Spelrum
| Giraffen | 9 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 10 |
Mobilspel
| Pågående | 19 726 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| skogstorparn | 2009-01-26 23:43 | |
![]() | snart dags för "four yorkshiremen".. | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-01-26 23:44 | |
![]() | Tamosh:jadå,det är vi absolut*s*känns skönt på ett sätt å de är att vi har de som tar emot oss då vi själva ska dit en dag... kramar till dig med! | |
| Saga-li - Ej medlem längre | 2009-01-26 23:44 | |
![]() | mys: all heder till dig <3 | |
| mollee - Ej medlem längre | 2009-01-26 23:46 | |
![]() | Jag beklagar Myspruppen :( Verkligen tråkigt att höra... Ä ven jag har en liten där uppe, om man nu kan säga så om man gjort abort bara någon dag innan det varit försent för skrapning? | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-01-26 23:47 | |
![]() | saga:tack<3 håller på att lära mig leva ett liv utan honom,men jag tror aldrig man kan bli riktigt fullärd där! men nu har jag inget val,jag finns här å jag kommer bli mamma en dag igen=) | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-01-26 23:49 | |
![]() | Molle:om du själv känner så,så är det så=)ingen kan ju ta det i från dig ,oavsett vad ngn annan tycker å tänker om det! men jag skulle nog se det som du.... | |
| mollee - Ej medlem längre | 2009-01-26 23:54 | |
![]() | :) tack för din sympati pruppen. Ja det kändes ju tomt efter aborten, trots att det inte var en fullt gången utvecklad människa. Alltid tråkigt med sånt där, men jag var ju tvungen ( vad illa det låter). Känns dumt att göra abort när man vet hur många som ej kan få barn, eller som mister sin bebis utan att göra abort. Man känner sig lite nonchalant och otacksam. | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-01-26 23:57 | |
![]() | Molle:du ska ju inte känna dig dum,det tycker jag inte!samtidigt som jag kan förstå din känsla där.. Bara du vet varför du gjorde det å det ska du inte behöva förklara för ngn annan elr känna skam över | |
| Lindalainen | 2009-01-26 23:59 | |
![]() | jag tycker att det är bättre att göra abort om man vet att man inte kan garantera barnet en bra uppväxt. | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-01-27 00:02 | |
![]() | Molle:det hjälper ju iaf inte de som inte kan få barn om du hade behållt ditt,men sedan finns de kanske de som inte är noga med att skydda sig,så blire abort,så är dom inte lika noga igen,så blir det abort IGEN osv,,,,ja,då kan man ju tycka att det är väldigt nonchalant osv,å att de som inte alls kan få barn blir väldigt provocerade å illa berörd av sånt,det blir man nog även om man själv kan få barn å har barn men det är en annan tråd å nu kom vi bort heeeeeelt från ämnet i denna =) | |
| mollee - Ej medlem längre | 2009-01-27 00:04 | |
![]() | Japp, håller med Ja, nu fortsätter vid med barnafödandet! | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-01-27 00:05 | |
![]() | Nu är det sova som gäller för mig!ses å hörs säkert i morgon*s*sov så gott! | |
| Tamoshante | 2009-01-27 00:06 | |
![]() | Låter härligt proppen :-) Lindalainen. Kommer säkert få massa skit.Men jag håller med dig! Ett barn kosta miljoner att fostra och kan man inte dra det lasset är det väl tveksamt om man skall ha barn | |
| Lindalainen | 2009-01-27 00:08 | |
![]() | men jag tänkte också om man själv inte är mogen, hur bra uppfostrat blir barnet? om man inte har god ekonomi, hur schysst är det att skaffa en man inte har råd att föra/köpa nya kläder OCH ta hand om sig själv o.s.v... | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-01-27 00:09 | |
![]() | alltombarn var ju en superb sida. Kanske inte det mest upphetsande men men | |
| Lindalainen | 2009-01-27 00:10 | |
![]() | haha. men mkt intressant läsning ^^ | |
| micro113 | 2009-01-27 00:12 | |
![]() | Lindalainen Tja, mina barn har det fungerat utmärkt för ... de har vuxet upp blivit bra, ansvarstagande vuxna med massor att ge världen. Kläder gick utmärkt att ärva, och mat gick att planera så att det stod på bordet varje dag.. *börjar bli redigt trött på alla åsikter om vad som måste till för att man skall kunna skaffa barn -- och trivas i rollen som förälder* | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-01-27 00:14 | |
![]() | Så olyckligt, men det är väl skönt med alla som tänker efter innan de skaffar ungar? | |
| micro113 | 2009-01-27 00:19 | |
![]() | tras Visst är det trevligt om folk tänker innan de skaffar barn. De krav som ofta framställs här är totalt befängda -- skulle man leva upp till dem så skulle ingen utanför Danderyd och Djursholm kunna skaffa barn.. Dessutom tror jag inte lycka och kvalite i barnuppfostran är avhängnigt föräldrarnas ekonomiska status Det viktiga är väl att föräldrarna kan sätta gränser, ge kärlek, och se till att barnet både får och känner trygghet, Perfekta föräldrar och perfekt föräldraskap-planering, tror jag skulle skapa små nervvrak snarare än harmoniska barn -- för hur sjutton skall man kunna leva upp till de förebilderna och de förväntningarna. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-01-27 00:23 | |
![]() | Som det är nu så finns det många föräldrar som inte kan ge omvårdnad och korrekt uppfostran. Nu ser inte dessa föräldrar sina egna brister, då är det bra om utomstående ger hintar. Kan man inte tåla det får man väl blunda. Liten bisak Jag lyckas alltid glömma hur en kvinna bara genom att krysta ut 3kg barn plötsligt blir kunnande i allt. | |