Spelrum
| Giraffen | 17 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 15 |
| Inloggade | 32 |
Mobilspel
| Pågående | 19 496 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| nippertippan | 2009-09-14 13:01 | |
![]() | jag ångrar att jag är tvungen att ångra mig. | |
| nettan23 | 2009-09-14 13:16 | |
![]() | Oj ångrar så otroligt mycket i mitt liv, har verkligen inte vart någon ängel! Men som sagt det har ju gjort en till den man är, jag klarade mig genom det svåra och kom ur starkare, nu vet jag att jag klarar mer än jag någonsin trodde. | |
| Pekkis | 2009-09-14 13:34 | |
![]() | Ångrar mitt ex. Samt att jag köpte en stock snus. Borde återgå till cigaretterna :( | |
| KLuBBeR - Ej medlem längre | 2009-09-14 13:53 | |
![]() | Ångrar inte mitt ex - men mycket i mitt destruktiva beteende under flera månader efter separationen. Dåligt beteende - dåliga månader. | |
| Teddow | 2009-09-14 13:59 | |
![]() | Ångrar att jag åt upp ett omoget päron precis, nu blöder jag i hela käften. Det känns ungefär som om jag har haft oralsex med en iggelkottes rygg | |
| Epsil - Ej medlem längre | 2009-09-14 14:29 | |
![]() | Ässät - vilken härlig avslutning han fick iaf, tycker jag på allvar! | |
| nettan23 | 2009-09-14 14:45 | |
![]() | Teddow: tack för den målande beskrivningen haha *uäck* :D | |
| Miss Yoco - Ej medlem längre | 2009-09-14 15:00 | |
![]() | Haha, snacka om tandköttsinflammation, om man så lätt blöder i det. *YAK* | |
| Teddow | 2009-09-14 15:07 | |
![]() | Miss Yoco: Det var ju som sylvassa projektiler som sköt upp i tandkött. Jag tror inte ens världens finaste tandkött klarar av att inte skadas under en sådan åktur. | |
| Miss Yoco - Ej medlem längre | 2009-09-14 15:23 | |
![]() | Huh, mycket möjligt det. Men vet du vad jag mer tror? :P - att du röker inte. - Fast socker äter du säkert. ;D | |
| Teddow | 2009-09-14 15:34 | |
![]() | Vet du vad jag tror? Att du har fått socker på hjärnan. | |
| mollee - Ej medlem längre | 2009-09-14 15:54 | |
![]() | Ångrar att jag inte rinde till min bästa barndomskompis och frågade om hon ville hitta på nåt en vacker vårdag för ett antal år sedan. Gick förbi hennes hus och fick idén att jag skulle ringa henne för det var så längesedan vi sågs senast, men glömde bort det, tyvärr.... Samma kväll hade hon gått ut och festat för att hon ej hade nåt att göra, det hela resulterade i att hon ramlade/hoppade från en bro över en motorväg och avled :( Önskar av hela mitt hjärta att jag ringt henne och att jag varit med henne den kvällen istället. Det är nog vad jag ångrar mest i hela världen. | |
| Miss Yoco - Ej medlem längre | 2009-09-14 16:10 | |
![]() | --------> 2009-09-14 15:34 Nej Teddow :)) - men möjligtvis kan det vara just tvärtom - för lite socker i hjärnan. lol Sorry Mouche för OT, ska sluta nu. | |
| Miss Yoco - Ej medlem längre | 2009-09-14 16:22 | |
![]() | --------> 2009-09-14 15:54 Jag har varit med om något nästan liknande. Handlar om en killkompis, för ett antal år sedan... Världens finaste mänska, och nu är han borta, och han gick bort precis på samma sätt. Jag tänker på honom ibland, och undrar om det hade kunnat göra skillnad om jag hade följt min impuls, istället för att kväva den. - Och jag har både före och efter det fått så otroligt många bevis och påminnelser om att magkänslan oftast är rätt. Det är därför jag alltid tjatar om det, ATT man ska lyssna inåt, ATT man ska lita på sin egen känsla osv... | |
| miljonären - Ej medlem längre | 2009-09-14 16:26 | |
![]() | molle: då vet du och andra till nästa gång! | |
| mollee - Ej medlem längre | 2009-09-14 16:38 | |
![]() | Miljonären: Ja, men det är ingen tröst egentligen :/ Har såna fruktansvärda skuldkänslor fortfarande trots att det är 5 år sen. Har inte ens förmått mig att hälsa på hennes grav än, känner att det skulle knäcka mig totalt :( Känns bara så jäkla snopet att jag inte gick och hälsade på. Kommer ihåg det till punkt och pricka varenda detalj. Det var en sån fin dag, hade just varit uppe i mammas koloniklott som ligger gården ovanför kompisens f.d lägenhetshus. Jag sprang nerför backen som leder mot mamma ( hon bor på gården nedanför) och plötsligt stannade till utanför hennes lägenhetshus och fick den där känslan att " Undrar om jag ska ringa på och fråga vad hon gör", precis som om det var en återvändsgränd ett steg framför mig och jag var tvungen att stanna till. Så stört ijävla rriterande att jag inte gjorde som jag tänkte för tillfället. | |
| mollee - Ej medlem längre | 2009-09-14 16:40 | |
![]() | Fytusan vad jag saknar henne.... | |
| jaap_conrad - Ej medlem längre | 2009-09-14 16:41 | |
![]() | Om man ändå hade en tidsmaskin... (till samtliga skribenter i tråden) | |
| Dogface | 2009-09-14 17:04 | |
![]() | hade jag en tidsmaskin, skulle jag åkatillbaka till nångång när jag var 10 år och sen stanna där | |
| sigvard1 | 2009-09-14 17:07 | |
![]() | Jag ångrar att jag skaffade barn, eller NEJ det gör jag naturligtvis inte! Men jag ångrar något jag inte vet vad det är, något jag gjort fel under deras uppväxt för det går inte bra för ett av dem. Jag vet inte vad jag skulle gjort annorlunda, men något måste det vara och det ångrar jag. | |