Spelrum
| Giraffen | 36 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 18 |
| Inloggade | 54 |
Mobilspel
| Pågående | 19 243 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Saga-li - Ej medlem längre | 2009-02-04 19:34 | |
![]() | bitte: lika illa isf | |
| Snoosy | 2009-02-04 19:34 | |
![]() | saga, ja exakt.. Men istället för att dömma ut de så kan man väl se till att de får lära sig. Sen en sak till, kan slå vad om att du inte ser ner på anorexia eller bulimi. För påd e personer som lider av dom ätströnigarna syns det oftast inte utåt .. | |
| Snoosy | 2009-02-04 19:36 | |
![]() | *mina stavfel beror på att jag spelar samtidigt.. | |
| Linn79 - Ej medlem längre | 2009-02-04 19:36 | |
![]() | Visst funkar det att strypa kolhydraterna och bara äta proteiner och fett. Läste en undersökning som visade att de som följde Atkins gick ned snabbare, men efter ett år hade de som ätit balanserat (fast minskat kaloriintaget) gått ned lika mycket. Sen kan man ju undra om det är hälsosamt att inte äta några kolhydrater. Men jag håller med trådskaparens första inlägg i övrigt. | |
| Saga-li - Ej medlem längre | 2009-02-04 19:36 | |
![]() | btw: ni tycker ju jag är dum? ni argumenterar emot mig för att ni tycker jag är dum, för att jag säger självklarheter som ni redan vet om, men det trycker på knappar i er som gör att ni känner skuld för ni anser antagligen er själva tillhöra "de tjocka" vilket jag absolut inte har en aning om eller kanske inte ens skulle tycka om jag träffade er personligen, varpå ni projicerar era skuldkänslor i form av ilska på mig för att det jag skriver gör er påminda om er obekvämlighet med detta. | |
| Saga-li - Ej medlem längre | 2009-02-04 19:39 | |
![]() | snosy: jag känner en kille som jag tillomed dejtade lite för nåt år sen, blev påmind om varför det inte fungerade: han hade ätstörningar (som inte syntes utanpå) men den formen av respektlöshet mot att han inte ville ge sig själv näring, gav mig noll respekt för honom. Tvärtom har jag varit tillsammans med en "mullig, matglad" kille i 3 år. Han älskade mat, jag säger; hellre fyllig med aptit än skanky. Men det bryder inte att jag förespråkar en kost som skadar kroppen. | |
| Budalv - Ej medlem längre | 2009-02-04 19:40 | |
![]() | "hellre fyllig med aptit än skanky" Hahaha :P | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-02-04 19:40 | |
![]() | Allt du skriver är inte fel, allt är inte självklarheter heller. | |
| Saga-li - Ej medlem längre | 2009-02-04 19:41 | |
![]() | trash: för MIG är det ren skär baskunskap och jag tog för givet att ni hängde med i detta | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-02-04 19:42 | |
![]() | Jag försöker hänga med även om jag inte håller med. Verkar ju gå si så | |
| Snoosy | 2009-02-04 19:43 | |
![]() | saga,, vad hemskt.. du kan inte ha tyckt om honom alls med andra ord :( jaja, nä, nu ska jag inte tjafsa med dig längre. Vad tjänar det till att sitta och berätta för någon att visa respekt när den personen inte ens kan stava till det.. | |
| Saga-li - Ej medlem längre | 2009-02-04 19:43 | |
![]() | jaja nu mina vänner YOGATAJM | |
| merqria | 2009-02-04 19:43 | |
![]() | Jag tycker att Saga-li har sagt många kloka saker. Och har inte heller utläst någon dålig människosyn mellan raderna. Men det är min åsikt såklart. | |
| Saga-li - Ej medlem längre | 2009-02-04 19:43 | |
![]() | snosy; han var ju sjuk i huvudet. En kille med ätstörningar? hallå liksom, nej tack | |
| Saga-li - Ej medlem längre | 2009-02-04 19:45 | |
![]() | thank you merq! snosy: du klankar ju ner själv riktigt bra för något jag säger som inte har med dig att göra se tidigare inlägg ang detta. | |
| Snoosy | 2009-02-04 19:45 | |
![]() | ..du är så motsägelsefull.. du var tillsammans med en matglad kille med lite hull.. Men suck. Tur för honom att det höll sig till mullig. Tur att hans gener inte gjorde att det satte sig mer än så.. För mullig blir man ju bara också om man åter fel. SOm du så gärna vill kalla det.. | |
| Saga-li - Ej medlem längre | 2009-02-04 19:47 | |
![]() | snosy; VAR har jag sagt att jag inte gillar friska människor? som jag sa: fetma är olyckligt, vilket jag tror de flesta håller med om. Ni dömer er själva och projicerar det på mig. | |
| emsut | 2009-02-04 19:47 | |
![]() | Jag är en tjockis. En före-detta tjockis. Med fel mat-tänk. Oavsett om man har vetat om att man har gjort fel så, gjorde man det utan att tänka. En dag vaknade jag och var trött på mig själv. Helt vansinnigt trött på att bli sedd som "den tjocka". Så från 120 kilo till 77. Har cirka tio kvar. Det enda negativa är att att man helt plötsligt blir tagen på allvar och "åh vad snygg du har blivit..." Jag vet inte vart jag vill komma. Jag tycker inte det spelar någon roll om man är tjock eller inte. Och vilka orsaker det beror på. Det jag tycker är synd är att alla är så jävla utseendefixerade. Och nej. Jag är inte bättre själv. Må bra. Istället. Hur ni väljer att göra det, lägger jag mig inte i men.. det måste väl ändå vara målet? | |
| Saga-li - Ej medlem längre | 2009-02-04 19:48 | |
![]() | äta rätt borde alla göra, man mår bättre | |
| Saga-li - Ej medlem längre | 2009-02-04 19:49 | |
![]() | är man nöjd med 120 kilo, dåså är man inte det, så gör man som emsut kroppen är ändå skapad för att vara på ett visst sätt under friska omständigheter kraftig övervikt ser inte jag som friskt. punkt slut | |