Spelrum
| Giraffen | 32 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 17 |
| Inloggade | 49 |
Mobilspel
| Pågående | 19 293 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Sote | 2010-05-27 12:51 | |
![]() | Varför har man necessär till vardags? Det har jag bara om jag reser bort och då har jag bara hygiengrejer som deo, duch och schampo, tandkräm o borste. Använder aldrig smink och inga krämer eller skit. Inget till håret heller-tvätta och låt det vara. Hårtork och sånt är onödigt det torkar ju ändå på en stund. | |
| blue_moon | 2010-05-27 12:54 | |
![]() | Har jag missuppfattat tråden? Min toalettväska är alltid packad för resor. Någon necessär bär jag inte med mig i handväskan. Där har jag bara Lypsyl, Ipren, plåster och någon våtservett. | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2010-05-27 12:57 | |
![]() | Använder ingen necessär. Har några undanstoppade som jag förvarar skit i så jag drar det som finns i dem samt i mitt badrumsskåp. Produktprover/gratisprove r på rengöring, kräm med mera i ministorlek. En vit ögonskugga Läppfärg Rouge Concealer som är helt fel nyans för mig Mascara, eyeliner Tops Alvedon med gammalt datum Kortisonkräm med utgånget datum Antispetisk tvål för djur och människa Hund/hästschampo Bomullstussar Gammalt smink Nagelknips Pincett Rakhyvel Deo Gamla fina men skrymmande porslinskärl Sunkig hårborste Rostad aubergine i pulverform (för tandköttet) Tandborste och tandkräm | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2010-05-27 12:58 | |
![]() | Just det: Tonad läggningsvätska och svamp att applicera denna med! | |
| Venatici | 2010-05-27 13:00 | |
![]() | Rostad aubergine i pulverform (för tandköttet)? Tell me more! | |
| Satyra | 2010-05-27 13:04 | |
![]() | Den där menskoppen tycker jag verkar suverän, Venatici. Nu är jag ju själv så pass gammal att jag förmodligen (förhoppningsvis!!) inte har mens så särdeles länge till men ändå. Om inte annat måste jag tipsa dottern om den. :-) | |
| le-lou | 2010-05-27 13:09 | |
![]() | läppglans, ögonfransböjare, mascara, rogue, tandborse & tandkräm, tandtråd, försvarets salvstift, örhängen, deo, handkräm, dagkräm, hårnålar och gummisnoddar. svårt att tro att tjejers necessärer skiljer sig nämnvärt åt iofs. | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2010-05-27 13:14 | |
![]() | Venatici: Det kallas denti. Tror receptet kommer från Ohsawa eller nån annan galen hälsoprofil. Har faktiskt aldrig vågat prova det. Min mor som lurade på mig det. Hon säger att det funkar. | |
| pawis | 2010-05-27 13:23 | |
![]() | Shampoo Balsam Bodylotion Handkräm Medicin Deo Hårborste Hårsnoddar Tandkräm Tandtråd Tandborste Alvedon :) | |
| Venatici | 2010-05-27 14:32 | |
![]() | Satyra: Va! så "gammal" trodde jag inte att du var :) Larvbrud: Ställer mig skeptisk till det. Kan man inte bara äta dem? Låter godare... | |
| Tinna | 2010-05-27 15:31 | |
![]() | Men.. Finns det inte redan en tråd om menskoppar? :O EDIT: Jo.. betapet.se/forum/thr...am p;page=0 | |
| Venatici | 2010-05-27 15:44 | |
![]() | Tinna: Jo. Men det var ju knappas meningen att det gled in på det eller hur. Lika lite som auberginepulver på tandkött. | |
| Grundsnygg - Ej medlem längre | 2010-05-27 23:03 | |
![]() | Tråden blev otäck (menskopp), min känsla för necessär dog. Vill dock ge ett hedersomnämnande till "ramsay" denna kursetta som förmodligen slår oss alla på fingrarna ifråga om stil. | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-05-27 23:10 | |
![]() | :) | |
| Grundsnygg - Ej medlem längre | 2010-05-27 23:12 | |
![]() | Om jag ska vara ärlig så är hon nog lite självgod också, men det tar hon säkert som en komplimang. | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-05-27 23:13 | |
![]() | självmedveten är ordet jag använder, men ja tack:) | |
| Grundsnygg - Ej medlem längre | 2010-05-28 00:26 | |
![]() | Lite trist att jag är den enda som har någon som helst medicin i min necessär. Är alla Betapetare kärnfriska? | |
| niala22 | 2010-05-28 08:27 | |
![]() | JA, JAG HAR INTE ENS EN NECESSÄR. | |
| niala22 | 2010-05-28 08:30 | |
![]() | skulle jag säga de viktigaste produkterna så är det: pincett mineralfoundation (l'oreal) dito rouge eyeliner mascara från isadora (den med MOTOR! suverään!) parfym; dolce gabbana: the one | |
| Laserswärd | 2010-05-28 09:27 | |
![]() | Deodorant och tandborste. Allt annat brukar dyka upp till mitt förfogande på vägen. | |