Spelrum
Giraffen2
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
1
Inloggade3
Mobilspel
Pågående19 226

Forumkategorier

Användare Inlägg  
_Candid - Ej medlem längre2008-12-09 16:55
Antal inlägg: 2602

Försöker komma på något jag absolut vill uppleva innan jag dör, men jag kommer inte på något =) Finns inget som jag känner att jag måste uppleva som jag inte redan upplevt, men däremot skulle jag bli olycklig om jag inte fick träffa de som står mig nära, att vakna bredvid den jag älskar varje dag och att uttrycka mig i text och målning, målet är väl att få göra lite av det varje dag, jag vet att jag aldrig kommer att få det bättre än vad jag har det nu.

The_Viking2008-12-09 17:03
Antal inlägg: 750

1. Att höra mitt framtida barn säga "Pappa " för första gången *myser av tanken*
2. Att få barn så klart. Eller rättare sagt att min partner föder mitt barn *L*
3. Att hitta den rätta att dela mitt liv med.

The_Viking2008-12-09 18:04
Antal inlägg: 750

Det ska så klart vara FÖDER VÅRT BARN.

BugBig - Ej medlem längre2008-12-09 23:29
Antal inlägg: 200

Bino8! tror du inte myrorna och insekterna du håller på att trampa ihjäl får dödsångest också? Jo jag skulle nog skita ner mig om ett par tigrar skulle lajja runt med mig. Tror inte att fiskar överhuvudtaget blir stressade av det, dom blir mest förbannade. Blivit biten många gånger av hälleflundra, gädda och gös. :-)
En gång av gädda i foten när jag simmade. Han verkade skita i att jag vart stressad av det!

BugBig - Ej medlem längre2008-12-09 23:32

HAHA bujum! Jag skulle inte heller dyka med vithajjar. Men med bur absolut. Vithajar äter ju inte människor p.g.a vårat beska kött. Men det räcker ju med att dom smakar 1 tugga så är halva kroppen borta :-)

BiNo8 - Ej medlem längre2008-12-10 08:37
Antal inlägg: 3473

BugBig, nja jag tror faktiskt inte myrorna blir stressade, det hela går så fort när jag kommer med mina stora blad...hehehe
Hur som helst så hoppas jag du får en trevliog resa och inte blir biten i foten av nån:)

BugBig - Ej medlem längre2008-12-10 10:37

Tack! :-)

formulaW - Ej medlem längre2008-12-10 10:45
Antal inlägg: 931

Jag har levt ut 98 procent av mina drömmar och har haft det som inställning sedan yngre år eftersom min morfar dog i mina armar när jag var 21 och det kom med en del insikter om att leva livet fullt ut.

Jag har kommit in i en situation där jag har fått ont om att hitta nya drömmar. De drömmar som jag har kvar dock, och dom nya jag har utvecklat är:

1) Göra en större seglats vid 40 års ålder med fru och barn; 6 månaders.

2) Köpa en BSA 500c motorcykel renovera den och åka runt ytterkanterna av europa

3) Testa Heroin på min dödsbädd

Visar sida: 1 2 3 4 5 6
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?