Spelrum
| Giraffen | 36 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 20 |
| Inloggade | 56 |
Mobilspel
| Pågående | 18 877 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| nrXIV | 2009-06-22 22:24 | |
![]() | Noir Desir har en uupsjö av fantastiska låtar doch är kanske deras cover på I Want You (She's so heavy) det absolut sorgligaste jag hört! | |
| Jo-na-tan - Ej medlem längre | 2009-06-22 22:29 | |
![]() | Den var inte alls dum nrXIV | |
| nrXIV | 2009-06-22 22:31 | |
![]() | Tack, Noir Desir är i mång och mycket ett band som är i behov av rätt uppmärksamhet då deras ryjte är något skamfilat med tanke på sångaren. ursäkta off topic här! | |
| Tribal Tech - Ej medlem längre | 2009-06-22 22:35 | |
![]() | Det svenska prog-metalbandet Seventh Wonder har på sin senaste platta ett fantastiskt vemodigt stycke: En man ligger i koma efter en trafikolycka. Vid hans sjukhussäng står sonen och berättar om sin dag. Sentimentalt men effektivt... Och sångaren är helt makalös! www.youtube.com/watc...pG bRH_1ykU | |
| Safflor - Ej medlem längre | 2009-06-22 23:56 | |
![]() | Jonatoon; Fanfanfan, där har du så jävla rätt. | |
| Aleu | 2009-06-23 00:01 | |
![]() | 18 and life - Skid Row och Balladen om briggen Blue Bird i Thåströms version | |
| Tess 08 | 2009-06-23 00:05 | |
![]() | www.youtube.com/watc...mB ynRbV5Bw spelades på min en begravning för en man som dog på isen i kallaste vintern | |
| Lanaxan | 2009-06-23 01:16 | |
![]() | Immortal Technique - Dance with the devil | |
| Grundsnygg - Ej medlem längre | 2009-06-23 01:20 | |
![]() | Evert träffa rätt ofta. "Så länge skutan kan gå, så länge hjärtat kan slå, så länge solen den glittrar på böljorna blå, om blott en dag eller två så håll till godo ändå, för det finns många som aldrig en ljusglimt kan få. Och vem har sagt att just du kom till världen för att få solsken och lycka på färden: att under stjärnornas glans bli purrad ut i en skans, att få en kyss eller två i en yrande dans? Ja, vem har sagt att just du ska ha hörsel och syn, höra böljornas brus och kunna sjunga? Och vem har sagt att just du ska ha bästa menyn och som fågeln på vågorna gunga? Och vid motorernas gång och i fall vakten blir lång, så minns att snart klämtar klockan för dig sitt "Ding, Dong"! Så länge skutan kan gå, så länge hjärtat kan slå, så länge solen den glittrar på böljorna blå. Så tag med glädje ditt jobb, fast du lider. Snart får du vila för eviga tider, men inte hindrar det alls att du är glad och ger hals, så kläm nu i med en verkligt sjusjungande vals. Det är en rasande tur att du lever, min vän, och kan valsa omkring uti Havanna. Om pengarna tagit slut, gå till sjöss omigen med Karibiens passadvind kring pannan. Klara jobbet med glans. Gå i land någonstans. Tag en kyss eller två i en yrande dans. Så länge skutan kan gå. Så länge hjärtat kan slå. Så länge solen den glittrar på böljorna blå." | |
| nrXIV | 2009-06-23 01:31 | |
![]() | Lanaxan, det där är en absolut höjdpunkt. Immortal Technique kan verkligen träffa rätt med sin lyrik! | |
| mollee - Ej medlem längre | 2009-06-23 01:34 | |
![]() | Den där låten "i en sal på lassarettet" om den döende flickan. Och "into the night" med "the motorhomes"... men bara för att jag blir gråtfärdig av musikvideon :S | |
| Rockola | 2009-06-23 02:01 | |
![]() | Iced Earth - A Question of Heaven | |
| nrXIV | 2009-06-23 02:03 | |
![]() | Hur kunde jag glömma Needle In The Hay med Elliott Smith??? | |
| Mamik | 2009-06-23 02:12 | |
![]() | I'll Be Missing You, Puff Daddy. Garanterat den låten jag gråter lättast till. Det mesta i texten träffar rakt i hjärtat när man förlorat någon. | |
| ElectricEye - Ej medlem längre | 2009-06-23 03:16 | |
![]() | Babe I'm gonna leave you med Led Zeppelin www.youtube.com/watc...uL GaioCyig | |
| ElectricEye - Ej medlem längre | 2009-06-23 03:17 | |
![]() | Beyond the realms of death med Judas Priest: www.youtube.com/watc...0p cDoz1J0w | |
| Loozer | 2009-06-23 04:57 | |
![]() | Klaus Doldinger's Passport - Erinnerung www.youtube.com/watc...uS L0L9CLuw (cover, men hittar ingen annan) open.spotify.com/tra...9X EvDWG7Gh för er med spotify | |
| Dalmanisk - Ej medlem längre | 2009-06-23 06:09 | |
![]() | copywrite - missing www.youtube.com/watc...j5 qFS9H4Xg | |
| lacrimosa | 2009-06-23 11:06 | |
![]() | sopor aeternus - no-one is there www.youtube.com/watc...tZ Ceq2gdfQ helt fantastiskt ledsen/sorglig/ångestfull . | |
| Gristin - Ej medlem längre | 2009-06-23 11:14 | |
![]() | Damien Rice- 9 crimes | |