Spelrum
| Giraffen | 16 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 20 |
| Inloggade | 36 |
Mobilspel
| Pågående | 19 356 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Apan Bollo - Ej medlem längre | 2008-12-07 18:36 | |
![]() | Sylvia: :) Ok, de hemskaste, värsta människorna av alla (hur kunde jag missa det här innan): Folk med en (eller båda) framtand i guld. WTF!? Vad i helvete liksom... | |
| kafountine - Spelvärd/Forumvärd | 2008-12-07 18:39 | |
![]() | Vad är LANGOS????? *sitter med stora ögon och stirrar på skärmen* | |
| hemliga anna | 2008-12-07 18:39 | |
![]() | -greker, luktar alltid mat -finnar, super, slåss och bastar -Latinare, har sex varje dag -Amerikanare, äter fet mat och är korkade -Norrmän är alltid hurtigt glada -Danskar, kan inte svälja ordentligt har gröt i halsen- och knarkar - holländare knarkar och luktar på tulpaner (misstänker att det är tulpanerna de röker) - tyskar, är aldrig hemma,är alltid på semesterorter -japaner, har kameran med sig i sängen - kineser, ser alla likadana ut - thailändare, behärskar alla konsten att laga mat - spanska kvinnor har hett temperament - italienska killar har alltid för mycket parfym och kostymbyxor - belgare, önskar att det var fransmän - fransmän tror att de är världens mitt - afrikaner, älskar alla att dansa och springa långt - svenskar tror att de är mer än alla andra givetvis är detta bara för att vara rolig, inte tror jag detta.... hoppas inte jag blir avstängd för detta | |
| hemliga anna | 2008-12-07 18:40 | |
![]() | langos är friterat bröd som man har gräddfil på med ishavsrom och hackad rödlök, skulle vara gott om det inte vore för det flottiga brödet | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-12-07 18:42 | |
![]() | Äh, inte kan du bli avstängd, du är ju hemlig! | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-12-07 18:42 | |
![]() | TANDSMYCKE. LITEN PÄRLA. | |
| Apan Bollo - Ej medlem längre | 2008-12-07 18:43 | |
![]() | Langos: sv.wikipedia.org/wiki/Lan gos Serveras alltid på Malmöfestivalen och får langoskossorna (tjocka mammor med dålig smak och barnvagn) att vallfärda in från landsbygden för äta upp sig innan det är dags för vinteride i form av 5 månaders aftonbladsläsande och TV3-tittande samtidigt som dom drömmer om Mallorca (eftersom dom ännu inte ens vet om att det nya charterrövhålet är Thailand). | |
| mrperfect | 2008-12-07 18:43 | |
![]() | Tala inte illa om langos, då blir du avstängd :D | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-12-07 18:44 | |
![]() | "Charterrövhålet"! | |
| Budalv - Ej medlem längre | 2008-12-07 18:47 | |
![]() | Språksociologer -De tror att gubben i grannkåken som inte ens kan engelska planterar penséer av för dem helt uppenbara skäl. | |
| Apan Bollo - Ej medlem längre | 2008-12-07 18:54 | |
![]() | Jag känner inte riktigt att jag fick med folk i mitt hat mot framtänder i guld här så jag provar igen: Vad är det man tänker på när man bestämmer sig för att se ut som ngn slags gyllene kanin? Ingen kommer någonsin att ta dig på allvar igen i hela ditt liv, bara stirra förvånat på dina blänkande framtänder och nudra vad fan du tänkte på. Är det någon slags illusion om att man ska verka lätt förmögen och sofistikerad eller kanske lite speciell och spexig? Kom igen, hata... | |
| soluppgång | 2008-12-07 18:54 | |
![]() | OMG, jag har nog fördomar om alla. Alla grupperingar och alla individer. Men jag är jäkligt snabb på att uppdatera dem allteftersom jag gör nya erfarenheter ;) Jag har nog förresten även fördomar om mig själv på nåt plan, när jag tänker efter. | |
| Budalv - Ej medlem längre | 2008-12-07 18:58 | |
![]() | Apan bollo: Jag är fattig så när jag ska spexa till det tar jag på mig en lösglugg i from av en svart pepperslapp och skakar loss till Joe le Taxi. | |
| saduria | 2008-12-07 18:59 | |
![]() | Folk som har lampor med fransar hängandes i fönstret. Tomtar och små väderkvarnar i trädgården. Folk som säger han istället för honom. Aftonbladsläsare- har inte läst en morgontidning de senaste 12 åren. | |
| Apan Bollo - Ej medlem längre | 2008-12-07 19:00 | |
![]() | Budalv: Sjukt mycket mer smakfullt än guldtänder. | |
| hojjo | 2008-12-07 19:02 | |
![]() | Lundabor och tjockisar är mina största problem just nu | |
| FLuBBeR - Ej medlem längre | 2008-12-07 19:04 | |
![]() | 1.) Människor som säger: a) "Jag har sjuk humor" är den torraste sorten b) "Jag är djup" --> Som en vattenpöl 2.) Kraftigt överviktiga är lata 3.) Män som: **Är så biffiga att en normal gångstil tycks omöjlig att bemästra** **Älskar MONSTERTRUCKAR** **Äger en massa STORA prylar, skjutvapen och bär stentvättade jeans-shorts** ... har jättesmå penisar. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-12-07 19:04 | |
![]() | Hojjo :) | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-12-07 19:05 | |
![]() | FLUBBER! | |
| Budalv - Ej medlem längre | 2008-12-07 19:10 | |
![]() | Min fördom om folk som klagar på överviktiga är att de själva oftast tycker att de är smala fastän de ligger inom normalskalan för bmi eller stax under normalt, nedåt 17. Nånstans nedåt 16 och 15 då man är smal på riktigt brukar en speciellt charmig ödmjukhet infinna sig. Inte ens modellerna är smalare än jag, äntligen har jag råd med ödmjukhet tänker de som ligger där nere på skalan. | |