Spelrum
Giraffen34
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
26
Inloggade60
Mobilspel
Pågående19 244

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Slagruta - Ej medlem längre2010-07-30 01:24
Antal inlägg: 253

Jennijal,...Han mår bättre utan dig. Sååå Du får väl hitta en ny stig att vandra på, men lämna ditt ex på alla plan, ...Han mår bra nu, och Du vill väl att han ska må bra, eller?

_sweetlime_ - Ej medlem längre2010-07-30 02:26
Antal inlägg: 174

Vad gjorde han för dig? Har inte läst alla inlägg, men det verkar som om det bara är du som ska ställa upp när det är tufft, inte han. Han dissar dina förslag, och bidrar inte. När du tar ett steg åt sidan, tar han ett steg ut. Skaffa en schysst kille! Jag tycker att han verkar vara lite fräck och taskig, typiskt någon som vill göra slut att använda ordet nej oftare än ja. Se det!

Mitt bästa tips, res till en stad med energi, varför inte London? Se allt folk, gå ut, tappa din vanliga identitet och sök upp allt du gillar, om det så är musik, böcker, kultur, sport eller vad som helst.

Anon20080107 - Ej medlem längre2010-07-30 09:31
Antal inlägg: 140

Slagruta, ja, det är precis därför jag försöker komma över honom. Vilket jag har försökt med under en tid nu. Vilket inte går sådär skitbra. Men jag tänker inte försöka bli tillsammans med honom igen, utan vill komma över honom, men det verkar gå trögt.

Ögonsten - Ej medlem längre2010-07-30 09:46
Antal inlägg: 281

Jag vet hur du känner dig exakt faktiskt.
Var tillsammans med en kille i 9 år och när det tog slut mellan oss kunde jag ALDRIG gå vidare, mådde illa,saknade honom men han sade det är tyvärr 100 % slut mellan oss, kan inte bli vi två igen.
Jag förstod till slut att han ville verkligen inte ha mig tillbaka.
Kom aldrig över honom i 2 år men sen efter 2 år kom jag över honom och träffade en annan och nu är jag lycklig med min gubbe :)

Ögonsten - Ej medlem längre2010-07-30 09:47
Antal inlägg: 281

Ibland kan det ta flera veckor till månader, beror på men du kommer gå över för honom men när vet vi inte, försök tänk annat och sörj för dig själv o lyssna inte på vad andra säger utan tänka på dig själv vad är bäst o.s.v.

Pandina2010-07-30 10:02
Antal inlägg: 727

Sweettimes tips var också jäkligt bra. Inget är så överväldigande som en hel stad, fylld med folk, som öser ut energi. Paris är speciellt en sådan stad!
Det är då du glömmer bort dina små bekymmer, och inser att du minsann också kan leva.

Leopardhonan2010-07-30 10:05
Antal inlägg: 556

Vad har ni för gemensamt djur och hur länge har ni haft det, skaffade ni det tillsammans?För mig är mina katter som mina barn, men dom har jag själv och inte tillsammans med någon, däremot kan jag sakna min kille för han var en sann djurälskare och många killar gillar tyvärr inte katter, inte av min erfarenhet iaf.

Även om det är jättesvårt tror jag ändå ni måste bryta den delade vårdnaden, bestäm vilken som ska ha djuret och bryt med honom för alltid, annars kommer du nog aldrig kunna gå vidare alls..

Till alla andra här i tråden som bara säger att det är att bita i det sura äpplet och gå vidare m.m så är det ju så att vi alla är olika som personer, vissa ältar mer vissa mindre, om man inte kommer över det själv så tror jag man ska ta hjälp av en terapeut eller psykolog som kan hjälpa att rensa ut och bena ut dina tankar och känslor, kanske KBT kan vara något för dig?

Visar sida: 1 2 3 4 5 6
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?