Spelrum
Giraffen | 5 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 1 |
Musen Böjningslistan | 1 |
Grisen Böjningslistan | 1 |
Inloggade | 8 |
Mobilspel
Pågående | 19 792 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
magga | 2009-06-16 02:38 | |
![]() | Kom på en till historia om mamma, fast det var en felläsning men ändå... Vi var på en offentlig toalett på en tågstation i Tyskland, man gick ner i källaren och kom till ett stort rum. Där fanns sånna där grindar som man stoppar pengar i så man kommer igenom och in till toaletterna. Mamma trodde att dessa grindar kontrollerades av en gammal dam (precis som i Polen där de gamla damerna satt utanför och tog betalt) och hon tänkte att hon skulle trycka på den röda knappen som satt på väggen alldeles intill för att kalla på damen. Hon läste typ "Drucken fur hilfe" på knappen (tryck för hjälp) och trodde ju självklart att damen genast skulle komma och hjälpa henne att komma in till toaletterna. Men nä då var det ju värsta larmet hon hade satt igång och det tjöt som attan över hela tågstationen och plötsligt kryllade det av säkerhetsvakter överallt. haha men då var vi på väg ut redan.. ;) | |
Göllefjön | 2009-06-16 03:39 | |
![]() | Orkar inte läsa igenom tråden, men det i särklass roligaste felsjungningen har jag läst om på internet, en tjej som på allvar trodde att Mauro Scocco sjöng: Sara, kom ut ikväll Jag väntar i hörnet, med säden i näven Seriöst. Inte undra på att hon inte öppnade dörren. För er som inte vet ska det vara "i hörnet, vid 7-eleven". | |
Lisaa | 2009-06-21 14:36 | |
![]() | "Ge oss lite sodavatten, lilla Bamse Roos" sjöng jag när jag var liten. Hade inte hört ordet mamsell. En av de roligaste sångfelhörningarna jag känner är en amerikansk sång där texten går: "gladly the cross I bear". Texten är ju vacker och högstäm på alla vis, till skillnad från vad den har uppfattats som: "Gladys, the cross-eyed bear".... Jag ser lätt den pittögda björnen framför mig, lika roligt varje gång :-) | |