Spelrum
| Giraffen | 40 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 23 |
| Inloggade | 63 |
Mobilspel
| Pågående | 19 702 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-04-13 12:32 | |
![]() | han verkar ju ha problem med alkohol..å då behöver man en rejäl näsbränna för att vakna upp(om ens det hjälper),inte att det ska daltas ?!!!så att han åkte dit var bara bra på alla sätt & vis inte ett dugg synd om honom iaf | |
| Limer | 2009-04-13 12:46 | |
![]() | Just kommentaren "jag är lite bedrövad för hans skull faktiskt" får mig att tänka på ordspråket; "med såna vänner behöver man inga fiender". I långa loppet tror jag inte att din kompis har en dugg nytta av vänner som sitter och ojar med honom nu. Han behöver nån som vågar stå upp och berätta att man finns där för honom men att han nu behöver ta tag i sitt liv. | |
| kajix | 2009-04-13 12:47 | |
![]() | En kompis till mig var ute och körde bil förra månaden, han höll hastighetsbegränsningen och ingen kom till skada. Nu sitter han inlåst. | |
| DennisPlz | 2009-04-13 13:05 | |
![]() | En kompis till mig var ute på fyllan nere i centrum och sköt vilt med ett automatvapen. Ingenting gick sönder och ingen kom till skada. Nu sitter han inlåst. | |
| CB-RADIO | 2009-04-13 13:24 | |
![]() | Lås i dom,punkt! | |
| CB-RADIO | 2009-04-13 13:27 | |
![]() | (om det sedan HJÄLPER är ju en annan femma) | |
| y not | 2009-04-13 13:34 | |
![]() | CB, tror du inte det hjälper bättre i att ge dem stöd att tillfriskna. Sen hyser jg ju iofs stark medkänsla för Dennis kompisar. Men alla blir ju inte rättvist behandlade | |
| VaKul | 2009-04-13 13:40 | |
![]() | Jodå..helt klart behöver han hjälp för som sagt, han har aldrig visat dom här tendeserna innan och jag kommer hjälpa honom så gott jag kan och stötta honom! Och jag skriver IGEN att jag inte tar parti för vad han gjort, men kan ju tycka synd om honom i allafall...trots alla påhopp som kommit härinne ! | |
| CB-RADIO | 2009-04-13 13:45 | |
![]() | Vakul; det var inget påhopp från min sida..jag bara sa MIN åsikt sen kan man tycka vad man vill.. | |
| VaKul | 2009-04-13 13:46 | |
![]() | Det är lugnt, CB-RADIO..menade inte dig ! En avsvalkning i finkan kanske hjälper, men det är inte min teori! Vård är bättre..alkolås i bilen, terapi....och jag är hyfsat säker på att han aldrig kommer att göra om det ! | |
| CB-RADIO | 2009-04-13 14:05 | |
![]() | Jo Vård i all ära men..man har ju sett på nyheterna då å då att den funkar dåligt osv(ska vara alkolås då isf)..men jag håller tummarna iaf för din kompis!Hav en fortsatt bra påsk:-) | |
| VaKul | 2009-04-13 14:13 | |
![]() | Tror nog han fixar det...som sagt, tror INTE han gör om samma dumma misstag igen!! ALkolås är nog det som gäller förhoppningsvis..Men, återkommer när besked kommit! Hur lång tid det kan ta...?? | |
| Miss_jk | 2009-04-13 14:21 | |
![]() | Min kompis fick vänta i tre månader innan besked kom. | |
| kajix | 2009-04-13 14:42 | |
![]() | Jag var nere i centrum och sköt vilt med ett automatvapen. Ingenting gick sönder och ingen kom till skada. Advokaten fick mig frikänd på teknikaliteter. Polisen hade inte kalibrerat alkotestaren på flera månader. | |
| DennisPlz | 2009-04-13 16:53 | |
![]() | ...men nu sitter ett alkolås på Uzi:n. | |
| Tess 08 | 2009-04-13 17:14 | |
![]() | Hur kan det komma sig att du inte tar hans parti för vad han gjort, men ändå vill ha tips för hur han ska slippa straff - då det är så synd om honom?? Sen skriver du att vård är bättre (för honom) än en fängelsevistelse för du är rätt säker på att han inte gör om det... Nehej du, men bör han inte ha ett straff för att han gjort det en gång redan?? Och bara för att man haft ett shitty liv betyder inte det att man är berättigad att köra tokfull utan repressalier... | |
| LowProfile - Ej medlem längre | 2009-04-13 17:17 | |
![]() | Är ni så jävla bra själva då? | |
| LowProfile - Ej medlem längre | 2009-04-13 17:19 | |
![]() | Brännmärk den stackars saten för guds skull. Vi har aldrig gjort något fel i våra liv. | |
| eviltyrus | 2009-04-13 17:26 | |
![]() | Orkade inte läsa igenom inläggen, men han bör erkänna brottet så kommer han lindrigare undan. | |
| ALFASUD | 2009-04-13 17:29 | |
![]() | Tess du kan nog vara rätt säker på att han kommer att få sitt straff. Jag förstår inte hur folk kan bli så upprörda för att TS frågar efter om det finns någon mikroskopisk chans att för hans vän att behålla körkortet (vilket han förmodligen ändå inte lär få göra). Jag kan inte direkt säga att jag skulle känna mig mer otrygg om han mot alla odds skulle göra det (vilket inte heller det innebär att han slipper undan straff). Då oroar jag mig desto mer för de alkoholister som kör runt utan körkort på daglig basis. | |