Spelrum
Giraffen | 28 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 2 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 30 |
Inloggade | 60 |
Mobilspel
Pågående | 19 746 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
vita_syrener - Ej medlem längre | 2009-10-22 10:39 | |
![]() | Jag älskar namnet Tilda. | |
MillaVanilla - Ej medlem längre | 2009-10-22 11:04 | |
![]() | Ett par bekantas dotter heter Lova...och hennes kusiner Liv och Lava... | |
bländie | 2009-10-22 11:24 | |
![]() | Min vackra dotter heter Lova. Det var inte så vanligt när hon föddes 1984, men har blivit förhållningsvis vanligt. | |
Status Quo | 2009-10-22 11:34 | |
![]() | jag tycker det kan ha sin charm om man har ett lite annorlunda mellannamn, kanske. min fyraåriga brorsson heter jonny vegas. en kompis heter ophira i mellannamn. hon har det som nick överallt på nätet så när hon skillde sig skulle hon ändra efternamnet, så hon passade på att lägga till ophira. namn jag inte tål är sånnadär whitetrash, trailerpark-namn ex; michelle, kimberly, amber *ryser* stephanie, (sen kallas dom alltid steff el. steffi. uäck)... | |
Lindalainen | 2009-10-22 11:36 | |
![]() | min bror heter emo :p alltå, eemu, men man uttalar det emo. | |
annakarineli | 2009-10-22 11:47 | |
![]() | Av någon anledning som jag inte ens kan försvara så tycker jag det är väldigt fult när man konstlar till stavningen på namn för att göra dem orginella: Macks, Charolina, Nathalie mm... Hade lite svårt för Morris också som en kompis döpte sin son till. För mig är det en katt eller hund, men nu tycker jag det är lite gullligt. Håller dock med några andra som skrivit att Samantha, Amber och liknande inte är så fint. Är int eheller så mycket för Jimmy, Johnny, Conny, Timmy etc. Men, mitt eget namn är då absolut ingen höjdare heller och jag önskar jag hade sluppit undan med endast ett av dem: Anna-Karin... | |
nettan23 | 2009-10-22 11:51 | |
![]() | Min syrra berättade om de populära namnen på dagis, det e gammeldags namn som Hilmer osv grääääsligt | |
lillakia | 2009-10-22 12:00 | |
![]() | Änn har jag inte hittat nåt här som klingar fint haha haha | |
Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-10-22 12:01 | |
![]() | Hilmer döpte jag min fågel till,då jagvarliten =P de där är oxå en grej,att man har haft husdjur elr känner dom som haft husdjur som de sätter mänskilga namn på,då kan jag inte tänka mig att döpa sina barn till ngt namn man hört på te en hund,katt elr fågel elr vad de nu är för djur Som Amanda,det är ett hundnamn för mig för min fasters hund hette det Min katt heter Alma,å de låter lite märkligt för mig att höra en människa heter det,haha | |
Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-10-22 12:02 | |
![]() | bra stavning där.....jag gjorde om lite i texten i efterhand å se så bra det blev*S* | |
Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-10-22 12:06 | |
![]() | Ngn ville ha tips på namn som börjar på L?de enda flicknamnet jag tycker är fint som börjar på L är Leija å Liam på en pojke då... Jo,jag har ett till flicknamn på L som jag älskar,men de säger jag inte *S* haha | |
Tess 08 | 2009-10-22 12:09 | |
![]() | Gabriella med namnet stavat baklänges! :) Du har prickat in mina två döttrars namn i din lista!! Min ena dotter har Justina som andranamn Den andra skulle få Götilda (eller Jutilda), men så blidde det inte :) När jag var liten hade vi en familj med SKIT-konstiga namn på barnen.. Och så fick dom en dotter som fick namnet Astrid! Fatta vad töntigt och fult!!... tyckte vi då, nu tycker jag Astrid är jättefint och hade troligtvis haft en dotter med namnet om inte mamma redan hade det :) Annars håller jag med Annakarineli om konstigt stavade namn | |
Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-10-22 12:13 | |
![]() | Läste ett dubbelnamn på en gravsten som jag tycker är jätte fint!Jone-Maria Få dubbelnamn jag tycker är fin å dessutom orginell Jag är rätt tjurig på att de ska vara lite udda/orginella namn på mina barn | |
Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-10-22 12:15 | |
![]() | Justina är fint=)vet bara en som heter det å det var oxå första gången jag hörde det,det är en killkompis syrra å dom är från serbien,där kanske det är vanligt? | |
Tess 08 | 2009-10-22 12:23 | |
![]() | Tror det är vanligare i öststatsländer... i Polen är det också vanligare än här. Dock var det min gammelmormor som hette det så det är ett släktnamn för mig :) Såg en gång ett dubbelnamn som jag tyckte var jättefint: Marie-Elise | |
Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-10-22 12:27 | |
![]() | Hmm,nja*S* Kim på pojkar tycker inte alls om,men däremot så tycker jag det är fint som tjejnamn | |
Lindalainen | 2009-10-22 12:52 | |
![]() | min bror berättade att om/när han får barn så vill han ha namn som funkar på båda könen, ex. kim och chris. chris kan jag tycka är fint på en tjej =) mina kompisar retar mig för att om jag nu någonsin skaffar barn och får en son, så vill jag ha en nils... :( | |
Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-10-22 12:56 | |
![]() | ja jag gillar oxå namn som funkar på båda*S* Morgan funkar ju på tjejer i Usa,å jag tycker det är fint! Men att döpa en flicka här till det blir fel=/ man har ju inte samma uttala med tanke på språken | |
Femme_Fatale | 2009-10-22 13:01 | |
![]() | Syrrans unge heter Scania, dock inte som första namn.... =) Gissa vad pappan gör? ;-) | |
Lindalainen | 2009-10-22 13:02 | |
![]() | omg... haha. va roligt :D | |