Spelrum
Giraffen31
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
10
Inloggade41
Mobilspel
Pågående19 268

Forumkategorier

Användare Inlägg  
F I S T O - Ej medlem längre2010-08-21 13:43
Antal inlägg: 675

Sote - Ojdå, jag trodde att det framgick mellan raderna - här gällde det att skryta, och inte nödvändigtvis på ett trovärdigt sätt, enligt internationell standard får man alltid lägga på minst tjugo procent - ungefär samma tänk som med akademisk kvart.

Kåre_Kålrot2010-08-21 14:01
Antal inlägg: 20

Längsta rullningen jag lagt är MOLLBERGARE men det finns inte kvar i statistiken näst längsta är SåGKLINGA. Absolut snyggaste rullningen jag fått emot mig är ABCHAZIER. Själv har jag suttit med CYPRIOT utan att få ut det.

slånbär2010-08-21 14:31
Antal inlägg: 5539

F I S T O- Jag tycker inte alls det handlar om skryt utan TS ville ju faktiskt ha lite råd om hur man kan bli bättre på att rulla. Sedan är det klart att flera av oss som gillar att rulla skriver det men jag tror inte att någon annan än du överdrev så otroligt som du gjorde. Själv rullar jag precis så som jag skriver varken mer eller mindre men jag gör det i böjningslistan och spelar oftast snabb då det är just att rulla som jag tycker är kul och i snabb slipper man stressa. Jag tycker dom som rullar många på stress eller panik är riktigt duktiga. Jag klarar det också men tycker inte det är lika roligt när man måste stressa. Sedan undrar jag faktiskt om det är någon som har rullar sju eller fler i ett vanligt spel (ej kompisspel alltså) eftersom jag försöker men inte lyckas. Vore lite kul att veta tycker jag.

smokey862010-08-21 14:40
Antal inlägg: 56

Läs en bok!

Visar sida: 1 2 3 4 5 6
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?