Spelrum
Giraffen | 21 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 4 |
Inloggade | 25 |
Mobilspel
Pågående | 19 235 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
svininfluens - Ej medlem längre | 2009-06-29 18:35 | |
![]() | Vad är definitionen av könsorgan? Ett organ som påverkas av könshormoner? Det är då förvånande att vi tillåter skäggväxt. | |
Larvbrud - Ej medlem längre | 2009-06-29 18:35 | |
![]() | Vad är ett sekundärt könsorgan undrar jag bara | |
Ond_Kanin_ - Ej medlem längre | 2009-06-29 18:36 | |
![]() | ett papistiskt påfund som ska få oss att skämmas för allt som är någotsånär kul. | |
Ond_Kanin_ - Ej medlem längre | 2009-06-29 18:37 | |
![]() | eller ukas som berättar för oss att vi faktiskt inte har egna viljor. | |
Gimp2 - Ej medlem längre | 2009-06-29 18:39 | |
![]() | ja det låter inte bra | |
Gimp2 - Ej medlem längre | 2009-06-29 18:39 | |
![]() | ja det låter inte bra | |
y not | 2009-06-29 19:02 | |
![]() | "Bulbus = Utfällbar liten led som fungerar som sekundära könsorgan. Dessa sitter på undersidan av embolus och används ungefär som en kanyl till att suga upp sperma för att ladda sina embolus samt inseminera honans epigynum." www.zoonen.com/perzo...id =2183020 | |
anktejp - Ej medlem längre | 2009-06-29 19:03 | |
![]() | lol. såna får gärna skylas. | |
y not | 2009-06-29 19:05 | |
![]() | ständigt denna hopblanding mellan tillåta, förbjuda och tvinga. Det är en stor skillnad på att inte behöva ha bh om någon inte vill och att vara tvungen till det. The Rob har kommit med många vettiga ord i denna för det mesta underliga debatt. Ägarna av simhallen, kommunen, har i nämnden beslutat att bifalla motionen om att det är en fråga om jämlikhet att bada med bara överkropp. De fann helt enkelt inte argument nog för ett fortsatt tvång för överdel för kvinnor. | |
The Rob - Ej medlem längre | 2009-06-29 19:07 | |
![]() | Kul att någon förstår vad man skriver. | |
Ond_Kanin_ - Ej medlem längre | 2009-06-29 19:08 | |
![]() | överdelstvång är helt sjukt, men att vi ens ska diskutera saken är väl..? ja vadå? | |
Miss_jk | 2009-06-29 19:11 | |
![]() | Men jag tycker nog att det är just precis då, när jämlikheten dras in, som det blir så fel. Argumenterar man för toplessbad för att det är skönt så är det en annan femma. Argumenterar man för detta p.g.a. jämställdhet så undrar jag varför det inte dyker upp i andra sammanhang. Ser dagligen killar i stan med bar överkropp, men har inte hört något om att kvinnor vill ha det. Har heller inte hört något om gemensamma duschutrymmen, gemensamma toaletter o.s.v. Då undrar jag varför? Varför just topless vid bad och på promenaden genom stan? (Ja, jag vet att EN person här inne har sagt att hon vill det, men det är EN.) | |
Miss_jk | 2009-06-29 19:12 | |
![]() | Jämställdhet ska det vara på båda ställena givetvis, inte jämlikhet! | |
Phaléne | 2009-06-29 19:15 | |
![]() | Naken hit och naken dit. Finns väl inget finare än nakna kroppar :P Ett par fasta tuttar är alltid uppskattat =) | |
y not | 2009-06-29 19:18 | |
![]() | men jk vad för skäl skall man argumentera med om man (eller snarare hon) tycker det är skönt att bada utan överdel och hon inte får det trots att männen får det? | |
Miss_jk | 2009-06-29 19:19 | |
![]() | Och där kom det. Fina kroppar och fasta tuttar. Kommer bli en tävling på badhuset om vem som får flest blickar på sig, precis som det är i övrigt bland tjejer. | |
Miss_jk | 2009-06-29 19:22 | |
![]() | Det jag menar är de som argumenterar för det enbart för jämställdhetens skull. Bara för att som så många feminister gör med så mycket. Undrar dock fortfarande varför det inte argumenteras om att gå topless på stan. | |
Larvbrud - Ej medlem längre | 2009-06-29 19:24 | |
![]() | Fast jag tycker det är lika viktigt att ingen är diskriminerad eller illegal utan tröja som att man ska få ha skönt när man badar. | |
UlfTjur | 2009-06-29 19:24 | |
![]() | jag äör man, gammal och har hängbröst, ska jag tvingas ha bikinitopp på badhuset för att mina boobs är större än någon plattbröstad bruds? | |
y not | 2009-06-29 19:25 | |
![]() | antagligen för att det inte är något problem. Jag ser ibland, inte så ofta iofs, kvinnor med bar överdel även inne i stan och har aldrig hört talas om att det inte skulle vara tillåtet. På restauranger är det däremot vanligt att det krävs att man har något även på överdelen av kroppen. | |