Spelrum
| Giraffen | 24 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 13 |
| Inloggade | 37 |
Mobilspel
| Pågående | 19 261 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| vampiria | 2009-02-01 03:17 | |
![]() | Jag bodde tillsammans med en flicka som är kanske den störste MJ-Fan den finns i hela världen. Hon studerade också psykologi som jag och skrev en ganska lång arbete om honom- Michael Jackson, historia av en förlorad barndom. Kanske det kunde hjälpa dig, här kommer länken till hennes sida: www.mjfriendship.de/...;I temid=65 | |
| Ser bra ut | 2009-02-01 11:00 | |
![]() | jag tycker att musiken är mestadels mycket bra. han är en genialisk musikskapare. att han är som han är beror nog mycket på den säkert inte så nyttiga uppväxten. huruvida det förekom incest eller inte vet jag inte ett dugg, men att vara barnstjärna verkar påverka negativt på de flesta. skandaler omsusar dem som flugor kring kossors ögon. det vet väl alla att barn ska vara barn när de är det. annars kommer de "bli" det senare i livet. | |
| Miss_jk | 2009-02-01 16:20 | |
![]() | Jag skiter i allt som skrivs om honom. Jag älskar hans musik! Särskilt Thrillerskivan och Badskivan. | |
| Linn79 - Ej medlem längre | 2009-02-01 16:26 | |
![]() | Jag tror också att den stora massan har ett behov av att välja ut några personer som det går att döma ut och moralisera över. En accepterad och rumsren form av mobbning. | |
| Saga-li - Ej medlem längre | 2009-02-01 16:28 | |
![]() | jag tycker han är ganska kass alltså thrillerskivan hade väl vissa ljusare stunder, man jag har aldrig gillat genren, hans privatliv? ptja. vad vet man? Tycker det var konstigt att elvis dotter ville gifta sig med honom iaf. om det nu är sant. Har de barn? | |
| lacrimosa | 2009-03-06 18:02 | |
![]() | då ses vi i london i juli då? 10 spelningar på O2-arenan. det är det största som hänt sen ... hjulet. typ. är i total extas! | |
| hannaroman - Ej medlem längre | 2009-03-06 18:05 | |
![]() | Jag älskar honom och hans musik. Har alltid gjort. Pedofil? Bullshit säger jag. | |