Spelrum
| Giraffen | 38 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 1 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 27 |
| Inloggade | 66 |
Mobilspel
| Pågående | 19 329 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| -NOUBA- - Ej medlem längre | 2010-06-22 01:55 | |
![]() | Ni bara mal på. Jag har redan upplyst om detta. Tråden har inget syfte längre. Herregud. | |
| bj-olle | 2010-06-22 02:12 | |
![]() | tjejer som säger "mal på"... | |
| Viktor_M - Ej medlem längre | 2010-06-22 02:19 | |
![]() | supersaft: Jag tror du tänker i fel banor. I ditt första inlägg skrev du en hel del om ditt utseende. En faktor som du enbart kan påverka genom att välja olika kläder och kosmetik. Om du känner att du gör fel så satsa istället på ditt beteende. Något som du inte sa så mycket om. Jag tror att några väldigt vanliga problem hos både killar och tjejer är att: - De inte visar lika mycket intresse som de känner. (Följderna av detta kan bli att inget mer händer eller att ni bara blir bra vänner istället för ett par) - Pratar för mycket, lyssnar för lite (aldrig populärt) - Spelar för svårfångade eller kan inte bestämma sig förrän den andre tröttnat. - Vågar inte visa vad de känner för att inte verka sårbara. - De dåliga på att uppmärksamma detaljer. (Som t.ex. den andres kroppsspråk eller signaler. Ytterst viktiga detaljer.) Om du känner igen dig i något av detta så kanske du får ett hum om vad som måste göras. Och en sak till. Säg aldrig till en kille att de har mycket färre krav än tjejer på sig, för det är inte sant. :) | |