Spelrum
| Giraffen | 22 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 9 |
| Inloggade | 31 |
Mobilspel
| Pågående | 18 656 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Penny Wise | 2010-09-08 22:44 | |
![]() | Hur gammal är du Nerösktji? Född -88 står det. 1888 då eller? Popmusik = populärmusik, en term som först började användas nån gång på 20-talet. Var ligger din musiksmak tro? =) | |
| Penny Wise | 2010-09-08 22:46 | |
![]() | NU ska jag kolla på dagens avsnitt av Idol, inte hänga här och dividera självklarheter! Härligt! | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2010-09-08 22:47 | |
![]() | All musik måste vara egenskriven och ha ett djupt budskap. Okej, då vet vi. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2010-09-08 22:47 | |
![]() | Go PW ;) | |
| Nietsmmar - Ej medlem längre | 2010-09-08 22:48 | |
![]() | Ja vafasen, annars betyder den ju inget. | |
| Nerösktji - Ej medlem längre | 2010-09-08 22:48 | |
![]() | Herregud... populärmusik hade själ i sin början och dog med Michael Jacksons hudfärg. Jag anser att han slutade göra bra musik vid sin bevitning, sitter inte ihop med varandra dock. Jag kan lyssna på populärmusik från 20-talet och säga: Fan detta svänger ju. Sen lyssnar på dagens kiss, och känner dess sura eftersmak i mitt centra som uppfattar vibrationerna som vi kallar ljud. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2010-09-08 22:49 | |
![]() | Din oxfilé är någon annans burkravioli. Tänk på det | |
| Nietsmmar - Ej medlem längre | 2010-09-08 22:51 | |
![]() | Men ja lilla delicious?? JAG VET att alla inte tycker likadant! Har du inte fått in det än? JAG TYCKER SOM JAG TYCKER. Alla håller inte med. OKEJ?! | |
| Nerösktji - Ej medlem längre | 2010-09-08 22:52 | |
![]() | Haha jaha ja, tänk på det själv. Fast här hycklar vi ju för att få fram en poäng. Inte som ett exempel från början, utan mer som en.. ja.. vågar jag påstå att.. det verkar som en ursäkt.. till att man inte.. nä jag vet inte. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2010-09-08 22:53 | |
![]() | Personligen klarar jag inte av människor som tar musik på för stort allvar än vad som är nödvändigt. Lyssna inte på skit (enligt dig) helt enkelt, vad är problemet? | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2010-09-08 22:54 | |
![]() | Vad är det du inte vågar skriva | |
| Nietsmmar - Ej medlem längre | 2010-09-08 22:54 | |
![]() | Hah.. Så gott som alla i te.x Idol tar musik på ganska stort allvar. Klarar du inte dom heller då? | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2010-09-08 22:55 | |
![]() | Eh jo jag har förstått det Nietsmmar. Frågan är vad du förväntar dig när du skriver att Idol är avföring i en tråd som handlar om Idol. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2010-09-08 22:56 | |
![]() | Hur ska du ha det? Om musiken i Idol är på stort allvar vad jiddrar du om då eftersom du säger att musik ska ha ett budskap. Man kan ju inte diskutera musiksmak förf. | |
| morsans syrr | 2010-09-08 22:57 | |
![]() | En grabb från mina grabbars skola, han som alltid spelade o sjöng i kyrkan på skolavslutningarna är med i år. KUL!!! Önskar honom lycka till! Han hade en röst som säljer låtar!!!! Hehehe! | |
| Nietsmmar - Ej medlem längre | 2010-09-08 22:57 | |
![]() | Jag vill tycka. För mig själv. | |
| Nietsmmar - Ej medlem längre | 2010-09-08 22:59 | |
![]() | Musiken ska ha ett budskap. Bara för att deltagarna i Idol tar musiken på allvar betyder det inte att dom sjunger låtar med budskap. Dom skriver inte ens egna låtar. OJ vad kreativa dom kan va. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2010-09-08 23:03 | |
![]() | Har du sett Idol ens? Det är en hel del som sjunger egna låtar. Känns lite som att du är självutnämnd domare i en tävling där smaken är som baken. Vad är det för fel på att skriva låtar till människor som har en röst som håller när man inte själv har det? Eller hylla andra kända låtar genom att sjunga dem? | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2010-09-08 23:07 | |
![]() | Jag tror att du gick in och skrev i denna tråd exakt med samma tanke som när någon skriver att Lars Ohly är en idiot i Rösta Ohly tråden. | |
| MTM74 | 2010-09-08 23:08 | |
![]() | Som Delicious säger många sjunger sina egna låter vid uttagningen, sen att själva programmet väljer ut låtar som dom får välja på är ju inte deras fel...Många värlskända artister kan ju varken sjunga eller skriver sina egna låtar...Sen när det gäller budskap i låtar, så tror jag nog allt att det finns busdskap i alla, men vissa kanske inte känner igen sig eller hör budskapet... | |