Spelrum
| Giraffen | 45 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 19 |
| Inloggade | 64 |
Mobilspel
| Pågående | 20 076 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| AstridNaut | 2008-10-11 15:06 | |
![]() | Mimikryp: Jaha, jo, men jag kan nog förstå din relation till Mimikry utifrån din beskrivning. Ja, kolla upp boken. Och på romanfronten så måste jag ju tipsa om 1984 av George Orwell, om du inte redan läst den. Den har jag läst säkert 10 gånger och blir lika tagen varenda gång. Det är möjligt att du kommer att känna igen dig i den också... Angående GG så har han gjort så fantastiskt mycket olika grejer att du kanske bara hade otur med urvalet när du lyssnade. Här är två låtar som låter helt olika i jämförelse med varandra och i förhållande till den låt du hört (Han spelade in mellan 1977 och 1993 så det är kraftiga variationer i många avseenden) Om du fortfarande ratar honom efter att ha hört dessa låtar så ger jag upp: www.youtube.com/watc...uv 05DmeGVU www.youtube.com/watc...re =related | |
| Mimikryp | 2008-10-11 15:35 | |
![]() | Spömö; Äta kakor är inte nyttigt har jag hört. ;-P Och jag är ganska kass på att baka kakor, men bättre på att baka (mat)bröd. Poänglös; Uhm..? AN; 1984 har jag flera gånger tänkt läsa, men det har inte blivit av. Men jag ska väl ta mig i kragen. Någon gång. Inom inte alltför snar framtid. Jag lyssnade på tio olika låtar av GG Allin och jag tyckte att alla var kass, sorry. *ler* | |
| AstridNaut | 2008-10-11 15:53 | |
![]() | Mimikryp: Alright, do so. HA HA HA. Ok, då får jag ge upp på den punkten. :-) Nå, jag önskar dig ett fortsatt bra liv med fler framgångar och färre motgångar. Hejsvejs. | |