Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 3 |
| Inloggade | 5 |
Mobilspel
| Pågående | 19 222 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Bardagas | 2010-05-29 19:03 | |
![]() | på Wivex i Svall | |
| -NOUBA- - Ej medlem längre | 2010-05-29 21:58 | |
![]() | Vi möttes i en liten enslig insjö i södra skärgården. Det var strålande sol, fåglarna kvittrade, abboren nappade som aldrig förr. Jag var iklädd en enkel vit klänning och ballerinaskorna var snörade upp på smalbenet. Jag hade flätat håret och bättrat på naturens gåva med lite mascara. Jag satt i en enkel eka och idylle-metade. Plötsligt kommer den allra fagraste man jag sett simmande emot båten. Han häver sig upp i fören, smäller av ett brett leende och säger "hej du sköna, det var ödet som ledde mig hit, vi kommer gifta oss du och jag" Och han fick rätt. Idag är vi gifta och föräldrar till världens finaste hund (än så länge) OK ok ok...Exakt så kanske det inte gick till. Du behöver väl inte vara så jäkla noga!!? Tycker det låter fint. | |
| Pseudonymf | 2010-05-29 22:07 | |
![]() | Allt fint är fint. Allt fult är fult. Sen finns det de där fulfina blandningarna. Men man får nog träffas som man vill, tror jag... | |
| niala22 | 2010-05-29 22:45 | |
![]() | ps: det där med skitsnygg bild är ju relativt | |
| ger055 | 2010-05-29 23:22 | |
![]() | Vi träffades på en jobbfest | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2010-05-29 23:25 | |
![]() | På en finare förort till en fin stad. | |
| jaws68 - Ej medlem längre | 2010-05-29 23:34 | |
![]() | Blev ihop med mitt ex. genom ICQ. Det var året 1999. Vi blev sambos 2001 och fick en son ihop samma år. Vi separerade 2006 :-( Jag har träffat 2 st vänner genom betapet. En har jag fortfarande kontakt med via FB. ICQ var föregångaren till alla alla chattprogram a la MSN messenger. | |
| Sisilisko | 2010-05-29 23:36 | |
![]() | jag skäms lite hur jag och min sambo träffades. Jag var 14 och min "kille" hade gjort slut med mig, och jag var desperat att träffa en ny för att göra honom svartsjuk. Så tog jag en random snubbe på lunar och frågade hans msn. Tanken var ju bara att göra mitt ex svartsjuk. Men det slutade så att vi träffades IRL och jag blev sjukt kär :D sedan dess har vi varit tillsammans :) | |
| Sisilisko | 2010-05-29 23:38 | |
![]() | jag är 20 år nu, bör nämnas. Och efter att vi träffades sket jag fullständigt i mitt ex och har ingen aning om han blev svartsjuk eller ej, det kvittade :) | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2010-05-29 23:38 | |
![]() | Scenariot är nog ganska vanligt,Sisilisko. | |
| Sisilisko | 2010-05-29 23:39 | |
![]() | okej bra ;) då behöver jag inte känna mig så lömsk :D | |
| teklakluck | 2010-05-30 00:29 | |
![]() | Vi träffades i klassrummet. Han var läraren och jag mamman till hans elev. Blinkblink. | |
| Sisilisko | 2010-05-30 00:51 | |
![]() | kul för ditt barn att få läraren som plastpappa? ;) | |
| teklakluck | 2010-05-30 00:53 | |
![]() | Gudskelov var han inte läraren längre då det blev officiellt. | |
| mjf | 2010-05-30 00:56 | |
![]() | Vi träffades på Tidaholmsanstalten, för 20 år sedan. | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2010-05-30 01:00 | |
![]() | Så en var åklagare och en städare? | |
| Behringer | 2010-06-06 11:02 | |
![]() | Vi träffades på Beta och efter en tid irl på vandring genom den stora staden en regnig eftermiddag | |
| Maja G | 2010-06-06 11:56 | |
![]() | På gården där vi bodde. Jag 16 o han 19...Vi är gifta sedan länge o hänger ihop fortfarande i vått och torrt! | |
| PalomaFaith | 2010-06-06 20:06 | |
![]() | På krogen... Han var där med sina officerskollegor, klädda i sina uniformer, så de stack ju minst sagt ut i mängden. Jag och min kompis slog vad om att få någon av dem att göra honör (eftersom vi hört att militärer inte får göra honör i privata sammanhang). Min vän försökte och försökte, men alla dissade hennes försök. När det var min tur att göra ett försök vände jag mig om på dansgolvet och såg honom, the hottest and tallest guy in the bunch, våra blickar möttes och han besvarade min honör (!). Jag blev typ asstolt och superglad över att lyckas på första försöket, så jag sprang fram och hoppade på honom och förklarade mitt och min väns vad, men han blev typ rädd för mig då, trodde väl att jag var värsta freaket :P Vi snackade inte nåt mer sen, men blickar utbyttes hela kvällen på dansgolvet. När stället sen stängde framåt morgontimmarna så haffade han mig utanför och visade sig vara den snällaste och goaste människa jag nånsin mött, så på den vägen är det! Bör dock tilläggas att jag INTE följde med honom hem den kvällen. ;) Haha Sjuk story, men ganska rolig :) | |
| Gautama | 2010-06-06 20:16 | |
![]() | Här på beta såklart:-) Var annars? | |