kör utan. | |
hemliga anna | 2008-09-24 18:53 | |
![]() | åxå är inte en särskrivning.. även om jag medger att det är störande men jag är lat. en särskrivning är till exempel "rök fritt" när det ska stå "rökfritt" | |
fashionbaby - Ej medlem längre | 2008-09-24 18:57 | |
![]() | hemliga anna men på sätt å vis är det väll en konstig skrivning? fast ja håller med dig lite. | |
Budalv - Ej medlem längre | 2008-09-24 18:58 | |
![]() | Dennis: Ja just det, haha. Extremt påträngande närbilder är möjligen snäppet värre. Håller med trashone, presentationsbilder är irriterande och det ser faktiskt sällan normalt ut med svävande huvuden hur man än gör. | |
hemliga anna | 2008-09-24 18:58 | |
![]() | överfulla soppåsar, kastrullock som är för stora för kastrullen, när lakanet "åkt" av madrassen mitt i natten, när telefonen ringer på morgonen så man måste skynda upp och så hinner man ändå inte förrän de lagt på | |
hemliga anna | 2008-09-24 18:59 | |
![]() | att trampa på legobitar | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-09-24 19:00 | |
![]() | Budalv, du gör mig besviken. En esoterisk konstnärssjäl som du själv kan väl ändå inte förespråka normalitet? | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-09-24 19:02 | |
![]() | Hemliga Anna: Kastruller som tappat ett öra, så att man får kämpa som fan när man skall hälla av vattnet, hållandes i det ensamma örat med ena handen och locket med den andra.... Sen retar jag mig på mig själv som inte slänger de där kastrullerna och köper nya. | |
Budalv - Ej medlem längre | 2008-09-24 19:03 | |
![]() | SylviaPlath: Nej det var fel ord. Men nog fattas det väl en kropp? Om man går till trådarna "vad väger du?" och "hur lång är du?" kan man räkna ut bmi på de man inte kan sluta tänka på när det är dags att sova. | |
Budalv - Ej medlem längre | 2008-09-24 19:05 | |
![]() | Jag retar mig för övrigt på stadsbor och bilar. Och på de som lämnar slaktavfall i skogen och sprider rund älgskankar och huvuden på den gemensamma gårdsplanen. | |
mimmipigg1 | 2008-09-24 19:07 | |
![]() | Pantade tonårsbruttor som pratar i mobiltelefon offentligt typ på bussar och i affärer. De verkar tro att ALLA vill veta ALLT om dem och deras nuvarande/ dåvarande/ frånvarande/ eventuella/... kompisar/ killar /mammor mm i all oändlighet. Suck | |
hemliga anna | 2008-09-24 19:08 | |
![]() | jag retar mig på folk som ska vara så jävla dystra hela tiden, typ swingmatism eller yonderboy.... | |
hemliga anna | 2008-09-24 19:10 | |
![]() | mimmi: det är ju för lustiga tycker jag. de ställer ju till med världens föreställning jämt. speciellt om de är fulla, jag och en man i 45 årsåldern fick ett rejält skratt här om kvällen efter att vi suttit på samma bänk som en sån tjej.. vi bara tittade på varandra och brast ut i skratt | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-09-24 19:10 | |
![]() | Budalv, märkvärdigt att just den som lagt ner mest tid på att förvränga sitt utseende har åsikter om att andras bilder är "fejk". Ditt eget ansikte finns på hittegodsavdelningen i photoshop-tullen. | |
Budalv - Ej medlem längre | 2008-09-24 19:10 | |
![]() | Jag retar mig på alla som vill försöker inviga andra i sitt sambo-mys och särskilt om de använder uttryck som "igår hade vi oxfilé och så tog vi ett glas rött". | |
Budalv - Ej medlem längre | 2008-09-24 19:13 | |
![]() | Sylvia: Det är väl inte min åsikt, som Dennis skrev är det ett välkänt internetbegrepp. Sen är jag van att hålla på med bilder i olika sammanhang så photoshop tar inte speciellt lång tid för mig. En gång gjorde jag en helt ny kille på några minuter. | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-09-24 19:14 | |
![]() | Mimmipigg, håller med: "Å han ba, å ja ba" | |
Budalv - Ej medlem längre | 2008-09-24 19:14 | |
![]() | Jag stör mig på alla som är 30+ | |