Spelrum
| Giraffen | 4 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 4 |
Mobilspel
| Pågående | 19 171 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| vinterresa - Ej medlem längre | 2009-03-16 21:48 | |
![]() | Ja, Y MALSTEEN, kvinnor finns av många sorter. En del kvinnor underkastar sig nog männen för att få fördelar på så vis. Du vet, en del gör vad som helst för pengar. För många är makt = männen = pengar. För många är det attraktivt, för en del existentiellt måste. | |
| slånbär | 2009-03-16 21:49 | |
![]() | Det finns ett talesätt som stämmer bra: mannen är måhända huvudet men kvinnan är halsen och hon vrider huvudet åt det håll hon bestämmer................ . | |
| Y MALMSTEEN | 2009-03-16 21:51 | |
![]() | Viktor_M: "Visst finns rasbiologiska skillnader. Men inte medfödda biologiska skillnader i hjärna som gör att vi blir olika. Inget jag kan vara säker på, men jag skulle bli riktigt förvånad om det skulle vara på det viset." Du tror alltsa att raser, trots olika yttre, har exakt samma inre? Gar det liksom nan magisk grans som gor att enbart det visuella skiljer raser at? Later ju oerhort ologiskt. Sjalvklart finns det skillnader bade pa ut- och insidan. Men det ar ju uppenbarligen tabubelagt att diskutera, eftersom vi helst vill undvika rasism. | |
| sophistry - Ej medlem längre | 2009-03-16 21:51 | |
![]() | neej, inte vänder halsen huvudet. Det är hjärnan som får halsen att vända. | |
| Basta - Ej medlem längre | 2009-03-16 21:54 | |
![]() | Viktor_M, du kanske skulle låta lilla huvudet vara med lite oftare. | |
| Viktor_M - Ej medlem längre | 2009-03-16 21:57 | |
![]() | Y Malmsteen: Jag tror till exempel inte att en japan är smart för att han är japan. Jag tror att om den genomsnittlige japanen är smartare än den genomsnittlige svenskan så är han smart av andra skäl, vilka jag presenterade i mitt förra inlägg. Jag tycker det är logiskt. Plus att mina erfarenheter inte säger emot detta heller. | |
| JaapConrad - Ej medlem längre | 2009-03-16 21:58 | |
![]() | Nej nu håller jag med Viktor, han verkar vara så ensam. Det är inte lätt. Kom ihåg allihopa att för bara 3-4 år sedan var det helt förbjudet att tycka på något annat sätt än som Viktor. Vi får inte bli morska bara för att pendeln har vänt. | |
| one-punch - Ej medlem längre | 2009-03-16 21:58 | |
![]() | (Sylvia: jag tror du skulle kunna nita mig ändå. Jag har en kroppsbyggnad som för tankarna till Woody Allen). | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-03-16 21:59 | |
![]() | one-punch: Jag är alltid svagast, för att jag vill vara det. Det ligger i min undergivna natur. :) | |
| Viktor_M - Ej medlem längre | 2009-03-16 21:59 | |
![]() | JaapConrad: Jag tror att du missuppfattar mig. | |
| one-punch - Ej medlem längre | 2009-03-16 22:02 | |
![]() | S: Du menar din manipulerande natur? ;) | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-03-16 22:03 | |
![]() | Det också. :) | |
| JaapConrad - Ej medlem längre | 2009-03-16 22:05 | |
![]() | Viktor: Möjligt. Jag har inte läst ett enda av dina inlägg. | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-03-16 22:08 | |
![]() | Trevligt sagt Jappe! | |
| JaapConrad - Ej medlem längre | 2009-03-16 22:10 | |
![]() | Jag är på hugget idag. Som du så bittert fick erfara i småsaker-tråden tidigare i dag =). | |
| Viktor_M - Ej medlem längre | 2009-03-16 22:13 | |
![]() | JaapConrad: Om fallet är sådant så kan jag inte förstå varför du tar dig friheten att driva med mig. jag trodde inte du var av det virket. Du har alltid verkat förståndig. men folk är väl som de är. Basta: Du verkar höra till samma liga. jag antar att jag skulle uppfatta dig som betydligt intelligentare om DU skulle yttra en åsikt i frågan istället för att göra dig lustig och prata om bristande intelligens hos MIG. | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-03-16 22:15 | |
![]() | Jag skrattade faktiskt. Det var situationskomik när den är som bäst. Ett stort tack till dig Jappen! You made my day. | |
| JaapConrad - Ej medlem längre | 2009-03-16 22:17 | |
![]() | Viktor: Cut a guy som slack. Jag har en vagel i ögat. | |
| Basta - Ej medlem längre | 2009-03-16 22:19 | |
![]() | Viktor_M: Hur du uppfattar mig känn lika spännande som analklåda. | |
| sophistry - Ej medlem längre | 2009-03-16 22:21 | |
![]() | alltså rätt så pinsamt, Basta | |