Spelrum
| Giraffen | 39 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 40 |
| Inloggade | 83 |
Mobilspel
| Pågående | 19 280 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Maad Max | 2009-02-15 11:02 | |
![]() | Jag måste ifrågasätta varför snack om böcker skulle platsa så klockrent i "seriöst". Är det för att det är mer "kulturellt" att läsa, eller för att det är mer seriöst att läsa böcker än att t.ex. se på TV? | |
| -Flesh- | 2009-02-15 11:34 | |
![]() | kollar knappt på tv alls så. :D | |
| nissen1 | 2009-02-15 11:50 | |
![]() | Kollar inte på något av nämda program. På Fredagar är det på Spåret som gäller. | |
| Maad Max | 2009-02-15 11:52 | |
![]() | På spåret är det bästa som hänt svensk television. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-02-15 12:23 | |
![]() | Det verkar finnas ett sammanband mellan att dissa dessa program och att stava/skriva som krattor. | |
| älgvägen | 2009-02-15 12:33 | |
![]() | ser int heller på dessa program spela spel på kvällen är roligare | |
| krutmarie | 2009-02-15 13:06 | |
![]() | Jag verkar vara den enda som ser på alla 3. Tycker det är skitkul. På Spåret spelar vi in så kan vi se det efteråt. Nu längtar jag efter att Så ska det låta börjar. | |
| megasen | 2009-02-15 15:11 | |
![]() | "Det verkar finnas ett sammanband mellan att dissa dessa program och att stava/skriva som krattor"......sade språkpolisen.! | |
| Pg up - Ej medlem längre | 2009-02-15 15:21 | |
![]() | Ser inget av det och det är av den anledningen att det inte roar mig, let's dance ses dock bara för att umgås kring burken men skulle jag vara helt själv en fredag kväll så skulle jag inte se på det. | |
| Mr Sun Green - Ej medlem längre | 2009-02-15 15:24 | |
![]() | T.V. Eye | |
| Mr Sun Green - Ej medlem längre | 2009-02-15 15:26 | |
![]() | Tänk er vad många talangfulla programledare som hamnat i "underhållnings-TV" träsket. Och tänk vad många fina skådespelare som figurerar i amerikansk blå-grå "arbetsplats" drama... Tänk om... | |
| belugavis - Ej medlem längre | 2009-02-15 15:36 | |
![]() | Jag kollade igår, men inte frivilligt. Det var så skitdåligt som jag trodde. Alla, alltså jag tror att alla människor i Sverige kan frammana en schlagerlåt på ca 3-4 minuter. Jag tyckte jättesynd om Lili och Sussi och bara hoppades att de skulle komma med på ngt hörn när man såg deras plågade oroade miner. Det var en kille, Lasse Lind som försökte vara Håkan Hellström. Att han bytt stil var helt tydligt eftersom jag hört honom på 90-talet. Dock var det den bästa låten. Den kom sist. Alla tjejer röstade på Måns Zelmerlöw som kan sjunga och som ler hela tiden. Låten var bara jaha? Jag tycker att Melodifestivalen är en skam i dålig smak och det spelar ingen roll hur hypat det blir eller hur accepterat det blir att ha jättedålig musiksmak. De som vann var några som försökte likna Europe. De hade t.o.m tagit ljuden. Amy Diamond hade slutat med läppstift vilket var positivt. Alla som är med i melodifestivalen är de som är med i program som Allsång på skansen, bingolotto och annat och de kallas för det Sveriges största musikaliska talanger. Sån skit verkligen | |
| le-lou | 2009-02-15 15:41 | |
![]() | Oj, ännu ett inlägg om vad som är bra musik och inte. och vad som är dåligt program och inte. Och vad som är snyggt att ha på sig och inte. och vad som är gott att äta och vad som inte är det. Det är fördummande att äta ärtsoppa, bara så ni vet. | |
| belugavis - Ej medlem längre | 2009-02-15 15:44 | |
![]() | De som vann kunde sjunga och spelade jättebra gitarr. Måns Zelmerlöw kan sjunga, vilket jag skrev. Det är inte vad jag menar. Jag förstår att varje musik har sin energi och det påverkar hjärnan men det finns en skillnad vilket man märker, när folk gör något bara för att kopiera eller har gjort det för lätt för sig. Melodifestivalenär lätt...jättelätt | |
| Pg up - Ej medlem längre | 2009-02-15 15:50 | |
![]() | Le-lou, det kallas åsikter. | |
| kafountine - Spelvärd/Forumvärd | 2009-02-15 15:53 | |
![]() | Jag bojkottar också. Är såååå trött på tv:n överhuvudtaget. En bra film kan jag se, men resten är verkligen bara så tråkigt. En av de värsta är IDOL, hur jäkla korkad får man vara. Ska vi tro att vi människor ska lära att vara snälla mot varandra så är ju IDOL precis motsatsen. BAH! | |
| le-lou | 2009-02-15 15:54 | |
![]() | Jag är inte ute efter att diskutera om Måns z eller Lili & Sussie är bra eller dåligt. I melodifestivalen är det knappast musiken som står i centrum, men det är väl ingen nyhet direkt? Folk röstar på den de tycker är snygg typ. Who cares, egentligen? På riktigt? Tråden skulle handla om fördummande tv-program. Inte om vilken smak man har. Å andra sidan är det ju samma sak, i mina ögon. Vilket tv-program man väljer att titta, inte säger något om personen i fråga förutom då vilken smak man har. Vad man finner roande. Intressant. Tråkigt. Och bla bla bla. Men ointelligens och smak är två skilda saker och borde inte blandas ihop i en tråd som denna. Det är som att jag skulle starta en tråd och skriva att alla som bär breda jeansbrallor är dumma i huvudet. De ger mig kräksjuka. Det säger ju JÄTTEMYCKET om vilka sorts personer de är. De är outbuildade, fattiga själar som inte vet lika mycket som jag, som minsann bär tajta jeans. Det är ointelligent om nåt. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-02-15 15:54 | |
![]() | Vilken seriös bok läste du bah i? | |
| le-lou | 2009-02-15 15:55 | |
![]() | Pg up - jag tycker du har ful frilla. Det kallas åsikter. Ärru nöjd ? | |
| Pg up - Ej medlem längre | 2009-02-15 15:56 | |
![]() | Le-lou, tänk på hjärtat, inte bra att bli upprörd. Har någon skrivit att man är dum i huvudet om man ser på tv? Och om det har inträffat så hur har den åsikten lagts fram? | |