Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 19 255 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| pehaxa | 2010-08-17 10:39 | |
![]() | Dofta vidare på andras cigg du, det funkade bra för mig. Passa på att ta några cigg i dina drömmar också, det är mycket tillfredställande. Sista gången jag blev erbjuden en cigarett när jag drömde tackade jag faktiskt nej. Visst, dåliga lukter får vi ju stå ut med lite var stans, men varför öka på medvetet, typ? Kämpa på... | |
| bulll | 2010-08-17 19:28 | |
![]() | Jag slutade röka helt för snart tre år sedan, efter ett halv liv som rökare, sluta-rökare, feströkare, feströkare som tänjer på begreppet fest till att innefatta även tråkiga torsdagar och stressiga måndagar, etc etc. Jag vet faktiskt inte vad som fick mig att sluta, det var inget planerat och jag hade länge ett cigarettpaket i ett köksskåp utifall att suget skulle bli alldeles för jävligt - vilket det aldrig blev. Det kändes nog bara som att det fick vara färdigrökt, jag är alldeles för hypokondriskt lagd för att dessutom utsätta mig för cancerogener alldeles frivilligt dag ut och dag in. Kan fortfarande bli lite sugen ibland, typ semester, fest eller dylikt, men aldrig tillräckligt för att börja igen. | |
| E_Cantona | 2010-08-17 19:35 | |
![]() | Jag lär inte börja igen, mina ungar firar den nionde maj som värsta högtiden för det var dagen som jag slutade på...de har mer koll på det än jag själv:)) Fast det sjuka är att jag efter min Gastric Bypass haft en vansinnigt nikotinsug av nån anledning som jag inte alls begriper... | |
| lemjau | 2010-08-17 20:04 | |
![]() | Läs Allen Carr´s bok Äntligen icke-rökare och se till att undvika nikotinpreparat, så att abstinensen får en chans att gå över. :) Jättebra bok. Jag brukar beställa några ibland och ge bort till folk. | |
| Nilli - Ej medlem längre | 2010-08-17 20:22 | |
![]() | Lemjau, om du läser tidigare inlägg så ser du vad Jag sagt om boken. Men många andra verkar intresserade och har läst den! E_Cantona, vad fint av fina barn att fira så! | |