Spelrum
Giraffen | 21 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 27 |
Inloggade | 48 |
Mobilspel
Pågående | 19 490 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
mollee - Ej medlem längre | 2009-03-10 18:32 | |
![]() | silikon eller silicon.. bu eller bä :) | |
kissed - Ej medlem längre | 2009-03-10 18:33 | |
![]() | Jag sminkar mej, går till frissan, gör olika frisyrer, tränar, gillar kläder och har min egna stil, smyckar mej gärna med olika smycken, har tatuerat mej. Allt det är också ett sätt att må bra, känna sig fin. Och det handlar om ytan. För känner jag mej fin på ytan så känner jag mej även fin på insidan. Försöker belysa att alla har vi olika sätt att "fixa" oss för att må bra. Att man opererar sig behöver ju inte betyda att man söker lycka eller är så otroligt missnöjd annars med sig själv. Jag fördömmer inte människor som vill fixa sig. De är inte mer ytliga för den skull eller gömmer sig. | |
krutmarie | 2009-03-10 18:34 | |
![]() | Men Älgvägen är inte skriverier exakt vad dessa tjejer vill ha och behöver ha för att inte falla i glömska. Det ger ju inga pengar om det inte finns tidningarnas slaskiga rubriker som gör att folk köper lösnummer för att läsa och se bilder? Egentligen är det riktigt tragiskt att tjejer/kvinnor med dåligt självförtroende måste eller vill gömma sig bakom en konstlad fasad för att känna sig uppskattade. Håller med flera som skrivit just om naturlighet, men det kanske inte är så lätt när man tror att man inte duger som man är. Tror faktiskt inte att det är killarnas fel helt och hållet för det kvinnliga könet är ganska elakt och rått när det gäller kommentarer om sina konkurrenter. Nån gång har jag faktiskt tänkt så här: Om alla vore blinda för en kort tid, skulle man lyssna på en människas röst och vad den sa och tycka om människan för den den är och inte för hur den ser ut. | |
Linn79 - Ej medlem längre | 2009-03-10 18:35 | |
![]() | Jag kan bli trött på folk som gömmer sig bakom en fasad - men det behövs minsann inga silikonbröst för att göra det. Kan räkna upp fler Svenssons som gömemr sig bakom "lyckliga familjen" fasaden, än personer som gömmer sig bakom silikonbröst. | |
krutmarie | 2009-03-10 18:36 | |
![]() | Upa, jag stavade silicon, ber om ursäkt, men jag har definitivt inte retat mig på hennes svengelska. | |
canvas | 2009-03-10 18:36 | |
![]() | jasså kissed egen stil? | |
mollee - Ej medlem längre | 2009-03-10 18:36 | |
![]() | Insidan är grymt viktig, men då handlar det inte bara om att ej bygga en ytlig fasad, utan oxå att inte bry sig om denna ytliga fasad :) Det är det jag menar, om folk nu inte bryr sig om hur andra ser ut och tycker det är löjligt med folk som bryr sig om sitt utseende, varför sitter man då på ett forum om tycker illa om folk bara för att det har silikonbröst | |
mollee - Ej medlem längre | 2009-03-10 18:37 | |
![]() | Det är ju oxå ett sätt att dömma. | |
krutmarie | 2009-03-10 18:38 | |
![]() | TS har inget kommenterat på länge? | |
canvas | 2009-03-10 18:38 | |
![]() | mollee, det har vi redan kommit fram till tidigare i denna tråd, kallas avundsjuka | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-03-10 18:38 | |
![]() | Jag tycker synd om Silvstedt för att hennes personlighet känns konstlad, det gör henne svår att tycka om. Hennes kropp passar hennes sätt. | |
canvas | 2009-03-10 18:39 | |
![]() | hur kan du tycka synd om henne! hon är snygg och rik | |
krutmarie | 2009-03-10 18:40 | |
![]() | Kissed, du är jättefin. Det är sant att det är viktigt att man duger för sig själv och sin älskade. Förstår att du tränar (takkronan?) ;) | |
mollee - Ej medlem längre | 2009-03-10 18:40 | |
![]() | Avundsjuka är det fulaste jag vet...det är en mycket oattraktiv egenskap, mer oattraktivt än siliKon bröst. | |
Ordgrumlaren - Ej medlem längre | 2009-03-10 18:40 | |
![]() | canvas, att vara snygg och rik är väl inte allt här i världen? | |
trashone - Ej medlem längre | 2009-03-10 18:41 | |
![]() | "nightranger, orka naturliga tjejer, dem bara klagar på sitt utseende" Hehe Vi ber om ursäkt, men försöker kompensera med bättre tungteknik. | |
Linn79 - Ej medlem längre | 2009-03-10 18:41 | |
![]() | canvas, jag tror inte att ogillande per automatik betyder avundsjuka. Inte är du avundsjuk på alla/allt du ogillar? Säkert är det så i en del fall, men jag tror inte att man kan påstå att det gäller alla. | |
mollee - Ej medlem längre | 2009-03-10 18:41 | |
![]() | Tror att canvas var ironisk | |
canvas | 2009-03-10 18:41 | |
![]() | kan du komma på ngt annat? | |
Linn79 - Ej medlem längre | 2009-03-10 18:43 | |
![]() | Ja, jag är av dem bestämda uppfattningen att man kan ogilla en persons uppträdande utan att vara avundsjuk. Jag ogillar exempelvis Bush och hans uppträdande, som jag finner stötande, provocerande och nedlåtande. Dock är jag inte det minsta avundsjuk på honom. | |