Spelrum
| Giraffen | 34 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 20 |
| Inloggade | 54 |
Mobilspel
| Pågående | 19 245 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Minta | 2010-08-06 11:00 | |
![]() | Ja, det gäller även män även om de inte tror det. Men män är oftast fertila tills de är riktigt gamla eller hela livet. Det kanske ökar attraktionsförmågan. | |
| Geckoo | 2010-08-06 11:18 | |
![]() | Det är nog säkrast att du håller dig till män. De förblir ju unga, snygga och surnar aldrig....eller.......??? ? | |
| Guldplate | 2010-08-06 16:18 | |
![]() | Geckoo: Unga kanske vi inte förblir... fast snygga och attraktiva är och förblir vi tills vi dör, och det gör vi med ett leende! Jag skulle tippa på att vi inte ens kan blir fula som lik. =) | |
| -Nephelia- | 2010-08-06 17:16 | |
![]() | Kvinnor satsar mer på skönhet än på begåvning, eftersom män ser bättre än de tänker. | |
| reallynx | 2010-08-06 17:31 | |
![]() | Någon sökte visdomsord om män. Män är som öl, dom jäser med åren =) Behövde bara kolla på mej själv =) | |
| Giftkremla - Ej medlem längre | 2010-08-06 18:14 | |
![]() | Jag hoppas att jag är som ett vin!! Jag vill åldras med värdighet framför allt, men det är ju inget som man väljer om man nu skulle få en sjukdom som man inte kan styra över. Ålderskillnaden har verkligen ingen betydelse, tänk vad mycket vi ha att ge varandra gammal som ung. En attraktion räcker :-) Bitterhet kan ärra...Man måste försöka att vara positiv och villig på att lära in nytt, det sporrar och gör att en människa växer och håller sig "ung i sinnet" | |
| DennisPlz | 2010-08-06 18:33 | |
![]() | Endast kvinnor är kvinnor. Analogier är meningslösa i det fallet. | |