Spelrum
| Giraffen | 16 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 23 |
| Inloggade | 39 |
Mobilspel
| Pågående | 19 516 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| apbur | 2009-09-14 18:53 | |
![]() | Min intention var att döda insekten. Den dog inte och jag fick småpanik. Trots skadorna överlevde den och blev normal igen. Viktig information för den som planerar rädda en annan skadad insekt. Ta bara och lugna ner dig nu Bino för jag är duktigt trött på dig. | |
| Syntax-Fe | 2009-09-14 18:53 | |
![]() | Är ente flugfan dö än??? | |
| BiNo8 - Ej medlem längre | 2009-09-14 20:03 | |
![]() | apbur ja jag är duktigt trött på dig med. Hur som helst har jag bara en fråga till dig, så du tror att det var samma tvestjärt som först hängde ihop med en liten slamsa som sen helade sig själv?? Du tror inte det var en annan tvestjärt? | |
| Pseudonymf | 2009-09-14 20:07 | |
![]() | Jag säger som så att alla är lika värda. Sen finns det dem som är mindre värda och de som är mer värda. Flugor är inte värda ett skit i mina ögon. Definitivt inte spindlar heller. Inte mygg, ormar, maskar, larver eller skator. Dock blir jag redigt förbannad på människor som är elaka mot hundar, hästar, katter och diverse små luddiga djur som är söta och som man kan ha som husdjur. Men är hemma är iaf flugsmällan ett faktum. Eller som igår när jag dödade en korsspindel för att den fick mig att få en nära-döden-upplevelse. Så länge jag inte blir åtalad för mord för att döda spindlar, tänker jag nog tyvärr fortsätta med det. Men jag går INTE och går det för skojs skull. Jag letar alltså inte upp en spindel bara för att tortera. | |
| Tinna | 2009-09-14 20:09 | |
![]() | Edit: "Men jag går INTE och går(Läs GÖR) det för skojs skull" ;) | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-09-14 20:11 | |
![]() | jag kan respektera att alla inte gillar djur,men de jag inte kan acceptera elr respektera är att de måste vara dum med dom för det!låt dom vara!småkryp som stora djur! är det småkryp så låt det bara gå fort... | |
| apbur | 2009-09-14 20:13 | |
![]() | Jag är tämligen säker på att det handlade om samma tvestjärt. Slamseffekten kan ha uppkommit av att tvestjärten har en väldigt smal mittendel som blev väldigt tydlig då den var dubbelvikt. För den som har intresse kan man ju kika närmare på tvestjärtens uppbyggnad. Jag har det inte. | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-09-14 20:13 | |
![]() | stora djur ska heller inte plågas,lät som om de bara gällde småkryp men om man är rädd för dom menar jag,knappast att ngn slår ihjäl en häst om den kommer å går =P | |
| Ässät | 2009-09-14 20:14 | |
![]() | Kl 6 imorse släppte jag ut den fetaste flugan jag nånsin sett tror jag annars hade min katt gjort sönder allt jag har här i lägenheten för att få sätta tänderna i den medan jag jobbade *urk* | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-09-14 20:15 | |
![]() | pappa har invasion av tvestjärtar i en tunna som han har satt blommor i,han lyfte på bladen för å visa mej en kväll.....dom är inte så trevlig nej..... har massa på staketet bakom husknuten oxå!jag var rätt snabb att gå därifrån | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-09-14 20:15 | |
![]() | ässät:så "underbart" då de knastrar å smaskar på de dom fångar,stort som litet =/ | |
| Pseudonymf | 2009-09-14 20:17 | |
![]() | Oj. Jag står för felen i texten. Gör det. Jag gör det. Inte. För skojs skull. Äsch, jag räknar med att ni besitter sådana fantastiska förmågor som gör att ni kan läsa en text som har nåt litet stavfel ;) | |
| BiNo8 - Ej medlem längre | 2009-09-14 20:19 | |
![]() | Varför anser du Pseudonymf att tex en fluga inte har lika mycket rätt till sitt liv som en tex hundvalp? | |
| BiNo8 - Ej medlem längre | 2009-09-14 20:20 | |
![]() | Myspruppen ja att gå ifrån dom är det bästa:) Mina föräldrar hade ett gäng i brevlådan jämt för många år sen:) | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2009-09-14 20:22 | |
![]() | Jag hatar löss också och kvalster. | |
| bowieinspace - Ej medlem längre | 2009-09-14 20:23 | |
![]() | Lägg av. Här sitter folk och skryter om hur empatiska är för att de rädda insekter? Nog tamigfan bland det löjligaste jag någonsin läst på betapet, och det säger inte lite. | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-09-14 20:24 | |
![]() | ja dom kan man ju knappast undvika att ligga ihjäl =P | |
| BiNo8 - Ej medlem längre | 2009-09-14 20:26 | |
![]() | bowieinspace skryter?? Nej men alla har välolika relationer till levande ting, det har inte med skryt att göra. Om du tycker det var det löjligaste du har hört har du nog inte hört så mycket i ditt liv:) Kom med ett givande inlägg:) | |
| bowieinspace - Ej medlem längre | 2009-09-14 20:29 | |
![]() | Bino... du få mig inte startad på dig, du om nån borde tänka lite innan du trycker på posta-knappen. Varför skulle jag komma med ett givande inlägg i den här tråden? Det skulle bli ett av mycket få, ditt ordbajseri hör som vanligt inte till dem. | |
| BiNo8 - Ej medlem längre | 2009-09-14 20:31 | |
![]() | Jag skrev vad jag tyckte, men du bara säger att folk med åsikter är löjligt. Och varför komma med ett inlägg alls för?? Mitt ordbajseri??? Vad menar du då?? Du får gärna PM och förklara | |