Spelrum
Giraffen33
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
1
Grisen
Böjningslistan
14
Inloggade48
Mobilspel
Pågående19 372

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Miss_jk2008-10-21 22:13
Antal inlägg: 8941

Annaso:
Det där var tyvärr inte bara smink. Såg minst tre av de programmen och det var både lite lyft och småoperationer här och där, dieter, tandblekningar o.s.v. o.s.v.

Caligatia2008-10-22 09:48
Antal inlägg: 2187

Jag frågade iofs om du aldrig brukar använda generaliserande exempel i ALLMÄNHET, utan att de behöver innehålla en anknytning till just schlagerartister och prostituerade. Det handlar ju inte heller om att tassa runt på tå för din skull.

Det handlar om skillnader i åsikter här, vilket är j-ligt svårt att diskutera om. Din åsikt är att Suds är kränkande, min åsikt är att du är galet överkänslig.

Min åsikt är också att det är respektlöst att lägga sig sminkad i nån annans säng, för det finns vissa fläckar som inte går bort i tvätten.

petiz2008-10-22 12:49
Antal inlägg: 5

Fast nu handlar det ju inte om att vara överkänslig, det handlar om att Suds i det här fallet drog paraleller mellan tjejer som använder smink och prostituerade och schlagerartister. Det är uppenbart vad han menade; ATT SMINK ÄR TILL FÖR SCHLAGERARTISTER OCH PROSTITUERADE. Precis vad han skrev. Att inte skriva det (när han lika hade kunnat skriva "Jag föredrar osminkat") är knappast att tassa på tå för någon. Det är helt enkelt att låta bli att dumma sig själv, när man faktiskt KAN välja andra sätt att uttrycka sig på. Förstår vi varandra nu, Caligatia?

Jag tycker det är respektlöst att lägga sig med hårvax eller (gud förbjude) SVETTIG i min säng, men you dont see me bitching about it i ett forum.

fabrik2008-10-22 14:57
Antal inlägg: 10

Spelar det någon roll om jag gör det? Det skulle aldrig falla mig in att tala på det sättet.

Vill man få fram sin åsikt på ett bra sätt kan man väl för fan stärka den med annat än en nedsättande kommentar.

Och min åsikt om dig behövs nog inte skrivas ut.

LillNappe - Ej medlem längre2008-10-22 15:23
Antal inlägg: 6

Det är sant. Man kan ju för fan i helvete stärka sina åsikter på ett satans mycket bättre sätt.

Baffin_Bay2008-10-22 15:27
Antal inlägg: 93

Men "fabrik" gå offline, ingen i tråden orkar med dig.

Caramella2008-10-22 15:57
Antal inlägg: 3

Om man är duktig på att sminka sig så ser man alltid bättre ut med smink. Att kunna sminka sig för att se fräscht osminkad ut är en talang.
Till damen som startade tråden, övning ger färdighet, that's all. Så fråga i butiken efter hjälp med färger och hem och sitt framför spegeln sen. Se till att köpa en "fadeborste" så att ögonskuggorna läggs utan kanter.

fashionbaby - Ej medlem längre2008-10-22 16:26
Antal inlägg: 1152

Caramella aah har frågat en gång i butiken åh då sa dom att jag skulle brun ögonskugga för ja har bruna ögon.. och det är många som tycker att jag ska ha varma färger..

Visar sida: 1 2 3 4 5 6
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?