Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 2 |
| Inloggade | 4 |
Mobilspel
| Pågående | 18 865 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| malman | 2011-05-24 22:03 | |
![]() | då får jag helt enkelt bestämma mig för att jag älskar min kille. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-05-24 22:04 | |
![]() | Ja, det tycker jag du skall göra. :) | |
| grönöga - Ej medlem längre | 2011-05-24 22:04 | |
![]() | Seriöst Malman, vet du inte om du gör det eller ej? | |
| Fazilja | 2011-05-24 22:05 | |
![]() | Älskar man någon så är man rädd om denna personen. Man respekterar henne/honom och ser denna som sin bästa vän i vått och torrt. Dessutom så tycker man personen är attraktiv, trots skavanker. Detsamma tillbaka. Man känner att personen verkligen bryr sig om en och offrar sig för en när man behöver det. Han eller hon respekterar dina åsikter och värderingar och uppmuntrar dig i allt du gör. Det är kärlek och att älska någon, ur mitt synsätt iallafall. | |
| malman | 2011-05-24 22:08 | |
![]() | jag tycker jätte mycket om min kille men alla har små kriser, våran består i att min kaktus är mera romantisk än min kille är. men han är underbar. men det handlar inte bara om mig utan om alla er på beta hur vet ni att ni älskar nära | |
| tinaol | 2011-05-24 22:11 | |
![]() | malman..förstår din fråga till fullo! Gift sedan 15år och frågar mig ibland:vad är att älska, ...men jag håller med Fazilja.....någon som man vill dela det mesta med....någon som man kan se som Far till ens barn(Mor)....älska, respekten för varandra kanske...grubblar jag me ;) | |
| Bitte - Administratör | 2011-05-24 22:29 | |
![]() | Man kan älska olika människor på olika vis jag älskar min man , han är våra barns far och vi delar vårt liv sedan många år,,Mina barn älskar jag som en mor älskar sina barn det vill säga över allt annat jorden Det finns även andra personer som jag älskar men på ett annat vis och då en varm och innerlig kärlek och vänskap som jag vet att alltid kommer att finnas där. Bitte | |
| Kung BuggeDE | 2011-05-24 22:30 | |
![]() | När man är med om något roligt och genast tänker att vad synd att inte den man älskar är med och delar det. | |
| Pandina | 2011-05-24 22:39 | |
![]() | Vet inte om någon redan skrivit detta. Försökte läsa igenom 8 sidor av gullegull och hallonsylt, men tröttnade något så fruktansvärt så jag fuskade mig fram. Är det någon som känner sig överkörd för att du redan skrivit det en gång förut - säg ifrån omedelbums antingen här eller via PM. Du vet att du älskar någon, när din pojkvän kan uträtta sina behov nr 2 med öppen dörr - och du kanske inte är helt ok med det, men du skulle inte göra slut med honom för det. | |
| Pandina | 2011-05-24 22:40 | |
![]() | Ja nu var jag ju ofeministisk. Menade givetvis "andra hälft". :X | |
| malman | 2011-05-24 22:48 | |
![]() | min kille lämnar bromsspår i toan utan att jag har gjort slut med han då då enligt Pandinas slutsats så älskar jag han, LoL | |
| Pandina | 2011-05-24 22:57 | |
![]() | I det fall att du är totalt emot bromsspår i övrigt - ja, malman, det är tvättäkta kärlek. | |
| Grundsnygg - Ej medlem längre | 2011-05-24 23:01 | |
![]() | Om man alltid blir lite för kåt så kan man leva med kosntiga investeringar | |
| Grundsnygg - Ej medlem längre | 2011-05-24 23:02 | |
![]() | Sen finns det folk som gillar bajs i toastolen. | |
| _athena - Ej medlem längre | 2011-05-24 23:07 | |
![]() | Strange | |
| malman | 2011-05-24 23:15 | |
![]() | känner att vi spårat ur lite nu. men set är sådant som händer när man diskuterar bajs. jag anser att bajs är äckligt och jag vill inte prata om skiten ;) jag har alltid fått lära mig att orden JAG ÄLSKAR DIG inte är någe som man bara använder hur som helst utan att de ska ha en betydelse, så det ska mycket till innan jag använder mig av de orden | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2011-05-24 23:15 | |
![]() | jag älskar så många människor,det får rum mycket kärlek i oss människor,fantastiska personer.men finns det plats att älska fler en ett barn undrar många det finns plats att älska hur många som helst,man kanske inte alltid älskar vad dom gör,men jag älskar dom endå | |
| koksiken | 2011-05-27 09:31 | |
![]() | kram, ttiittii! Du är härlig! =) Jag älskar mina allra närmaste och jag har djup respekt för ett flertal människor av en massa olika anledningar... men... jag har inte lika lätt att känna kärlek för en massa människor och jag avundas dig som kan det, på riktigt! Är kärlek och respekt samma sak? Jag respekterar givetvis den jag älskar men älskar jag alla som jag respekterar...? | |
| Pocaloca | 2011-05-27 09:35 | |
![]() | man vet att man älskar någon, när man inte undrar över det =) | |
| koksiken | 2011-05-27 09:53 | |
![]() | Pocaloca: men kan man då inte förundras ibland över att man känner ett slags kärlek för någon som man egentligen inte borde älska? | |