Spelrum
| Giraffen | 16 |
| Krokodilen | 1 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 2 |
| Inloggade | 19 |
Mobilspel
| Pågående | 19 751 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| kaai - Ej medlem längre | 2009-01-24 19:46 | |
![]() | jasså jag vill fan inte att kärlek och känslor ska va nåt jävla spel som majoriteten tycker,,, då kan ja ju köpa kärlek,,,, | |
| Saga-li - Ej medlem längre | 2009-01-24 19:48 | |
![]() | du är ju inte 19 kaj, du är ju hyfsat gammal jag har en väninna som är 28 och hon har ALDRIG haft ett förhållande längre än 1-2 månader(vilket inte eg kan räknas, eftersom man inte känner varann ens på riktigt då). Oroa dig inte, var player ett tag, då kommer de i drösar. Sen kanske du träffar en brud som du aldrig vill släppa, men du vet, tanken på att ALDRIG mer få ligga med nån annan? de kan du ha när du är runt 30. | |
| kaai - Ej medlem längre | 2009-01-24 19:48 | |
![]() | jag vägrar att "leka runt" ,det är inte schyst,,, man kan såra folk då, | |
| Saga-li - Ej medlem längre | 2009-01-24 19:49 | |
![]() | kaai: don't be a pussy, sådär tänker damerna. Du ska vara MAN! Man, spara smooth-talken till dejterna. perfekt ragggreplik. | |
| Dalkullan | 2009-01-24 19:49 | |
![]() | nej man kan aldrig såra folk om man är ärlig med sina avsikter... | |
| Saga-li - Ej medlem längre | 2009-01-24 19:50 | |
![]() | kai: seriöst, folk sårar varanra sexuellt ända tills de gifter sig, den kanske de slutar bry sig. Jag vet, jag har upplevt det mesta inom svek. | |
| Ond_Kanin_ - Ej medlem längre | 2009-01-24 19:50 | |
![]() | love hurts | |
| kaai - Ej medlem längre | 2009-01-24 19:51 | |
![]() | jag är ingen jävla pussy,, du är , som accepterar lösdriver,, = slamperi,,, man ska fan inte såra för ma n har ett jävla val att INTE såra nån,,, men jag blir sårad hela tiden,,, jävla larv,, | |
| Saga-li - Ej medlem längre | 2009-01-24 19:51 | |
![]() | ja dalkullan har rätt: är man uppriktig så kan ingen anklaga en för svek. Sänk ribban ett tag, det är svårt. Jag är ju fortf singel tex, för det fanns inga killar om du när jag va yngre. | |
| Saga-li - Ej medlem längre | 2009-01-24 19:52 | |
![]() | kaj: jag hade samma värderingar som du, sen blev jag sårad och fick ta all skit i universum, det härdade mig. ifs är jag ganska desillusionerad, men vafan. Jag har fått ligga mycket, och det var skoj. | |
| Saga-li - Ej medlem längre | 2009-01-24 19:53 | |
![]() | som de säger: du VÄLJER att uppleva dig som sårad | |
| Saga-li - Ej medlem längre | 2009-01-24 19:56 | |
![]() | sen din attityd är inge vidare kul heller | |
| kaai - Ej medlem längre | 2009-01-24 19:57 | |
![]() | jag blir sårad, jag väljer inte att bli sårad,, jag får ofta höra att man inte duger,,, "neeee tyvärr,,, nästa" .. sen får man börja om,,, mhmmh ligga runt mycket ,,, det är ju vad livet handlar om,,, du har blivit mer skadad än mig,, jag är fortfarande stolt o stark men tröttnar på att tjejer inte fattar vad som är bra,,,, skall man va lös för att de ska bli någe,,, då kan man fan lämna in ,,, | |
| kaai - Ej medlem längre | 2009-01-24 19:57 | |
![]() | DIN attityd suger mer,, ska du veta saga-li,, lös = slampa = ännu värre,... | |
| Limerick - Ej medlem längre | 2009-01-24 19:59 | |
![]() | Jag börjar undra varför du, Kaai, inte kan visa tacksamhet över att du nu i din tråd har fått ett helt gäng med tjejer som ägnar tid och kraft åt att försöka sig på att förstå hur du menar och ge dig nya infallsvinklar. | |
| Saga-li - Ej medlem längre | 2009-01-24 20:01 | |
![]() | kaj: man är väl ingen slampa om man provar sig fram? betyder vä inte att jag ligger med vem som helst? snarare att jag har gått vidare om inte det funkat. Jag har inte haft sex sen september, det tycker jag är ganska mycket nunna, dessutom har jag alltid träffat killar jag verkligen velat ha, sen är det ju upp till dem att de inte ville va ihop liksom, vafan ska man göra åt det? man hoppas och försöker, sen blir man patetisk. Nu har jag hållt mig undan, men man har ju ändå behov, skulle jag undvikit att träffa nån innan jag träffar rätt? då hade jag varit den 34åriga oskulden. | |
| Saga-li - Ej medlem längre | 2009-01-24 20:02 | |
![]() | kaj: är väl klart du duger, men tjejen kanske inte var kär i dig, det är en diss såklart, men inse då att du är värd bättre och som sagt dissa inte OSS för vi försöker hjälpa till. | |
| kaai - Ej medlem längre | 2009-01-24 20:02 | |
![]() | jaha, så det säger du,, tack för den limerick,, limerick är ett skämt för övrigt,,, bra val av namn,,, jag är tacksam,, jag är inte ett svin mot kvinns,, men endå får man skit, jadu, jag vet alla jävla infalls vinklar,, antagligen är det väl ,, " ja du har väl inte hittat rätt" ,, men det är sååååå jävla otroligt störande att alla säger nej,,, | |
| kaai - Ej medlem längre | 2009-01-24 20:03 | |
![]() | mhmh,,, förlåt om jag är aggressiv,, men jag är less på att bli nedtrampad hela tiden,,, | |
| Saga-li - Ej medlem längre | 2009-01-24 20:03 | |
![]() | kaj; du borde vara tacksam och försöka ta in råden vi ger. det ÄR sådär speciellt i din ålder. Och du ska bara HÖRA vad tjejerna klagar. | |