Spelrum
| Giraffen | 38 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 30 |
| Inloggade | 68 |
Mobilspel
| Pågående | 19 593 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Miss_jk | 2009-09-12 00:55 | |
![]() | Ouff, tacos är bland det bästa som finns! Hade vi inte gått på atkins så hade vi fortfarande ätit det varje söndag, men nu får vi nöja oss med taco-sallad. För övrigt har jag inte riktigt fattat grejen med "Taco-Anders". Tror ni att han tar illa vid sig för det? | |
| Maskulinist | 2009-09-12 01:01 | |
![]() | Okej, här är historien: Anders gick kockprogrammet på gymnasiet. Hela klassen skulle göra en kokbok med egna recept. Han valde tacos. Åtskilliga år senare spela IF Ellos, som ju Anders spelar i, match mot ett lag från Solna. Då sjöng bortaklacken "Anders Svebsson käkar tacos i Borås". Det var ju kul bara det, men Anders skulle visa sig få sista ordet. Efter matchen blev han intervjuad. Han som intervjuade frågade vad han tyckte om det som sjöngs. Anders svarade (obs: varning för ägning) "Mmm, tacos - gott!" So I've been told. Och det är klart som fan att han tar illa vid sig! | |
| Miss_jk | 2009-09-12 01:15 | |
![]() | Haha, den historien får du tro på om du vill, så får du skratta hjärtligt åt "Taco-Anders" i din villfarelse... =) | |
| Miss_jk | 2009-09-12 01:17 | |
![]() | ...Och, ja, han tar väldigt illa vid sig... =/ Eller? | |
| Maskulinist | 2009-09-12 01:21 | |
![]() | Men sitter du på någon inside info här du inte vill dela med dig av? Jag VET att det där med Solna-råttorna stämmer. | |
| caughtbock | 2009-09-12 01:39 | |
![]() | Kanske tjugo... | |
| joulie | 2009-09-12 02:16 | |
![]() | idag! åt jag tacos... | |
| poänglös - Ej medlem längre | 2009-09-12 03:35 | |
![]() | Vi gnagare är allätare, men vi är ändå måna om att påpeka brister i våra motståndares mathållning. 2005 var vi nere och vände i superettan. På Råsunda fick Ljungskiles lätt överviktiga målvakt stå ut med att tre tusen hobbydietister bakom målet sjöng "Tårta till frukost! Han äter tårta till frukost! Tårta till fruuukost!" (mel. Guantanamera). När klacken märkte att målisen efter några minuters sång började tappa fokus trappade man upp texten till "Badboll till morsa! Han har en badboll till morsa!" och så höll det på. "Bollen som en pizza! Han håller bollen som en pizza!", "Donken efter matchen! Han ska till Donken efter matchen!" och andra halvlek startade med "Aldrig sett sin penis! Nä han har aldrig sett sin penis! Aldrig sett sin peeenis!". Nåt annat minns jag inte av den matchen. Jag stod nog mest i kö vid godiskiosken på långsidan. | |
| Perpersa - Ej medlem längre | 2009-09-12 07:02 | |
![]() | Många gånger Taco tubs är det som gäller (eller möjligtvis nachochips), med bestick för att slippa kladdiga fingrar eller söl och spill! Alltid bestick, oavsett mjukt eller hårt bröd. | |