Spelrum
| Giraffen | 14 |
| Krokodilen | 1 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 15 |
Mobilspel
| Pågående | 19 740 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| zorrro - Ej medlem längre | 2009-02-24 18:49 | |
![]() | dudeniro, helt rätt, men det finns vissa skolor som har behov, andra inte. | |
| Limer | 2009-02-24 18:50 | |
![]() | Vad gäller kungahuset överhuvudtaget så hade jag en tråd för några månader sen när jag tyckte att vi kunde ha valfritt huruvida vi ville att våra skattepengar skulle gå till det eller annat. Ska se om jag kan hitta den i gömmorna. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-02-24 18:51 | |
![]() | Ja, jag tycker det är rasism att det inte funnits någon svart kandidat till prins-tronen. Yes he can! hade vi kunnat ropa. | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2009-02-24 18:52 | |
![]() | 72 procents stöd enligt en undersökning av SvD 2004, strax efter kungens uttalanden om att Brunei är ett "öppet land" www.svd.se/nyheter/i...13 2664.svd | |
| Limer | 2009-02-24 18:53 | |
![]() | www.betapet.se/forum...=- 0#650070 Där var den. Att döma av inläggen i den tråden tycker jag att det verkar som om det ändå finns en hel del själar som kan hjälpa till och serva den familjen ett tag till, så de slipper hamna på bar backe. Vi andra, som gärna ser att våra skattepengar går till annat, skulle således inte behöva bidra till nåt vi anser är förlegat. Alla får som de vill = alla är nöjda och glada. Utom möjligtvis just kungafamiljen som inte längre får lika mycket, men det är ju tuffa tider för alla också. | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2009-02-24 18:53 | |
![]() | Jag tycker svenska folket skulle ha fått rösta om vem som skulle ha blivit kronprins. Då hade sylvia fått sin chans att rösta på en afro-amerikan, och jag hade lagt min röst på Will Farrel som jag tycker är rolig och skulle bli en bra prins. | |
| ewaleena - Ej medlem längre | 2009-02-24 18:56 | |
![]() | Han gifter sig bara för pengarna och ställningen det medför så klart! Han blir ju hertig över något län någonstans i Sverige, vilket blir ett fint tillägg på visitkortet: D.W.. Prins ... Verksam i bolagen Bla blab bal OCH hertig av bla bla bla län... | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-02-24 18:58 | |
![]() | Äsch, jag tror faktiskt de har den dåliga smaken att verkligen gilla varann. :) | |
| remvanrijn | 2009-02-24 19:01 | |
![]() | jag trodde F. Reinfeldt företrädde jobbar-linjen.. Och nu ger han klartecken till att en person slutar jobba för sitt levebröd för att ist. bli avlönad med skattemedel... suck | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2009-02-24 19:02 | |
![]() | Notera att jag ändrade ditt ordval "svart" till "afro-amerikan", sylvia! Jag misstänker att de älskar varandra också. De europeiska kungahusen har ju under århundradena etablerat väl fungerande kanaler för att skicka söner och döttrar kors och tvärs för att se till att det blåa blodet inte urvattnas ur kungafamiljerna (dock med viss inavel som konsekvens). Daniel är ju en "man av folket" (nåja...), vilket måste vara ha varit väldigt svårt för mamma och pappa att komma över. | |
| Limer | 2009-02-24 19:12 | |
![]() | Tyckte det var lite komiskt att se Reinfelt. Han stod där med skära kinder och glittrande ögon och pratade om den stora kärleken. Hade det varit Daniel som utstrålade just det så hade jag nog (trots min antiroyalism) fått tagit fram näsduken och torkat en smula. | |
| mrperfect | 2009-02-24 19:14 | |
![]() | Så avundsjuka ni var här då! | |
| Linn79 - Ej medlem längre | 2009-02-24 19:17 | |
![]() | Jag tror absolut att de gillar varandra, de där ungdomarna - men uppståndelsen är helt sensationell. | |
| Limer | 2009-02-24 19:18 | |
![]() | Då är bara frågan VAD man är avundsjuk på. 1. Victoria 2. Daniel 3. Västergötland 4. Apanaget Hur lång betänketid får man på sig??? | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2009-02-24 19:19 | |
![]() | Mr Perfect; vem vill inte ha en redig karl från Ockelbo!? ;) Ja visst, den svenska avundsjukan regerar fett. Tror att det skulle bli ett rejält vakuum i folks middagsdiskussioner om kungahuset las ned. p.s. Linn, vi står för en hel del av uppståndelsen. Här. Nu. | |
| ROBODENDR0N - Ej medlem längre | 2009-02-24 19:24 | |
![]() | Skönt för dem att bröllopet äntligen blir av. Det är bara att önska dem all lycka och välgång på livets och kärlekens väg. | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2009-02-24 19:26 | |
![]() | robocop! vad kul att se dig!!! ja, visst är det för härligt att se kärleken blomstra hos de kungliga! Du och jag får fira med en vårpicknick i Drottningholm tycker jag. Jag tar med mig kyckling och potatissallad, om du står för finölen! | |
| ROBODENDR0N - Ej medlem längre | 2009-02-24 19:28 | |
![]() | Anytime, Dude. :-) | |
| efrezina | 2009-02-24 19:29 | |
![]() | försökte plugga lite spanska o såg på förstasidan på elpais.com en artikel med bild på det blivande brudparet , verkar va en glad o stor nyhet för vissa länder | |
| ewaleena - Ej medlem längre | 2009-02-24 19:29 | |
![]() | Jag kan hänga med också.. tar med lite rostbiff och en skivad gurka samt några cider.. :D | |