Spelrum
| Giraffen | 3 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 4 |
Mobilspel
| Pågående | 18 663 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Ond_Kanin_ - Ej medlem längre | 2009-06-06 11:10 | |
![]() | Att kolla bilder på nätet eller i diverse skumma tidningar är väl inte otrohet enlig mig, däremot när det övergår i konkreta handlingar, sexsnack på nätet eller att man kanske är medlem i en kontaktsida utan partnerns vetskap så vill inte jag vara med iaf. | |
| Ond_Kanin_ - Ej medlem längre | 2009-06-06 11:14 | |
![]() | men det är min åsikt(så ingen ska reta upp sig eller nåt), det viktigaste är ju vad man har för "överenskommelse" med sin partner. En bra tumregel är väl att man inte gör sånt som man vet att man själv skulle bli ledsen över att ens partner gjorde. | |
| Pillemarisk | 2009-06-06 11:28 | |
![]() | Here we goo again..Böbeln på betaforum har uttalat sig ifrågan om det är rätt att Porrsurfa, typ. Moralen, SÅ FÅR MAN INTE GÖRA DET ÄR FEL FEL, suck. vad är det som säger det. Var ligger felet, sex,porr,sexuellattraktio n är ju bara en känsla. Det behöver ju inte betyda att killen som är uthängd här, inte älskar sin tjej o sitt barn, eller!! Han kanske bara ville fly från allt de vanliga en stund, känna spänning, är väl inte fel, enligt mig. Nää döm inte människor, o snäll häng inte ut dom på det här sättet TS. Måste man veta allt om sin partner?? så himla trist. //P | |
| Ond_Kanin_ - Ej medlem längre | 2009-06-06 11:30 | |
![]() | pillemarisk, nu frågade ju TS om andras åsikter i frågan, och dem har uttryckts. och nu har du luftat din dessutom, och den är inte felaktig, lika lite som alla andras i den här frågan. det är ju personligt vad man tycker. | |
| ElinSundin | 2009-06-06 11:32 | |
![]() | ingen snack om saken. Otrohet! Tycker dock inte att kolla porr eller bilder är det, men som dr phil säger. Gör man något som man inte vill att sin partner ska veta så är det otrohet! | |
| Pillemarisk | 2009-06-06 11:32 | |
![]() | häftigt att ge sig på en person som gjort FEL som inte kan försvara sig..HEJA HEJA | |
| Ond_Kanin_ - Ej medlem längre | 2009-06-06 11:32 | |
![]() | ? | |
| Pillemarisk | 2009-06-06 11:33 | |
![]() | TS kille alltså..på´n bsrs | |
| Pillemarisk | 2009-06-06 11:38 | |
![]() | Vi måste kunna skilja på fantasier och verklighet. Fantasier hör enligt mig till ett friskt sexliv. Därför tycker jag att det är ett konstigt att man så ofta föknippar konsumtion av porr med ett dåligt eller obefintligt sexliv. Det stämmer säkert ibland, men jag tror att de lika ofta kompletterar varandra... | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2009-06-06 11:42 | |
![]() | Jag måste säga att TS är exemplarisk med att t ex inte ha bild och inte försöka smutskasta sin partner så mycket hon kan. Jag förstår verkligen hennes vånda, då hon kämpat med förlossning och allt vad det innebär och sambon leker don juan på datorn med andra tjejer... Om han läser vårt forum och ev känner igen sig, kan han ju lätt - lika anonymt - ge sin syn på saken. Jag tror dock att han skäms och inte finner något bra försvar för sitt beteende och jag hoppas att han aldrig hemfaller åt liknande igen. | |
| nettan23 | 2009-06-06 11:45 | |
![]() | Fantasier kan man inte hindra, men du gör ett medvetet val om du skriver mail, då övergår fantasin till handling och är otrohet, TS pojkvän är ett otroget SVIN! | |
| Pillemarisk | 2009-06-06 11:46 | |
![]() | "Jag tror dock att han skäms och inte finner något bra försvar för sitt beteende och jag hoppas att han aldrig hemfaller åt liknande igen " För att det är fel fel att göra så säger moralen....... | |
| nettan23 | 2009-06-06 11:48 | |
![]() | Pillemarisk: Ja det är fel i våra ögon, men om du och din partner accepterar det sinsemellan, go for it! | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2009-06-06 11:49 | |
![]() | Moral handlar mycket om att inte skada andra. Tycker man att det är okej att skada andra, så har man nog inte många meningsfränder. Lika förkastligt tycker jag det är att göra sig rolig och reta någon för dennes erkända alkoholproblem. | |
| Pillemarisk | 2009-06-06 11:50 | |
![]() | Orka.....ger upp. Ha bra liv alla betaforumpratare, jag fortsätter leva med ett rikt inre liv, utan fördömmande åsikter, låt alla få göra som de vill, lägg energin på er själva med. Du TS, älskar du din kille, så stanna om du inte gör det så gå vidare. Sätt inte bojor på era partners, vem kan bestämma vad just jag eller du ska göra, nää ha en bra sommar. /P | |
| nettan23 | 2009-06-06 11:50 | |
![]() | Mommes: Vart kom det in i det hela? | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2009-06-06 11:51 | |
![]() | Moralvärdering, nettan... | |
| Pillemarisk | 2009-06-06 11:53 | |
![]() | nettan23-----Ja det är fel i VÅRA ögon, gruppen är samlad...ge er på alla porrsurfande män/kvinnor nu. Sen går ni ut i livet med ett leende på läpparna. Yes fler tycker som jag,jippe Im not alone....mmm så kan det vara ha de gött nu | |
| Ond_Kanin_ - Ej medlem längre | 2009-06-06 12:01 | |
![]() | Är det du som är snubben, pille? förstår inte varför du ska ta det så personligt, ingen som hoppar på dig för att du uttrycker din åsikt. nu råkar det bara vara så att de flesta här inte verkar tycka som du, inget att hetsa upp sig över. | |
| Pillemarisk | 2009-06-06 12:06 | |
![]() | Ond_Kanin....näää snubben iTS fråganärjag inte.Blir inte arg, bara trist att vår fyrkantiga värld inte tillåter alla att få göra som de vill....jajaj vad vet ja..personligt...njaa...v ärlden vore, enligt mig lite roligare om man inte klanade ihop sig hela tiden, parade ihop sig hela tiden...osv.. Näää slut på inlägg från mig, är ju just nu den enda som tycker tvärtemot..det är ju kul att inte alla säger NEJ till folket, gud vad trist det vore om alla tyckte lika... ha de gött O_K | |