Spelrum
| Giraffen | 40 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 26 |
| Inloggade | 68 |
Mobilspel
| Pågående | 19 393 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Helröret | 2009-03-18 10:11 | |
![]() | Jävla negativt här.. Hell facebook!!! | |
| ewaleena - Ej medlem längre | 2009-03-18 10:41 | |
![]() | Gamla skolkamrater/vänner kan man lika bra söka efter på stayfriends! Har inte F.B och inte heller någon B.D (bilddagboken) och fattar inte vad man ska ha det till. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-03-18 10:55 | |
![]() | "Jag har aldrig skaffat facebook ens. Har inte heller tänkt och göra det heller, visst privatliv och integritet måste man få ha som individ." Alla vill inte ha det. Somliga njuter av att delge minsta lilla detalj om sitt liv. Det är knappast fb's fel. | |
| FLuBBeR - Ej medlem längre | 2009-03-18 11:15 | |
![]() | "Somliga njuter av att delge minsta lilla detalj om sitt liv." Kanske är en fet fördom men - jag har fått för mig att de som "fläker ut sig" och delar med sig av precis allt (odelat positivt oftast) någonstans är osäkra på om de verkligen har det så bra som de vill göra gällande. I det avseendet - alltså, vad man lagt ut till allmän beskådan - kan ju ingen annan lastas än en själv. Däremot vill jag fortsätta basha (minst en dag till) Fb för att de startade upp mitt konto igen - utan mitt medgivande. Det är inte ok f-n. :/ | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-03-18 11:17 | |
![]() | Nej det är inte ok. Sparka på du *bjuder på kaffe* | |
| FLuBBeR - Ej medlem längre | 2009-03-18 11:19 | |
![]() | Åh, smaskigt! :) | |
| bbecker - Ej medlem längre | 2009-03-18 11:20 | |
![]() | trashie gillar flubber annars borde ju alla vi som inte gillar fejsbok starta en egen grupp där vi kan vara precis som vi vill man kanske tilloch med kan pma och chatta och spela spel! och skriva presentation och civilstatus! och byta bild! och få poäng! | |
| bbecker - Ej medlem längre | 2009-03-18 11:20 | |
![]() | get it? poke | |
| FLuBBeR - Ej medlem längre | 2009-03-18 11:21 | |
![]() | :P Beta > Fb | |
| FLuBBeR - Ej medlem längre | 2009-03-18 11:22 | |
![]() | FLuBBeR poked bbecker. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-03-18 11:23 | |
![]() | ap ap chatt,fjanterier,knasighe ter skäms | |
| tuta | 2009-03-18 11:47 | |
![]() | facebook är som en sekt, näst intill omöjlig o komma ur... bah.. skapade en sida för längelänge sen, men ledsnade rätt snart på att veta vem som jobbar när o vem som pokar vem.. bah i say, BAH! | |
| bomah - Ej medlem längre | 2009-03-18 12:10 | |
![]() | facebook är crap. avslutade mitt konto för några månader sen och det är jag ångrar iaf. | |
| katalias - Ej medlem längre | 2009-03-18 13:17 | |
![]() | Avslutade mitt konto på Vilda Webben för fyra år sedan. För några månader sedan fick jag mejl därifrån om att jag fått nya meddelanden. Raderade utan att fundera på det (säkert nåt slags trick för att försöka locka tillbaka en gammal användare, tänkte jag). Men fick ett par mejl till. Öppnade och det såg ut som ett vanligt "du har fått meddelande"-mejl. Blev förvånad och försökte logga in på mitt gamla konto (efter att ha bett om påminnelse om lösenord, för det hade jag ju glömt). Inga problem att komma in. Där var min profil. WTF?? Raderade kontot igen och skrev till admins att kontot var borttaget för flera år sen, va fan liksom? Och de förklarade att en uppdatering eller liknande har återaktiverat avaktiverade konton. Tydligen raderar man inte kontot utan endast avaktiverar. Antar att liknande gäller för FB också. Men VW-admins kan alltså ta bort kontot "på riktigt" (vilket de gjorde för mig) och det borde ju kunna funka på FB också. Å andra sidan är väl FB rejält mycket större... Hur som helst, detta fenomen med att raderade konton plötsligt återaktiveras är inte förbehållet FB. (Är inte och kommer aldrig att bli medlem på FB, för övrigt.) | |
| Miss_jk | 2009-03-18 14:06 | |
![]() | Har inte läst tråden så jag vet inte om någon skrivit detta redan: FB avsade sig rätten till alla privata bilder för ett par veckor sedan. Så, nu vet ni det. | |
| Miss_jk | 2009-03-18 14:27 | |
![]() | Nu har jag läst tråden... bbecker skrev att det var bättre med Spraydate. Jag avslutade mitt konto på spraydate år 2002, men likförb. kan jag fortfarande logga in och allt ser ut precis som jag lämnade det, med bilder, ragg o.s.v. Har försökt att ta bort sidan ett par gånger till, men icke. Allt ligger kvar. Rapé1 skrev "Visst privatliv och integritet måste man få ha som individ." Vem är det som sitter och säger vad du måste lägga upp och skriva på din sida egentligen? Låter som att du i första hand borde separera dig från någon med sjuk makt över dig... Appropå bilderna. Vore intressant att veta hur många som ratar fejsbuck men som har en blogg/pixbox/imageshack m.m. Ganska många skulle jag tippa på, och de bilderna når troligtvis fler personer än facebooksidan, om man nu varit vettig att "låsa" sidan från icke-vänner. Håller med om att i början var det en liten tävling om vem som hade flest vänner. Nu har jag tagit bort hur många som helst och har bara kvar de jag har kontakt med, både "irl" och bara på FB. Som jag skrev i mitt tidigare inlägg så hade FB rätten till dina bilder förut, dock ENDAST i reklam för Facebook. Vissa verkar tro att de kunde göra precis vad som helst med bilderna. Men, nu är även den rätten borttagen. | |
| E Soul - Ej medlem längre | 2009-03-18 14:33 | |
![]() | Har inte läst hela tråden. Men när du inaktiverar ditt konto försvinner det till du (eller någon annan som känner till ditt lösenord) loggar in på nytt. | |
| hannaroman - Ej medlem längre | 2009-03-18 15:01 | |
![]() | Facebook <3 | |
| E Soul - Ej medlem längre | 2009-03-18 15:29 | |
![]() | Hela grejen med att logga in för att kolla om kontot verkligen är borta är alltså lite som att öppna kylskåpsdörren för att kolla om det verkligen är mörkt därinne. | |
| FLuBBeR - Ej medlem längre | 2009-03-18 15:39 | |
![]() | E Soul 2009-03-18 15:29 Hela grejen med att logga in för att kolla om kontot verkligen är borta är alltså lite som att öppna kylskåpsdörren för att kolla om det verkligen är mörkt därinne. Tänker inte ge mig in i diskussioner kring hur det där fungerar med dig broder Solu, då du verkar vara just den 1337-hacker jag eftersökte i inledningsmeddelandet. ;) However; jag hade alltså _inte_ varit inne på min sida på över ett år då jag fick mitt "Välkommen till Facebook-mejl". Jag hade _inte_ loggat in innan min bror sa att min profilsida låg uppe. Då återstår väl egentligen bara teorin att någon annan skulle ha loggat in på min sida och därigenom aktiverat den igen. Men vem fasen skulle det vara ... undrar man ... aningens creeeepy. | |