Spelrum
| Giraffen | 30 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 6 |
| Inloggade | 36 |
Mobilspel
| Pågående | 18 639 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| reallynx | 2010-11-22 00:18 | |
![]() | Äh jag börjar leva framåt maj igen.. | |
| adami - Ej medlem längre | 2010-11-22 00:22 | |
![]() | Stjärna i vardagsrummert..efter en julöl. | |
| reallynx | 2010-11-22 00:39 | |
![]() | Jag kommer troligtvis att jobba hela julhelgen =) | |
| adami - Ej medlem längre | 2010-11-22 00:43 | |
![]() | Innan jul ska jag fixa foto. | |
| Tess 08 | 2010-11-22 08:32 | |
![]() | Daggdroppe- låter som om du egentligen är lite avis för att familjeförhållandena i din egen släkt inte är de bästa. Vi träffas olika beroende på vilket år det är... i år kommer troligtvis syster med familj och bor hos mamma där vi sedan firar jul. Ibland är de hos hennes svärpäron och då firar vi en jättemysig jul ändå :) fast det klart att det blir liiiite bättre när de kommer!! Jag älskar att pynta och baka och fixa!! Maten gör vi tillsammans eller som någon form av knytis :) | |
| MTM74 | 2010-11-22 10:44 | |
![]() | Jag gillar julen men det är enbart pga barnen, hade jag inte haft dom så hade jag inte firat jul. | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-11-22 12:44 | |
![]() | älskar jul. firade sällan som barn, nu tar jag igen:) | |
| Jenniepuss72 | 2010-11-22 15:49 | |
![]() | Julen ,Ska nog jobba som de 9 andra jularna före. Men det är ju också mysigt. Dagen innan kan vi stryka ur almanackan då jag fyller år.Värsta dagen i mitt liv.Alla är stressad och ingen har tid,men det gör inget för jag blir ett år äldre ändå... | |
| gullefjun90 - Ej medlem längre | 2010-11-22 16:17 | |
![]() | Jag längtar tills julafton. För då ska jag tomtens julverkstad och kalla anka och hans vänner :-D | |
| Uisge-beatha - Ej medlem längre | 2010-11-22 16:31 | |
![]() | Jag är barnsligt förtjust i julen. Det var årets absoluta höjdpunkt i barndomen tack vare att mina föräldrar lyckades skapa en för oss barn närmast magisk och gammaldags julstämning. Det sitter kvar och jag försöker i mindre skala återskapa den känslan även som vuxen. Jag har aldrig upplevt stressen som många andra verkar ha gjort. Om jag får barn en dag, så hoppas jag kunna ge dem samma härliga känsla kring denna högtid. | |
| mijand | 2010-11-22 16:43 | |
![]() | Jul borde vara som OS, vart 4e år! Usch för jul! Även nyår är grymt överskattat! Tacka vet jag den fina hedniska traditionen med midsommarafton! | |
| Twaz | 2010-11-22 16:45 | |
![]() | usch för julen | |
| Transan | 2010-11-22 16:49 | |
![]() | Julen firas i Tornedalen. 30- | |
| smulgubbe | 2010-11-22 17:48 | |
![]() | Jag tycker julen är härlig. Men först advent, att ta fram alla ljusstakar och adventsstjärnor. Sätta upp julgardinerna och pynta med mossa i adventstakarna är en inledning. Jag bakar alltid pepparkakor och lussekatter till första advent. Sen i julveckan tar jag fram alla jultomtar (omkring 150 st.) Dagen för julafton klär vi granen. Sen all julmat som ska göras, maken gör brunkål, när jag kokat skinkan. Vi brukar göra det mesta i julveckan. Men nån julstress vill jag inte tala om, man gör bara så mycke som man tycker är kul. | |
| myshys | 2010-11-22 18:21 | |
![]() | Jag fullkomligt älskar julen, allt bakande och pysslande och inte att glömma den underbara julstämningen. Den bästa högtiden enligt min mening. | |
| Mouche - Administratör | 2010-11-24 18:32 | |
![]() | ...Nu är det jul igen...snart i alla fall =) | |
| tiffany1 | 2010-11-24 18:49 | |
![]() | Ja vem längtar ej till jul men nehe man tro ej på Tomten även jag brukar inbilla mig när det är JULAFTON att jag inbillar mig hela tiden jag tror att jag ser en liten tomte gå på min ballkong.Jag fattar inte värför | |
| Tess 08 | 2010-11-24 18:56 | |
![]() | Har nu gjort en fin adventskreation :) Hittade en fin röd trälåda där det står ADVENT och i den har jag småsten, en ljuslykta, en liten tomte och några flugsvampar. Jättefin blev den och nu står den på matbordet med ljuset tänt i lilla lyktan (eller ljusglas eller vad man ska kalla det)... Var på Lagerhaus och hittade en mall till små pepparkaksstugor och den köpte jag. Idag fuskade jag och köpte pepparkaksdeg :) Funderar på att göra ett hus till varje barn (sem de får dekorera) och sedan ett lite större pepparkakshus.. så det blir en by :) Vi får se. | |
| pms | 2010-11-24 19:02 | |
![]() | ...längtar också till advent, lucia, jul. Är lycklig och glad (trots snöskottning, köra fast etcetc)över att det snöar och hoppas att snön ligger kvar några månader framåt. Jag tycker nog att tiden före julafton är mysigast...när man tänder ljus, myser och "bara är" med nära och kära. | |
| Oskifer | 2010-11-24 19:13 | |
![]() | kallt | |