Spelrum
Giraffen | 2 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 0 |
Inloggade | 2 |
Mobilspel
Pågående | 19 250 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
anktejp - Ej medlem längre | 2009-02-28 10:46 | |
![]() | i ryskland | |
katalias - Ej medlem längre | 2009-02-28 10:52 | |
![]() | Om ni som just skrev i tråden hade läst den först så hade ni förstått att TS redan hittat och inköpt en rysk spikmatta. | |
katalias - Ej medlem längre | 2009-02-28 10:52 | |
![]() | Och detta utan att kontakta KGB eller resa till Ryskland... | |
anktejp - Ej medlem längre | 2009-02-28 10:57 | |
![]() | Jag har läst tråden, flera gånger. Den ligger fortfarande under snack och eftersom inga trådar är heliga här får man faktiskt lov att skriva lite mindre seriöst än under fliken.... seriöst. Jag har själv stört mig på liknande saker men fick då ungefär samma svar som jag nu ger dig så det är bara att anpassa sig eller bli sedd som en tråkmåns. | |
katalias - Ej medlem längre | 2009-02-28 11:50 | |
![]() | Tråkmånsen talar nu: Forumvärdar har vid flera tillfällen sagt att bara för att tråden ligger under "Snack" så ska man inte trasha den. | |
Ässät | 2009-02-28 11:55 | |
![]() | Jag har fått personalen på vårdcentralen att rekommendera spikmattan till patienter med rygg och nackbesvär..det tyckte dom va en bra idé :) | |
anktejp - Ej medlem längre | 2009-02-28 12:12 | |
![]() | Katalias den är inte trashad, det är två inlägg, kanske inte seriöst menade men de höll sig någorlunda till trådämnet och utmynnade inte i flera sidors chattande så som det så ofta annars händer när nån viker av från diskussionen. För övrigt så syftade mitt inlägg på att KGB är i ryskland (ja jag vet att det inte heter så), vilket man kanske hade kunnat räkna ut med hjälp av tidsstämplarna för inläggen, men det begär jag inte av dig. Jag ser inte att du klagar i de andra trådar som helt plötsligt kapas av vuxna människor som leker mamma pappa barn och släktträff, men det beror väl antagligen på att du inte bryr dig om ämnet inte är intressant för dig själv. | |