Spelrum
| Giraffen | 5 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 5 |
Mobilspel
| Pågående | 20 160 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-10-04 16:19 | |
![]() | nancy79 menar jag | |
| ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-10-04 16:21 | |
![]() | nancy: tack för tillgängligheten, Jag är redan ett fan av the secret, men som sagt de säger it takes no power to destroy men däremot att hålla sig på banan kräver ansträngning och ibland orkar man inte utan vill ge upp av ren lättja men sure ska genast byra tankar och tankemönster just nu är jag aktiv och uppe i ett positivt flöde, så det lär ju gå bra. :) man får påminna sig | |
| nancy79 | 2008-10-04 16:22 | |
![]() | ryss: ja gör det:-) The secret alltså! | |
| ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-10-04 16:27 | |
![]() | Men oj vad ni har skrivit! jag läser i kapp jag måste säga att jaginte är sjuklligt depressiv jag vill bara vara perfekt och ja träffa den rätte mannen och ha en större lägenhet och ett bra jobb det är det sen vet jag att jag mår bra av att vara aktiv och det försöker jag vara. så egentligen när jag ser dem som har det svårare, vad kan jag klaga på? jag har 2 armar och 2 ben och en liten grabb som har det kalasbra :) jag är lyckligt lottad! | |
| DennisPlz | 2008-10-04 16:30 | |
![]() | Flytta till Sverige, där är alla lyckliga :) | |
| ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-10-04 16:34 | |
![]() | mr perfect: jag var som du förut, alltid steget före sen hände tunga grejer som gjorde att jag gav upp deppade under nåt år, vilket egentligen inte är min grej kanske ser jag det som ett misslyckande och liksom: har du sjunkit så djupt så är det kört tyrannen igen men om man ständigt är "ovanpå" kan man liksom inte sjunka det är så jag levde innan och jag vill gärna vara så igen trixet med det är väl att man kan bli lite manisk och tyrann mot sig själv och döma andra så jag tror det är bra att ha kunskap från båda läger. om man nu ska hitta en mening dessutom ni som sa: "ryck upp dig för helvete" jag DEPPAR inte nu, men jag OGILLAR den känslan och sidan hos mig som vill ge upp, för det är lamt och trist och segt och jag vill eliminera den helt men som nån annan sa: om du BYTER ut den sidan, så dör monstret till slut. vi har iaf en diskussion tack för ert stöd | |
| ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-10-04 16:35 | |
![]() | jag bor i Sverige? Malmö tillhör Sverige även om de vill gräva loss oss o skänka oss till Danmark. | |
| illiterate - Ej medlem längre | 2008-10-04 16:36 | |
![]() | Danmark ligger högre upp än Sverige i rankningen över bra länder, så det är rätt juste gjort egentligen. | |
| nancy79 | 2008-10-04 16:42 | |
![]() | ryss: ja det måste man hela tiden, påminna sig alltså och det är helt otroligt ibland hur bra det funkar när jag säger till mig själv: jag är glad, jag lycklig, jag är kärlek, jag är ekonomisk oberoende, jag är frisk, jag är PERFEKTION! | |
| ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-10-04 16:43 | |
![]() | ja Danmark är det lyckligaste landet på länge säger dom, trots att det går 3 svin per invånare :D men det här med att jämföra sig kom inte o säg att ni inte jämför er med andra? och SPECIELLT ni som är tävlingsmänniskor? jag tror det är mycket vanlligt och mänskligt däremot ska man väl se sin egen förmåga och unikhet (vad heter det? unikum?) vi är alla perfekta som vi är jag vill väl bara känna mig älskad och få spegla min egen storhet ..just like everybody else does | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-10-04 16:45 | |
![]() | Alla är inte perfekta men kan bli. | |
| ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-10-04 16:46 | |
![]() | jo men grundkänslan är väl att acceptera att man gör så ott man kan i varje stund och det är så perfekt det kan bli just då | |
| ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-10-04 16:46 | |
![]() | gott* | |
| nancy79 | 2008-10-04 16:48 | |
![]() | ryss: absolut! Tycker jag iaf | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-10-04 16:48 | |
![]() | Ingen aning, är aldrig nöjd. | |
| ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-10-04 16:49 | |
![]() | ..eller så kanske man jämför sig med den version av sig själv som vill vara och vet att man KAN vara om man bara anstränger sig lite | |
| micro113 | 2008-10-04 16:50 | |
![]() | hmmmm jag känner mig älskad .... men någon storhet att spegla har jag inte.... om vi inte talar om vikten förstås... | |
| ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-10-04 16:50 | |
![]() | trashone, du som är så perfekt! Din uppgift blir att skriva fem saker som du är nöjd med hos dig, egenskaper eller saker du gjort. (du behöver inte publicera här) | |
| ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-10-04 16:51 | |
![]() | micro: lol att känna sig älskad är en form av storhet. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-10-04 16:52 | |
![]() | Ja mamma :P | |