Spelrum
| Giraffen | 15 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 10 |
| Inloggade | 25 |
Mobilspel
| Pågående | 19 883 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Smichael | 2009-04-14 20:52 | |
![]() | Typ: B04 Globalister Utmärkande drag Unga och medelålders Ganska välutbildade Singlar Hög- och medelinkomsttagare Större hyresrätt i storstad/närförort Omvärldsintresserade Förändringsbenägna individualister WTF | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2009-04-14 20:59 | |
![]() | Megasen, din adress låter ju ball. Sökte på min pappas: stämmer ju sådär, han hatar korsord och är inte låginkomsttagare. Typ: D09 Bussresor och korsord Utmärkande drag Pensionärer Yrkesutbildade Ensamstående Låga inkomster Hyresrätt på liten ort Kvällstidningsläsande Traditionalist och kollektivist | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2009-04-14 21:03 | |
![]() | Måste nog flytta :D Typ: D12 OPALer (Old People Active Life) Utmärkande drag * Pensionärer * Yrkesutbildade * Änka/Änkling eller Frånskild * Medelinkomsttagare * Hyresrätt i storstadsförort/medelstor stad * Aktivitetsintresserade * Traditionalist och kollektivist | |
| ambientgalax | 2009-04-14 21:32 | |
![]() | här finns bara rikingar och miljonärer samt EN trollkarl jag | |
| -tweedledum- - Ej medlem längre | 2009-04-14 21:44 | |
![]() | Typ: B03 Internet och Mingel Utmärkande drag * Unga * Välutbildade * Singlar * Hög- och medelinkomsttagare * Mindre hyresrätt i storstad/närförort * Nöjesintresserade * Förändringsbenägna individualister | |
| Lill-IT | 2009-04-14 21:45 | |
![]() | Tweed: Stämmer väl på pricken:-) | |
| -tweedledum- - Ej medlem längre | 2009-04-14 21:48 | |
![]() | Det mesta stämde, men man kan definitivt inte kalla mig förändringsbenägen! | |
| mekonium | 2009-04-14 21:49 | |
![]() | C05 Unga singlar i lägenhet: * Unga * Välutbildade * Singlar * Hög- och medelinkomsttagare * Bostadsrätt i universitetsstad * Kultur- och samhällsintresserade * Förändringsbenägna och vetgiriga Stämmer på mig man fan inte på mina grannar. Här bor bara gamlingar och barnfamiljer. | |
| Lill-IT | 2009-04-14 21:54 | |
![]() | Utmärkande drag : *Medelålders *Yrkesutbildade *Gifta par med hemmaboende barn *Höga inkomster *Villaförort på pendlingsavstånd från storstad/mellanstorstad *Barnfokuserade *Traditionalistiska individualister Stämmer ju inte helt... men kul var det:-) | |
| DennisPlz | 2009-04-14 21:56 | |
![]() | * Medelålders * Utvecklingsstörda * HBTQHHNPZ-personer * Låginkomsttagare, arbetslösa och hemlösa * Husbåt för åretruntboende * Kultur- och samhällsbefriade * Bakåtsträvande | |
| mekonium | 2009-04-14 22:00 | |
![]() | Stämmer det då Dennis? | |
| DennisPlz | 2009-04-14 22:01 | |
![]() | Inte 100% men bra nära. | |
| pion ekrot | 2009-04-14 22:02 | |
![]() | * Pensionärer * Välutbildade * Änka/Änkling eller Frånskild * Hög- och medelinkomsttagare med sparkapital * Bostadsrätt i storstadsförort/medelstor stad * Samhällsintresserade * Borgerliga värderingar Det var ganska oväntat. | |
| Cajsa-Stina | 2009-04-14 22:06 | |
![]() | Typ: B04 Globalister Utmärkande drag Unga och medelålders Ganska välutbildade Singlar Hög- och medelinkomsttagare Större hyresrätt i storstad/närförort Omvärldsintresserade Förändringsbenägna individualister | |
| Candee | 2009-04-14 22:14 | |
![]() | Sidan envisas med att mitt boende inte existerar så sidan inbringar inte något större förtroende. | |
| ankijoh | 2009-04-14 22:47 | |
![]() | Typ: I28 Stora barnfamiljer Medelålders Yrkesutbildade Gifta par med hemmaboende barn Medel- och höginkomsttagare Hus i villaförort medelstora städer Barnfokuserade Traditionalistiska individualister Hm..stämmer nog alldeles utmärkt, MEN vad tråkigt det låter :S | |
| -BAUDI - Ej medlem längre | 2009-04-14 23:08 | |
![]() | Så här stod det om mig. Utmärkande drag Tjocka Underbegåvade KK Helårsboende i fritidshus Troligtvis betapetberoende Stockholmare | |
| -BAUDI - Ej medlem längre | 2009-04-14 23:08 | |
![]() | fast det stämmer ju inte ett dugg... jag är ju inte stockholmare... måste ha slått in fel adress. | |
| Orm | 2009-04-14 23:13 | |
![]() | * Unga * Välutbildade * Singlar * Höga inkomster * Bostadsrätt i Stockholm * Samhällsintresserade * Förändringsbenägna individualister bostadsrätt i sthlm? jag bor ju i götebortg.. | |
| Quelle | 2009-04-14 23:20 | |
![]() | * Pensionärer * Yrkesutbildade * Ensamboende * Låg- och medelinkomsttagare * Mindre enfamiljshus på liten ort * Morgontidningsläsande * Traditionalistiska kollektivister jaja... :P | |