Spelrum
| Giraffen | 14 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 7 |
| Inloggade | 21 |
Mobilspel
| Pågående | 18 656 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| clullanc | 2010-04-23 15:11 | |
![]() | Har själv inte läst böckerna. Men tror inte ens att man reflekterar över dessa saker ni diskuterar när man är såpass ung. Vi har ju alla växt upp med sagor, barbie osv. Har det gjort oss alla till försvarslösa, utseendefixerade våp? Och Lubsan, klanka inte ner på Stephen King nu. :) Visserligen kan jag hålla med om att många av hans scenarion kan vara lite larviga. Men han hör till en av de bättre nutida författarna. Han har ju en otrolig förmåga att bygga upp stämningar och miljöer. Sen är han ju också en stor inspiration för min favoritförfattare, som alla unga som gamla, borde läsa - Haruki Murakami. | |
| Nettis89 | 2010-04-23 17:16 | |
![]() | verkligen älskar filmerna och hoppas att den tredje filmen är bra också. Men... har tyvärr inte läst böckerna. hur mkt kostar böckerna per styck? någon som vet? | |
| lubsan | 2010-04-24 21:21 | |
![]() | suck, vad har gjort dig så bitter vid så ung ålder? | |
| SiriusMusta - Ej medlem längre | 2010-04-24 21:24 | |
![]() | Jag har lyssnat på snart 3 böcker.. dom är jätte bra, rekomenderas verkligen! nettis: Dom kostar väl mellan 150-200 kr skulle jag tro. Men jag lyssnar hellre, mycket roligare. :) | |
| lubsan | 2010-04-26 23:21 | |
![]() | böckerna har sänkts i pris lite, jag köpte boxen med alla böcker på engelska för 600 kronor, sen när jag köpte de på svenska styckvis kostade de 139 tror jag. fast det var när de var precis nya. På pocket kan du nog få dem för 89 spänn styck, helt klart värt pengarna. | |
| pläp | 2010-05-14 11:02 | |
![]() | Såg filmerna efter varandra ihop med min tonårsdotter - så det blev en helkväll med godis och mys. Måste säga att jag från början var rätt skeptisk - man har ju sett massa vampyrfilmer förr - men de var rätt bra. Helt klart sevärda. (Dock inte fler än en gång för min egen del..;-) Jag kan mycket väl förstå att min dotter gillar både böckerna och filmerna. Söta grabbar i filmen ;-) | |
| Jacko58 - Ej medlem längre | 2010-10-31 12:16 | |
![]() | Har läst alla böcker (snart klar med 4:an) och sett 1:an, 2:an och 3:an ett antal gånger. Bara den senaste veckan har jag sett 2:an 5 gånger. Och veckan är ju inte slut än... Så, det säger väl allt om vad jag tycker om serien! Om jag skulle ge betyg till filmen så skulle den få en 5:a (av 5)! Helt otroliga skådespelarinsatser och handlingen verkar kanske från en början ganska enkel och tråkig men jag tycker att den är helt fantastisk. Vill även påpeka att det här forumet handlar väl om vilka som GILLAR Twilight, inte vilka som INTE gillar Twilight. Jag menar, man måste få komma med kritik men man måste inte skrika ut en massa skit... Rekommenderas skarpt till alla! | |
| Nuk | 2010-12-31 15:24 | |
![]() | kärlek är VERKLIGEN DÖTRIST filmen är helt knäpp och äcklig jag hatar pussar fy vad äckligt | |
| apajävel | 2010-12-31 15:54 | |
![]() | Twilight har inte en chans mot de bättre vampyrserierna och filmerna som kommit samtidigt. Jag säger bara True blood, Låt den rätte komma in osv. | |
| Aurora Aurum | 2010-12-31 17:37 | |
![]() | Kul att läsa alla inlägg och om cementering av fördomar, framförallt dem som inte gillar Twiligth men True Blood För True Blood cementerar ju inga fördomar eller kvinnans plats bakom bardisken Oh nej!!! *ASG* Jag har läst alla böcker som har getts ut på svenska både Twilight och True Blood och Twlight är för tonåringar med den första förälskelsen och vad den betyder med het längtan, dessutom förstår jag inte varför man hakar upp sig på biten att Bella lagar mat,när hon kör motorcykel, hoppar från klippor, möter skumma advokater och liknande, plus föder barn, det kan ju nu inte män göra I True Blood knullar de bara hela tiden, springer omkring och har hemliga möten och knullar hela tiden och för att förtydliga det hela, True Blood ges ut av Harlequin-förlaget *sug på den* | |
| proktolog | 2011-01-01 05:25 | |
![]() | väx upp! | |
| henrik_l | 2011-01-01 06:52 | |
![]() | har inte sett och kommer aldrig i livet se. vampyrfilmer är bland det sämsta som finns | |