Spelrum
| Giraffen | 8 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 1 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 2 |
| Inloggade | 11 |
Mobilspel
| Pågående | 19 243 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Malla13 | 2009-03-03 10:03 | |
![]() | Jesper: sorry...det är nog mitt dåliga beteende..man är ju vane människa och jag har alltid skrivit dem i stället för dom..så det sitter nog fastetsat tror jag..men ska försöka skärpa mig...* skrattar * | |
| Ässät | 2009-03-03 10:10 | |
![]() | Jag berättade ju om mina fd jobbarkompisar o att deras döttrar inte ens får leka med pojkar på dagiset.. det e helt o hållet kulturellt. Sen om det gäller svenska pojkar eller pojkar över lag har jag ingen aning om men det vore kul om nån här har utländskt ursprung och kan förklara varför en utlänsk flicka inte får pussa en pojke så har vi kanske lättare att få in det :) | |
| Mickeman | 2009-03-03 10:11 | |
![]() | Jag tycker och detta är kanske stark åsikt. Men alla som inte är myndiga, eller vuxna nog att bestämma över sig själva får tillhöra vilken religion de vill. Så därför tycker jag inte denna flickan ska få ngt ont för de, eller din pojke heller. De är barn och leker vad tusan de vill. Jag vill säga även om det finns ritualer som barn ska gå igenom för att bli med i sin religion så tycker jag inte det ska vara. Man kan aldrig säga att ngn religion är rätt eller fel, så därför tycker jag alla människor ska få välja när de är gamla nog för att! Eller om de vill själva så är det väl ok att de får gå igenom alla ritualer. | |
| Malla13 | 2009-03-03 12:00 | |
![]() | Mickeman: Bra skrivet tycker jag. Jag håller med dig. Ingen religion är rätt eller fel.. Låt var och en växa upp och få ta ställning till sin religion. | |
| Malla13 | 2009-03-03 18:05 | |
![]() | Hej alla: Tyvärr så var inte den dagisfröken på dagis idag som uttalde sig om att man inte fick pussa på en viss flicka på dagis, så jag har inte frågat om anledningen. Jag kommer att skriva här inne så fort jag vet hur läget är.=) | |
| Polly Juice | 2009-03-03 18:31 | |
![]() | Men alla VET ju också vilka perversa sexgalningar svenska femåriga pojkar är. :p | |
| Candee | 2009-03-03 18:50 | |
![]() | Måste även tillägga Mickeman att det även är barndop i svenska kyrkan. De väljer ju inte själva vilken religion de tillhör även om de kan gå ur svenska kyrkan när de är större..om de vill. Det är dock svårare som muslim då man ofta håller hårt på religionen. Men att framhäva att själva religionen är grunden är lite fel ändå. Islam är den största religion som finns och jag vet med säkerhet att alla muslimer inte reagerar som denna mamma..det är alltså inte religiöst betingat. Däremot tror jag snarare att det är kulturellt, beroendes på varifrån man kommer. Men annars håller jag med...det är så oskuldsfullt i mina ögon. | |
| Candee | 2009-03-03 18:51 | |
![]() | Vet inte om Islam är den största..menade bland de största..:) | |
| Ässät | 2009-03-03 19:07 | |
![]() | Candee.. kristendomen e den största..SEN kommer islam ;) så du har rätt..en av de största | |
| mrperfect | 2009-03-03 19:19 | |
![]() | Mammon är störst, en del har dessutom två religioner varar Mammon är den ena................ | |