Spelrum
| Giraffen | 31 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 27 |
| Inloggade | 59 |
Mobilspel
| Pågående | 19 958 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Skid Row - Ej medlem längre | 2009-06-26 13:28 | |
![]() | R.I.P Michael Jackson fick reda på det på BBC Newa där dom visade folk som stod utanför sjukhuset och grät. Jag såg det lite innan 12 på natten men blev lite paff såklart . Han har ju gjort sina hittat även om jag tröttnat på många | |
| Skid Row - Ej medlem längre | 2009-06-26 13:31 | |
![]() | Farrah Fawcett blev 62 år Även Farrah Fawcett har avlidit | |
| rosensten | 2009-06-26 13:38 | |
![]() | Säga va man vill om MJ men en stor.tongivande,karismati sk artist var han trots sina egenheter.Inte lätt att slå igenom som artist vid 6 års ålder o mista sin barndom.Därför tog han igen det som vuxen med egen cirkus o nöjespark...inte så svårt att förstå.Svårare blir det me hans ev.pedofili.Tragiskt att han dog mitt upp i förberedelserna inför sin comeback vilket va starkt i sig.Han var unik (när han va på topp)o enormt karismatisk på scen.Tragiskt så "ung" | |
| P Trouble - Ej medlem längre | 2009-06-26 13:41 | |
![]() | Som sagt, storhet är ingalunda ett mått på kvalité, där vi ense. Jodå, nog tycker jag att en artist kan fördumma. Man har sällan så passionerade känslor för en artist som när man är ung. Ung och mottaglig för vilket som helst budskap den artisten man gillar sänder ut. | |
| P Trouble - Ej medlem längre | 2009-06-26 13:48 | |
![]() | Omnipotens, Nunnelunan? Ta inte i så du spricker, hahaha. Och exakt vad för problematik är det du snackar om? Är det månne att det finns det som inte gillar honom som stör eller skall vi gå till personangrepp på varandra också? Hahaha. Du befinner dig på ett allmänt forum. Vill du ha blind dyrkan för Michael Jackson finns det säkerligen forum dedikerade speciellt för honom. Här kan dock uppkomma meningsskiljaktigheter om honom. Sånt är livet. | |
| katalias - Ej medlem längre | 2009-06-26 14:06 | |
![]() | Är fascinerad av denna känslosvallande tråd. När sambon berättade tidigare idag att MJ hade dött var min reaktion "jaha". | |
| Miss_jk | 2009-06-26 14:08 | |
![]() | Jaha | |
| apbur | 2009-06-26 14:39 | |
![]() | Dags för lite ryktesspridning, har hört att det var smärtstillande tabletter som fick hjärtat att stanna. Mer eller mindre självmord. | |
| pelix | 2009-06-26 14:40 | |
![]() | denna mannen var ju popens kung, man kan inte säga annat, men jag blir förvånad över att folk blir så förvånade..han var ju knappast hälsan själv,det har ju stått i all oändlighet om villket tillstånd han har varit i det sista.. Alla människor ska dö vissa gör det tidigare än andra.. | |
| nina_nilsson | 2009-06-26 14:43 | |
![]() | Alltså jag gillar inte Beethoven men det krävs ju inget större geni för att förstå hur begåvad människan var. Samma sak gäller för Michael Jackson man behöver inte dyrka honom för att förstå att han var en av de mest talangfulla begåvade människorna som har levt på denna jord. Alla som inte förstår hur stor han var/är/alltid kommer att vara kanske borde ta en sväng till doktorn å se om allt verkligen står rätt till? | |
| kallekula1 | 2009-06-26 14:43 | |
![]() | p trouble..en av de största ja om nu inte den största var kommer annars king of pop ifrån...rip | |
| Bengta58 | 2009-06-26 14:53 | |
![]() | Pedofil eller ej. Det är inte honom som person jag sörjer, jag vet ju egentligen inte hur han var som person. Pedofilen MJ kan få dö, men det musikaliska geniet kommer alltid leva kvar genom musiken! Synd att man ska dö så tidigt också. Well well | |
| ---Robban--- - Ej medlem längre | 2009-06-26 15:01 | |
![]() | Han var en fantastisk sångare och kompositör. Må han få vila frid. | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-06-26 15:05 | |
![]() | håller med Bengta58 R*I*P MJ | |
| vulcan | 2009-06-26 15:24 | |
![]() | Enligt Aftonbladet förblir det en hemlighet om Michael Jackson verkligen var biologisk far till sina tre barn eller inte. Samtidigt visas en bild på MJ med två av barnen, båda med utpräglade s.k. nordiska utseenden. Om de inte är någon slags genetiska nycker eller genomgått plastikoperationer som bebisar så förstår jag inte hur man ens i sin vildaste fantasi kan tro att Jackson skulle kunna vara deras riktige far. En titt på omslaget till Off the wall-plattan (dvs före starten av hans egen plastikkarusell) räcker. Sorgligt på sitt vis, men kanske inte har nån större betydelse egentligen... | |
| Skuldsatt | 2009-06-26 15:29 | |
![]() | Det kändes lite konstigt när man såg nyheten igår, men nu börjar det snabbt bli uttjatat. | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-06-26 15:32 | |
![]() | nej jag tycker inte det har ngn större betydelse,om han är deras riktiga pappa elr inte,bara dom vet hur det är..å att han varit som en bra pappa åt dom | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2009-06-26 15:39 | |
![]() | MJ var ju ett underverk i sång och rytm redan som litet barn, det minns jag som är ungefär lika gammal som honom. Tyvärr blev han tydligen "piskad" in i showbuiss av sin familj. Efter uttalanden av honom och hans syster Janet, kan man förstå att deras uppväxt och tillvaro inte var särskilt harmonisk. Kaotisk barndom ger oftast kaotiska vuxna, sad. RIP | |
| ---Robban--- - Ej medlem längre | 2009-06-26 15:42 | |
![]() | Just det, Vulcan, det har ingen betydelse en dag som denna. | |
| pensionären | 2009-06-26 17:01 | |
![]() | Du var den största, vila i frid. | |