Spelrum
| Giraffen | 51 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 37 |
| Inloggade | 90 |
Mobilspel
| Pågående | 19 526 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| xxxANxxx - Ej medlem längre | 2013-07-12 22:14 | |
![]() | Coola tjejer gillar coola bilar..så är det ;) | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2013-07-12 22:17 | |
![]() | gillar inte att sitta en dm från marken det är problemet med Audi +alldeles för många knappar | |
| Guffi | 2013-07-12 22:23 | |
![]() | Ingen nämner VW Golf! Min köpte jag ny 1995, alltså är den 18 år Den har nu gått 8.900 mil och jag får så mycket "rosor" på bilprovningen. Vid första avgasrörs-bytet bytte jag till rostfritt och det ångrar jag aldrig för det hänger med ännu. Jag har alltid hållit efter begynnande rost. Den har inte kostat mig mycket genom åren. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2013-07-12 22:24 | |
![]() | Golfen har blivit vald till bästa bilen i sin klass flera gånger | |
| Lolli pop | 2013-07-12 22:50 | |
![]() | Hade en Alfa Romeo. Underbar bil att köra! En remarkabel bil med underbar väghållning - och ofta kom det fram folk som längtansfullt sa "jag hade också en alfa romeo". Nu kör jag en hybrid, en Lexus, och det är den bekvämaste bil jag nånsin haft. Den fungerar till allt. Från övernattningsbostad på fest och festivaler - slänger bara in en madrass därbak - till långpendling. Snyggast är den dock inte. Det är den nya Corvetten. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2013-07-12 23:47 | |
![]() | jag har aldrig haft en bil med dålig väghållning,vilka är dom bilarna som ni haft som har dålig väghållning? | |
| Kokonut | 2013-07-12 23:52 | |
![]() | Ny v70 T5. Omgjord trimmad motor. 635 hk. Sänkt, 20" fälgar. Kul med en svensson familjebil som Spöar skiten ur audi å bmw. Det är så kul när dom kommer med sina miljonbilar å får spö. | |
| Lolli pop | 2013-07-13 01:17 | |
![]() | ttiittii, det är skillnad på normal bra väghållning och så de bilarna som har en extra bra väghållning. Det betyder inte att det är dålig väghållning på andra bilar. Det spelar väl ingen roll till vardags, men när man leker... köra fort i kurvor t ex, då ligger bilen exakt där man lägger den. För att jämföra, jag skulle aldrig kunna köra min nuvarande stora höga bil genom en kurva på samma sätt som med den låga alfa romeon. Den skulle välta. Bilen är jättebra och tålig, men jag skulle inte beskriva den som att den har "fantastisk väghållning". Och delvis så är det en känsla. | |