Spelrum
| Giraffen | 7 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 7 |
Mobilspel
| Pågående | 19 560 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Billan_1985 | 2009-02-09 19:34 | |
![]() | ritalina: Jag vet det, var menat i vänskap ju. Bjudit ut = bjuda på mat. Haha.. | |
| godlovesme - Ej medlem längre | 2009-02-09 19:34 | |
![]() | ja fattar :) | |
| -R0BBAN- - Ej medlem längre | 2009-02-09 19:35 | |
![]() | Det är inte hur man har det. Det är hur man tar det. Bitterhet är en kräfta som sakta äter upp dig inifrån. Been there, done that. | |
| mrperfect | 2009-02-09 19:35 | |
![]() | tycker bara att det är skönt att vara ledig på helgerna, med -eller utan någon annan :) | |
| mrperfect | 2009-02-09 19:38 | |
![]() | Jag citerar Robban Gustavsson/ Tony Rickardsson "ja äää inte bitter" :D | |
| kissed - Ej medlem längre | 2009-02-09 19:38 | |
![]() | Alltså om man mår så taskigt över alla hjärtans dag som singel så man blir aggresiv så undrar jag hur man mår när man ser kärlekspar på stan, romantiska filmer, bröllopsannonser i tidningar you name it. Man lever med kärlek runtomkring oss hela tiden. Man kan inte ta ut sin bitterhet på andra människor för den skull. Helt ok om man inte gillar AHD men att angripa lyckliga människor är att gå lite väl långt tycker jag. | |
| Pialina | 2009-02-09 19:39 | |
![]() | Ja, men här är det viktigt att skilja på frivillig och ofrivillig ensamhet. Att vara ensam ute i en stuga på landet eller hemma och bara slappa kan vara jätteskönt om det är det du vill göra. Har du däremot inget val fast du skulle vilja fira mer traditionellt eller överhuvudtaget tillsammans med någon annan, då är det något helt annat. | |
| Ond_Kanin_ - Ej medlem längre | 2009-02-09 19:45 | |
![]() | Jag är ganska ofta rätt så pank(jag har inte valt det), men inte fan blir jag förbannad på de som råkar ha mer pengar än jag... Visst kan det vara jobbigt om man är ensam en sån dag som AHD, men det har vi väl alla varit någon gång? Tjänar inget till att vara bitter. | |
| -R0BBAN- - Ej medlem längre | 2009-02-09 19:45 | |
![]() | Junior-Kir 2009-02-09 19:44 "-R0BBAN-! DU ÄR BÄÄÄÄST! I LUUUV ROBBAN!" Tagga ner nu, ditt äfvla troll. *asg* | |
| le-lou | 2009-02-09 19:47 | |
![]() | jag ska lägga mig naken i sängen med en ros i käften. Jätteromantiskt om man får tro hollywoodfilmerna. | |
| Ässät | 2009-02-09 19:47 | |
![]() | Enda gången ja va bitter över AHD va när ja några dagar innan blev dumpad o hade planerat den dagen me mitt ex.. då gjorde de ont att se alla såna saker i affärerna. Men nu tänker ja oftast på min dotter eller mina två bästa vänner. Har vart singel så länge så ja tänker inte så längre :) | |
| -R0BBAN- - Ej medlem längre | 2009-02-09 19:48 | |
![]() | Somliga tycks tro att kärlek är en mänsklig rättighet. Så är det naturligtvis inte. Livet är inte rättvist; det är bara att tugga i sig och sedan göra det bästa av sin situation. | |
| Quelle | 2009-02-09 19:49 | |
![]() | Robban vad klok du är! | |
| yogimama - Ej medlem längre | 2009-02-09 19:50 | |
![]() | jag kan tycka att Ahd som kommersiell företeelse kan vara jobbig, (och inte bara för att jag jobbat i handel och drunknade i gulliga rosa saker ; ) ) Men däremot tycker jag att kärlek är underbar, i vilken form den än kommer , just nu är jag lycklig och älskar/är älskad, men vet att det kan vända och försöker ta vara på alla dagar, bra som dåliga.. | |
| Risotto - Ej medlem längre | 2009-02-09 19:51 | |
![]() | Snacka om att det spårar ur när någon som är ensam deppar ihop bara för att det sätts fokus på kärlek andra människor emellan. Vem har inte levt ensam en längre tid och trott att kärleken är död eller gått i sexuell träda och trott att man har fått till det för sista gången? Det låter som en av mina närmre kompisar när han är i sitt esse och ömkar sig själv, vill du ha hans mejladress? ni kanske har en del tankar att dela....? förövrigt så är han ett stort DM-fan med i princip allt de har gett ut i skivhyllan. Jag menar allvar. | |
| Ond_Kanin_ - Ej medlem längre | 2009-02-09 19:52 | |
![]() | Som sagt, vi lever med kärlek i olika former runt om kring oss, ibland har man den och ibland inte, det är inte de andras fel att man råkar vara ensam just för tillfället. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-02-09 19:53 | |
![]() | Såja missbruka inte ordet klok nu. | |
| yogimama - Ej medlem längre | 2009-02-09 19:54 | |
![]() | junior.. ställ dig i kö va : ) | |
| remvanrijn | 2009-02-09 19:54 | |
![]() | Oki Elle, förstår.. men jag kunde inte tidigare.. =) | |
| Quelle | 2009-02-09 19:55 | |
![]() | fel tråd rem? :P | |