Spelrum
| Giraffen | 36 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 8 |
| Inloggade | 44 |
Mobilspel
| Pågående | 19 489 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| MaadMaxx | 2009-04-24 22:27 | |
![]() | Jag vet inte, men är du fembarns mor och vill gå ut med din vän utan barn så hade du nog uppskattat en restaurang utan just barn. Eller har jag helt fel? ^^ | |
| Thought | 2009-04-24 23:02 | |
![]() | Jag tycker det är så hysteriskt kul att läsa alla inlägg från dessa som inte har barn, dom vet tydligen allt, och detta allt är insmort i ironi och hånfullhet. En liten jämförelse; hundägare skulle aldrig gå med på att lyssna på en massa tips och råd från någon som inte har hund, den åsikten skulle överhuvudtaget inte respekteras, att någon som inte vet hur det är att leva med en hund skulle vara en förståsigpåare. Samma men barn, har man inga , har man inte så mycket att säga till om. | |
| barbi | 2009-04-24 23:02 | |
![]() | helt ärligt så skulle jag inte bry mig! Skulle du oxå vilja ha en restaurang där handikappade inte heller för komma in på? Du hör ju själv hur sjukt det låter | |
| MaadMaxx | 2009-04-24 23:11 | |
![]() | att vara barn skulle alltså likställas med ett handikapp? ^^ | |
| oeronbarn - Ej medlem längre | 2009-04-24 23:19 | |
![]() | så länge de inte leker med min mat låter jag de små liven hållas. visserligen är den enda restaurang jag frekventerar falafelvagnen på kungstorget och kidsen dras inte till majrova och konstiga såser. | |
| barbi | 2009-04-24 23:53 | |
![]() | nej självklart inte men det kan vara lika störande för en del *högljudda* | |
| oeronbarn - Ej medlem längre | 2009-04-24 23:55 | |
![]() | "*" =/= *"* | |
| Mammaoxå | 2009-04-25 09:18 | |
![]() | Det är sorgligt att så många är så barnfientliga. Barn har inte hunnit lära sig hur man hanterar allt på bästa sätt, men det är det ju tyvärr många vuxna som inte heller har. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-04-25 11:27 | |
![]() | "Jag tycker det är så hysteriskt kul att läsa alla inlägg från dessa som inte har barn, dom vet tydligen allt, och detta allt är insmort i ironi och hånfullhet." Ja alla som skaffat barn vet ju verkligen allt de med. Är det därför bris finns tro, för att ni excellenta föräldrar lyckas så väl med erat jobb? | |
| Quelle | 2009-04-25 11:32 | |
![]() | Ojsan, vilken kommentar Thought. Så en som inte är hundägare kan inte ha erfarenhet av hundar på annat vis? Eller tom ha haft hund förut? De som inte har egna barn kan inte ha erfarenhet av barn? | |