Spelrum
| Giraffen | 34 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 16 |
| Inloggade | 50 |
Mobilspel
| Pågående | 19 423 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-10-31 19:37 | |
![]() | Orkar inte läsa alla inlägg, men stora bröst GER rygg/nackbesvär... 2001 opererade jag mej och det var det bästa jag gjort nånsin! Nu har jag b-c kupa och är helnöjd..Att brösten inte är så vackra längre, det skiter jag i...Stygnen syns ganska väl ut mot ryggen, men vem 17 ser dom? Nu kan jag ha V-ringat utan besvär..Innan trillade boobsen ut, och killarnas blick fastnade på något konstigt sätt, nere vid brösten.. | |
| Mismatch - Ej medlem längre | 2008-10-31 19:41 | |
![]() | Äh, bröstfixering, kan det verkligen vara något? Låt dem dingla fritt, tycker jag. | |
| mrperfect | 2008-10-31 19:41 | |
![]() | Den undervisande läkaren: -Hur kan det komma sig att ett spädbarn naturligt drar sig till moderns bröst? Kandidaten: - Förmodligen på den tilltalande förpackningen! | |
| ordprofeten - Ej medlem längre | 2008-10-31 19:41 | |
![]() | SylviaPlath, Jag tycker att cam-horande gör tvåsamheten till något billigt och förnedrande, tänk på alla unga tjejer som fläker ut sig för att få sina kontantkort laddade? Är såna relationer nåt att stå efter? Jag har förresten Comviq... Vanligtvis är min policy "anything with a mind" men perfekta bröst är naturligtvis också nödvändigt. | |
| mrperfect | 2008-10-31 19:43 | |
![]() | Bröstmjölk börjar produceras i körtelvävnaden under graviditetens sista dagar och de första dagarna efter förlossningen. Produktionen sker i bröstens körtelgångar under inverkan av hormonet prolaktin. Den allra första mjölken kallas för colostrum eller råmjölk och är rik på antikroppar, proteiner, järn, natrium, kalium, fettlösliga vitaminer och mineralämnen. Speciella infektionsskyddande proteiner finns också med. Den är laxerande och sätter igång bebisens bajsande. Jämfört med den mogna mjölken innehåller kolostrum mindre fett, laktos och vattenlösliga vitaminer. Övergången från kolostrum till mogen mjölk sker gradvis över några veckor. Modersmjölk utgör den viktigaste näringskällan under spädbarnets första levnadsår. Upp till 6 månaders ålder är modersmjölken barnets viktigaste näringskälla. Efter 6 månader kan tilläggskost börja introduceras. Modersmjölken tillför näringsämnen och tillväxtfaktorer vilka är nödvändiga för barnets tillväxt. Barnets immunförsvar stärks också genom överförandet av oligosackarider som skyddar barnet mot infektioner. Vidare finns det även immunförsvarsceller såsom T-celler, makrofager och granulocyter i mjölken. Man har även från modersmjölk isolerat ett protein som kallas för hamlet, vilket har visat sig kunna döda cancerceller. Hämtat från Wikipedia, som ingenjör undrar man ibland hur saker fungerar! | |
| mrperfect | 2008-10-31 19:44 | |
![]() | Bröstkörteln hos en människa består av omkring tjugo lober, som i sin tur främst innehåller fett och bindväv. Fettet och bindvävens mängd bestäms genetiskt och påverkar körtlarnas form och storlek. I körtelloberna finns mjölkgångar som utmynnar i bröstvårtan. När fostret utvecklas bildas så kallade mjölklister, som är förtjockningar i hudlagren. Under människans pubertet ändras mängden fett och bindväv, och brösten växer under påverkan av hormoner. Hos kvinnan är det äggstockshormonerna progesteron och östrogen som styr tillväxten. Då en kvinna blir gravid växer brösten ytterligare, nu efter påverkan från moderkakan. Efter eller i samband med förlossningen börjar mjölkkörtlarna producera mjölk efter hormonell påverkan (prolaktin) från hypofysen. När barnet suger på bröstvårtan stimulerar den produktion av oxytocin som leder till mjölksekretion. Lite mer info, det var vad jag hade att säga om bröst, för övrigt kan det ju inte vara kul att vara så väl utrustad att man får ont i nacken och ryggen, lagom är bäst! | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-10-31 19:44 | |
![]() | Det exkluderar mig. Jag är mindless och har Tre. :) | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-10-31 19:48 | |
![]() | Fast min son då fyra år gammal frågade vad som händer när mjölken försvinner? jag förklarade så gott det gick oh då blev svaret: -jaha, så du har vin i dina tuttar nu då? Vad nu det har med bröstfixering att göra? Bara ett passus..sorry;) | |
| mrperfect | 2008-10-31 19:49 | |
![]() | Konstig slutsats :) | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-10-31 19:50 | |
![]() | Men vita_, du vet att du inte ska förstöra trådarna på det här viset! Ajabaja! Idag så stod en av mina damer på jobbet och kollade in sina tuttar i spegeln och sa: Det var längesedan de hade nån funktion! | |
| yodas | 2008-10-31 20:09 | |
![]() | Röven | |
| BetaMaxx - Ej medlem längre | 2008-10-31 20:13 | |
![]() | stäng denna löningsmesa tråd... | |
| CHL | 2008-10-31 20:24 | |
![]() | nepp, dom har sin funtion och det räcker för mig. Dom funkade till det dom var skapta för och därför är jag stolt över mina små tuttar :)) | |
| Giant Charm - Ej medlem längre | 2008-10-31 20:27 | |
![]() | BetaMaxx..... jag skrev just det samma som du ungefär redan i början... Jag har svårt att formulera mig..ang. tråden....därför blev budskapet fel... man kan ta mig f*n bara skratta åt eländet.... | |
| Dyslekso | 2008-10-31 20:35 | |
![]() | Giant Charms kanske du borde byta nick till.:) | |
| Giant Charm - Ej medlem längre | 2008-10-31 20:36 | |
![]() | nix varför skulle jag..... | |
![]() | vem bryr sej | |
![]() | inte jag | |
| kermis | 2008-10-31 20:44 | |
![]() | bennyboll: hur stora bröst måste man ha för att de GER besvär? Jag hade som sagt ont innan jag skaffade rätt BH. Nu har jag inte haft några besvär alls sen när-det-nu-var och då har jag ändå 90G... På det du skriver efteråt låter det ju onekligen som att du haft fel storlek. Bröst hoppar inte ur urringningen om de sitter rätt i BHn... Eller åtminstone gör inte mina några spontana skutt ur sina kupor. Men ja.. Hade jag så mycket pengar att jag inte visste var jag skulle lägga dem skulle jag förminska dem jag med... | |
| Giant Charm - Ej medlem längre | 2008-10-31 21:17 | |
![]() | JAG ÄR FÖRVÅNAD när jag kollade på mina besökare på min sida nyss... Sorry grabbar....jag har ingen bild *asg* hur många killar som helst har varit inne på min sida idag...endast en tjej... Och hade jag haft bild så är det enbart på mitt ansikte.. | |