Spelrum
| Giraffen | 58 |
| Krokodilen | 3 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 29 |
| Inloggade | 92 |
Mobilspel
| Pågående | 19 443 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| mackz_ | 2009-03-01 21:05 | |
![]() | men screamers som är så härliga :P plus att det är kanske inte det man frågar när man får napp på krogen | |
| Tess 08 | 2009-03-01 21:07 | |
![]() | Jag kan ju tänka mig hans tankegångar nästa gång han får ragg och tar med en donna hem... Han kommer ju börja gapskratta mitt i "det hela" ;-D | |
| Tess 08 | 2009-03-01 21:08 | |
![]() | mackz_ Menar du att du inte frågar det?!?!?! Vad konstig du är! | |
| mackz_ | 2009-03-01 21:09 | |
![]() | haha, tänk dig nästa gång han får en screamer - du, hjärtat, dämpa dig lite, grannen under hörde allt senast jag hade besök | |
| manzana | 2009-03-01 21:59 | |
![]() | Vissa vill gärna kommentera den här tråden på ett ironiskt sätt.....;)) men eftersom jag har samma problem med mina grannar..... har jag tagit till mig av alla tips o råd. Nu ska jag ta mig en funderare om vilket sätt som blir mest effektivt. | |
| Rooty | 2009-03-01 22:44 | |
![]() | Någon gång under förra sommaren inträffade ungefär samma sak där jag bor. Jag bor i lägenhet i ett ganska stort hus där huset vetter mot ett likadant hus på andra sidan av en ganska smal innergård. Jag vaknade en natt (märk väl; vaknade) av att det lät som om nån höll på att dö ute på innergården. Jag klev upp och öppnade fönstret och hör då att det inte är någon som dör men däremot någon som har så skönt så att hon håller på att dö (skulle jag tro). Dom hade antagligen sex i en lägenhet några våningar under mig med fönstret öppet. Skriken ekade mellan husväggarna. Och det var tydligen inte bara jag som hade vaknat för jag såg många huvuden i fönstrena i huset mitt emot. Klart man blir avis om folk får till det men nån måtta på skriken får det vara. Man kan ju faktiskt skrika i kudden också. Och bita om det är så illa (eller bra, berorende på hur man ser det). =) | |
| Tess 08 | 2009-03-01 22:51 | |
![]() | Min kompis och hennes make stog på deras altan (bor i villa) och hörde helt plötsligt ett himla liv från grannen. Det var en bit mellan husen, men det lät himla högt... Till slut fattade dom att grannarna idkade sex inomhus, men hade troligtvis vädringsfönstret öppet :-) Grannarna var dessutom bra kompisar med min kompis vilket gjorde det något konstigt nästa gång de träffades. Dom visste ju iofs inte att någon hört dom... | |
| Rooty | 2009-03-01 22:54 | |
![]() | Usch för grannar... Kanske man borde skjuta av lite... | |
| Tess 08 | 2009-03-01 22:55 | |
![]() | Själv hade jag tyckt det var lite intressant då de flesta av mina grannar är pensionärer.... | |
| Rooty | 2009-03-01 22:55 | |
![]() | *ryser av obehag* | |
| Pst19 - Ej medlem längre | 2009-03-01 23:00 | |
![]() | Vill höra fortsättningen...han vet ju att lappen kom från grannen under...Har ni sett varandra sedan dess? Har du fått någon respons? | |
| Pseudonymf | 2009-03-01 23:39 | |
![]() | Pga lappen har jag blivit en såndär granne som spanar i nyckelhålet varenda gång någon går i trapphuset. *huh* Men jag lovar att jag ska uppdatera tråden så fort jag märker av responsen från den. Jag antar att själva tystheten från grannen inte tillfredställer er nyfikenhet som svar ;) Jag själv hade tyckt det vart roligt om han kom ner å ringde på för att förklara sig lite! Men jag tyckte att jag hörde skratt från taket i vardagsrummet strax efter att jag lämnat lappen - så jag antar att han tyckte att det var lite roligt, fast förhoppningsvis även lite pinsamt! | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-03-01 23:42 | |
![]() | Mitt hus är lyhört som bara den, därför vet jag att grannarna ovanför har sex på lördagkvällarna och dammsuger på söndag förmiddag. Fint med folk som skriver in samtliga aktiviteter i almanackan. Pålitligt. | |
| Pseudonymf | 2009-03-01 23:44 | |
![]() | Ja, man måste ju kunna lita på sina grannar ;) Man kanske kan synka sexschemat?! | |
| Rooty | 2009-03-01 23:49 | |
![]() | Nån sorts nationell, uppstyrd plan för det här tycker jag borde vara på sin plats. Bara sex mellan 22.00 - 00.00 på lördagar. Då vet man åtminstone var man har varandra, även sina grannar. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-03-01 23:50 | |
![]() | Det är redan arrangerat så i min fastighet. :) | |
| Tess 08 | 2009-03-01 23:50 | |
![]() | Kan iofs ge utslag på Seismografen (stavning?).. | |
| Rooty | 2009-03-01 23:56 | |
![]() | SP: Det låter supersmidigt! Ska nog sätta upp ett anslag i hissen nu under veckan. Så får vi se vad grannarna säger. Tess 08: Japan har många jordbävningar. Undra om... Näe... | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-03-01 23:57 | |
![]() | Rooty: Glöm inte att skriva ned vilken slags aktiviteter som är tillåtna, somligt låter ju mer än annat. | |
| Tess 08 | 2009-03-01 23:58 | |
![]() | Fast dom är ganska många där borta.... Och bor kompakt i höghus. Kan va en förklaring på jordskalv | |