Spelrum
| Giraffen | 12 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 3 |
| Inloggade | 15 |
Mobilspel
| Pågående | 19 231 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Satyra | 2010-05-28 00:07 | |
![]() | anneli - Aha, så då menade du så ändå, som jag skämtade om, att om låten får en på gott humör så är det en upptempolåt?! hehe Hur som helst, lyssnade på den igen nyss och utöver det fem sekunders långa introt så är det inte en upptempolåt. Mer än för dig när du är låg då. Men det är väl gott nog kanske. ;-) skogsturken - Nej tack, Bert Karlsson representerar den typ av gamla schlager som ESC precis verkar ha nästlat sig ur, tack och lov. | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2010-05-28 00:11 | |
![]() | Nej,jag gillar Fakir ..och jag drev inte med någon. | |
| skogsturken | 2010-05-28 00:11 | |
![]() | Men Satyra, Bert ligger bakom Danmarks bidrag som gick till final. Så helt ur bilden kan han väl inte vara. Underskatta inte den mannen! | |
| Satyra | 2010-05-28 00:13 | |
![]() | Ja och den gillade jag inte heller, just för att den lät för "smörig" för mig. Förklarar ju saken då. ;-) Så i MIN smak passar det inte att ta in Bert i projektet. | |
| skogsturken | 2010-05-28 00:15 | |
![]() | Varför vill du inte vinna Satyra? | |
| Sporten4 | 2010-05-28 00:16 | |
![]() | Vi borde skicka något sjukt bidrag men vi skall ju vara så präktiga. Årets låt var ju ett sömnpiller som man blir deppad när man hör, vem vill rösta på slikt? | |
| Satyra | 2010-05-28 00:17 | |
![]() | Menade inte att du drev med någon anneli - om du syftade inlägget till mig? Det är mer jag som driver kring begreppet "upptempo". Eftersom din tolkning av vad ordet betyder mer kommer ur din känsla för låten än om den faktiskt ÄR en upptempolåt i ordets rätta bemärkelse. ;-) Skitsamma - Var bara lite retstickig en sekund, men det har gått över nu. :-) | |
| Satyra | 2010-05-28 00:18 | |
![]() | skogsturken - Jag tänker mer i egoistiska banor - vill gärna vinna men inte med vad skit som helst utan med något jag gillar också! ;-) | |
| bitley - Ej medlem längre | 2010-05-28 00:18 | |
![]() | Jag tycker Anna hade en grym låt och gjorde ett kalasfint framträdande. Tror mer det handlar om nationalism och dumhet, smaklöshet och kompisröstande. Vi hade ett bra bidrag. Gillar Salem Al Fakir mer men Anna var absolut inte dålig. | |
| Satyra | 2010-05-28 00:19 | |
![]() | Jo, jag tycker också Anna och hennes låt förtjänade en finalplats! | |
| skogsturken | 2010-05-28 00:22 | |
![]() | Alternativ schlagerfestival då Satyra! | |
| Satyra | 2010-05-28 00:29 | |
![]() | skogsturken - Man kanske borde släppa tyglarna lite mer fria kring valen av låtskrivare och inte bara använda samma gamla dammiga ena år efter år - till att börja med. :-) | |
| skogsturken | 2010-05-28 00:32 | |
![]() | En tjej som inte går till final i Sveriges Idol lär aldrig vinna Eurovison. Skicka gärna med tvång Amanda Jensen nästa gång och vi vinner. | |
| skogsturken | 2010-05-28 00:35 | |
![]() | Satyra! Vem som helst får skicka bidrag! Men byt gärna ut juryn som tar ut låtar. Det är där skon klämmer! | |
| Satyra | 2010-05-28 00:36 | |
![]() | Tror i och för sig att låten betyder mer än artisten - så länge artisten är förmögen att framföra den på bra sätt. Ingen (eller få) utanför Sverige vet väl ändå vem Amanda Jensen är. Men hon är bra, det håller jag med dig om. :-) | |
| Satyra | 2010-05-28 00:37 | |
![]() | skogsturken - ja, vem/vad det än må vara som håller så hårt i de slutgiltiga låtskrivarvalstyglarna så bör de släppas mer fria! :-) | |
| Grundsnygg - Ej medlem längre | 2010-05-28 00:45 | |
![]() | Jag satt med bokföringen häromkvällen och fatta det hela som att jag inte fick rösta på Finland, och ikväll fick jag inte rösta på Sverige. Jag säger som Emil -När jag inte har pengar kan jag inte dricka sockerdricka, och när jag har pengar så kan får jag inte dricka sockerdricka, (sen säger han något dialektalt som jag inte fattar men jag tror han vill säga) -När fan ska jag dricka sockerdricka. Med detta megalånga inlägg så undrar jag bara när kunde man rösta på denna svenska sångerska. | |
| Satyra | 2010-05-28 00:46 | |
![]() | hehe | |
| skogsturken | 2010-05-28 00:52 | |
![]() | Får väl skicka in eget bidrag nästa år.. | |
| skogsturken | 2010-05-28 00:53 | |
![]() | treackords slagerdänga | |